לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2018-07-02 03:00:36 Admin

חינוך הכלב

חינוך כלב
"הכלב הוא ידידו הטוב של האדם" הוא פתגם ידוע ונפוץ, ולא בכדי. אנשים רבים אשר אימצו כלבים וגידלו אותם במשך שנים ארוכות מעידים על כך שבעל החיים ההולך על ארבע ומקשקש בזנבו הוא חברם הטוב ביותר, שאוהב אותם והם אוהבים אותו בחזרה ללא תנאים.
יחד עם זאת, כולנו הכרנו, מכירים או נכיר באיזשהו שלב כלב שאינו סימפטי כלפי בני אדם או בכלל- הדבר עשוי להיגרם ולהתפרש מכיוון שהכלב נטוש ומעוניין להגן על עצמו, או מכיוון שחינכו אותו בצורה לקויה שאינה מעודדת קרבה לבני אדם ו/או לבעלי חיים אחרים, ומכאן ניתן להסיק כי הדבר עליו יש לתת את הדעת בעת אימוץ כלב חדש או לאחר המלטה של כלבה שברשותכם הוא חינוך הכלב בצורה נכונה.

חינוך כלבים וגורים באמצעות חיזוקים חיוביים

מכיוון שכלבים הם חיות מחמד שאינם מבינים תקשורת מילולית אלא מעשים, אחת מן השיטות הטובות ביותר בהן ניתן לנקוט-אם לא הטובה ביותר, על מנת לחנכם היא מתן חיזוקים חיוביים לאחר מעשה טוב שעשה הכלב.
לדוגמא, אם ברצוננו ללמד את הכלב לעשות את צרכיו בחוץ ולהרגיל אותו לכך, הרי שאין באפשרותנו לצפות ממנו לבצע זאת ללא שום טריגר מאיתנו כבעליו. לכן על מנת להרגיל כלב לעשות צרכיו בחוץ יש להוציא אותו מספר פעמים ביום לטיול ולהעניק לו צ'ופר חטיף לכלבים,מיד לאחר כל פעם שהוא עושה זאת. את הצ'ופר יקשר הכלב כתוצאה לכך שעשה את צרכיו בחוץ ובאופן כללי יותר עשה מעשה טוב אותו היה צריך לעשות, ובכך יתעודד לחזור על כך שוב ושוב.
בשיטה זו ניתן לנקוט גם כאשר מעוניינים ללמד הכלב הרגלים שונים כמו לשבת, לשכב, ללכת לצידנו וכיוצא בזה.

כאשר מדובר על חינוך הגור, דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא כי ענישה שלילית היא משהו בו לא מומלץ לנקוט. במידה ואכן מבצע הכלב מעשים אותם יש למנוע נעדיף ענישה סביבתית או מרוחקת, ובשום פנים ואופן לא נשתמש באלימות פיזית כלפי הכלב, שבסך הכל לא עושה שום פעולה בכוונה לפגוע. במקרים קיצוניים כמו לאחר נשיכה, את התגובה (צעקה חזקה למשל שבעזרתה יבין הכלב שלא נהג כראוי, או ריחוק מן הכלב למשך 30-60 דק') יש לתת מיד לאחר המעשה, על מנת שיוכל הכלב לקשר בין התגובה הלא נעימה ובין המעשה שביצע. במקרים בהם התגובה לא תינתן מיד לאחר מעשה, חשוב לציין, עלול הקשר בין הכלב ובעליו להיסדק ולהיכנס למקום שלילי ולא נכון.

חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי