לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-23 12:24:12 Admin מספרה

נשירת שיער לחיות מחמד

נשירת שיער לחיות מחמד

טיפוח חיית המחמד

חיות מחמד הן תענוג גדול, ממש כמו בן משפחה נוסף- הם מכניסים אהבה, אור ושמחה הביתה. הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהבית ואפילו מפתחים אישיות ודעות משל עצמם. לגידול וטיפוח של חיות מחמד יש יתרונות עצומים המתבטאים באהבה ללא תנאי חברות נאמנה ותרומה אדירה לנפש. במיוחד בבתים שבהם יש ילדים- חיות מחמד הופכות לאבן יסוד בבית, אבל כמו כל יצור חיי- גם לחיות מחמד יש את הצרכים שלהם ואכן כשלוקחים חיית מחמד חשוב לזכור שלצרכים הללו יש לדאוג כמו לכל יצור חיי.

אז כולנו מתכוננים לטיולים בחוץ, טיפול בצרכים ודאגה לאוכל- אך מה קורה עם נשירת שיער לחיות מחמד ?

תהליך נשירת השיער לחיות מחמד

ובכן- נשירת שיער לחיות מחמד היא בהחלט סוגיה שמטרידה את רוב בעלי החיות- ואכן מדובר בתופעה רווחת. יחד עם זאת- עם הערכות נכונה, נשירת שיער לחיות מחמד יכולה להפסיק להיות מטרד כל כך גדול.
ראשית, חשוב לזכור שנשירת שיער לחיות מחמד היא תופעה טבעית ושגרתית. במעבר בין עונות השנה השונות פרוותם של חיות המחמד שלנו מתחלפת על מנת להתאים יותר לתנאי מזג האוויר- מה שאומר שנשירת שיער לחיות מחמד תתרחש בדרך כלל בעונות המעבר בלבד.

מוצרי טיפוח לכלבים

מאחר וכל הגוף של בעל החיים מכוסה בפרווה- זה לא מן הנמנע שגם ביתר ימות השנה יתבצע תהליך נשירה. אמנם אינטנסיבי הרבה פחות, אבל עדיין יתרחש. הקפדה על תזונה מאוזנת ואיכותית של בעל החיים תוכל לסייע בחיזוק שורש השיערה ולהקטין את היקף נשירת השיער שלו. סירוק  בגרומינטור בתדירות של פעם בשבוע לפחות, גם הוא יסיע להקטין את כמויות השיער שנושר באופן ניכר.הגעה למספרה לכלבים לתספורת לכלב תסייע רבות בהפחתת שערות הכלב בבית, הקפידו להחזיק בבית מברשת שיער כך שתמיד תוכלו להתנקות ולנקות את האורחים- במידה ונשארו בכל זאת כמה שערות ברחבי הבית. הגלגלות שיש בשוק היום הן יעילות ועושות את העבודה היטב, כך שתוכלו לשחק עם בעל החיים בלי שום חשש, ותוך דקה דקותיים תהיו נקיים משיער לחלוטין.

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה