לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 08:00:09 Admin מספרה

מספרת כלבים בראשון לציון

 מספרת כלבים בראשון לציון
גורים למכירה הכלב שלכם משיר שיער בכל הבית? בחצר?
הכלב שלכם התברך בשיער ארוך שנוטה לקשרים ולהיווצרות ראסטות הצוברות לכלוך? 
מספרת בעלי חיים מעניקה לכם שירות מקצועי ע"י ספר כלבים מנוסה, היודע להתאים לכל כלב את התספורת המתאימה לו בהתאם לגודלו, לגזעו, לגילו, ובהתאם לעונת השנה.
כך למשל, בקיץ מומלץ להקל על עומס החום בתספורת קצוצה אך גם מחמיאה.
 
מספרת בעלי חיים- תספורת לכל כלב!
 
ספר חיות בעל ניסיון וגישה לכלבים יעניק לכלב שלכם תספורת שמתאימה לגזע שלו, לפרווה שלו, בדרך נעימה ומפנקת, הכוללת שימוש בתכשירים איכותיים המאושרים ע"י משרד הבריאות. ספר כלבים מקצועי יודע כיצד לגשת לכל כלב וכלב, לרבות הכלבים ה"פחדניים" , ה"חרדתיים", וה"מפחידים". ספר כלבים נדרש להרבה יותר מאשר ביצוע תגלחת בעזרת מכונת תספורת. עליו לדעת ליצור קשר עם הכלב שלכם, להרגיע אותו, לספר אותו בצורה הדרגתית, כך שבסופו של דבר, תהליך התספורת יהיה לא רק פרטי ומעשי אלא גם חוויה מפנקת.
 
מספרת כלבים- מומלץ לבקר בה אופן שוטף!
 
מדוע?
מעבר לעומס החום שכולנו, לרבות הכלבים שלנו, סובלים ממנו במהלך הקיץ, זה המקום לציין כי חלק מטרדות הקיץ הם גם התמודדות בלתי פוסקת עם טפילים כגון קרציות ופרעושים. ספר כלבים משתמש בשמפו ומרכך המסלקים טפילים אלו מבלי לפגוע בבריאותו של הכלב שלכם, מגלח את המקומות המועדים יותר לפורענות מבחינת לכלוך ופגיעה בהיגיינה, וכמובן מנקה היטב את המקומות בהם טפילים אלה אוהבים להימצא: בתוך האוזניים, בין אצבעות כפות הרגליים וכדומה. מספרת כלבים בראשון לציון משפרת את איכות החיים של הכלב שלכם לאורך כל השנה. ביקורים שוטפים (לא רק לקראת הקיץ) שומרים עליו נקי, בעל פרווה בוהקת ומדיפה ריח נעים, נקי מטפילים, וכמובן, בעל חזות שמחמיאה לגזעו ולגילו.
 
עבודה מקצועית של ספר חיות- והבית שלכם יהיה נקי משיער הכלב:
 
הרעיון הוא לא "סתם, לגלח את הכלב שלכם ללא בקרה וללא מחשבה. כלבים נוטים להשיר שיער לאורך כל השנה, כאשר ישנם תקופות בהם הנשירה היא מוגברת (לא רק בקיץ). כל מי שמגדל כלבים יודע שהרבה יותר נעים ללטף ולהשתעשע עם כלב נקי ומטופח, מבלי להתמודד אח"כ עם השערות שלו על הבגדים שלנו, בחלל הבית או בחצר. זו אחת הסיבות שעבודתו המקצועית של ספר חיות מנוסה מומלצת לאורך כל השנה בצורה עקבית ושוטפת.