לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 08:12:31 Admin מספרה

מספרת בעלי חיים- לכלב שלכם מגיע ספר כלבים מיומן ומנוסה!

  מספרת בעלי חיים - לכלב שלכם מגיע ספר כלבים מיומן ומנוסה
גורים למכירה אלו מכם שמגדלים כלבים בעלי מזג סוער או תוקפני, נתקלו בוודאי לא פעם במקרים בהם ספר כלבים הודיע להם כי אינו מסוגל או אינו מעוניין להתמודד עם הכלב שלהם. וכך מצאתם את עצמכם מחפשים ספר חיות שיודע לספר גם כלבים גדולים במיוחד או סוערים במיוחד א בעלי אופי לא כ"כ נוח.
מספרת כלבים בראשון לציון היא מספרת כלבים המנוסה ובקיאה במתן תספורות לכל סוגי הכלבים לא קשר לגודלם, לגזעם או לטמפרמנט שלהם. ספר כלבים מקצועי הוא ספר כלבים שיודע להתמודד וליצור קשר עם כל סוגי הכלבים. לכן הוא מקצועי. לכן הוא מיומן. 
ישנם מקרים בהם בעלי הכלבים חוששים שמא הכלב שלהם לא ישתף פעולה עם ספר חיות אלא אם כן הם יהיו נוכחים לאורך כל התהליך.
למעשה, המציאות מראה כי דווקא ההפך הוא הנכון.
בעלי כלבים אמנם אוהבים את הכלבים שלם עד מאוד, אולם לפעמים דווקא היעדרותם היא זו שמקלה על כל העניין. ממש כפי שנוכחותה של אם בגן ילדים מקשה על הילד לפתור קונפליקט יותר מאשר מסייעת.
 
ספר חיות- סמכו עליו והשאירו את העבודה לידיים בעלות ניסיון:
 
בסופו של דבר מספרת כלבים, תפקידה לספר כלבים. זו העבודה שלנו. זו העבודה של ספר חיות. ספר כלבים יודע כיצד להרגיע את הכלב ולגרום לו לשתף פעולה. מספרת בעלי חיים – אצלנו מאמינים כי על תהליך זה של תספורת הכלב להיות תהליך מהנה ומפנק עבור הכלב שלכם ולא אירוע קשה א מעיק. אמנם נכון שפעולה זו היא הכרחית למען שמירה על הניקיון הכלב, בריאותו ואיכות חייו, אולם מי אמר שפעולה זו צריכה להיות כרוכה בפחדים או בסבל מצד הכלב?
מספרת כלבים מקצועית שמה דגש על יצרית הקשר הנכון עם הכלב לצורך שיתוף פעולה, ועל הפיכת התספורת לפעולה שיש בה פינוק ונועם. החפיפה, הסירוק, התספורת והייבוש, הכל נעשה בצורה רגועה, באווירה נינוחה ובהתאם לקצב האישי של הכלב שלכם. בסופו של דבר גם אנחנו לא אוהבים להרגיש בסרט נע. גם אנחנו לא אוהבים שמטפלים בגופינו ללא רגש וללא יחס, אז למה שהכלב שלכם ירגיש אחרת? 
הכלב שלכם ראוי ליחס אישי, חם ומפנק. מספרת בעלי חיים מעיקה לו את כל זה, פשוט כי הוא ראוי לכך!