לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-24 23:53:55 Admin

חנות חיות שמרכזת עבורכם הכל תחת קורת גג אחת

  חנות חיות שמרכזת עבורכם הכל תחת קורת גג אחת
  כל מי שמגדל חיית מחמד אחת או יותר מעדיף לרכוש את כל מה שנדרש בחנות אחת, לרבות קבלת ייעוץ במקרה הצורך. לכן, רצוי שתבחרו חנות חיות שעונה על כל הצרכים והדרישות שלכם.
 
מה ההבדל בין חנויות החיות?
 
ההבדל העיקרי הוא במבחר בעלי החיים העומדים לרשותכם, במבחר המוצרים הנדרשים לטיפול באותם חיות מחמד, ובטיב המוצרים הללו. במילים אחרות, ישנם חנויות לחיות מחמד שבהחלט מספקות מזון, מוצרי היגיינה, חומרי הדברה לטיפול בטפילים, כלובים וכדומה- אולם המבחר שעומד לרשותכם הוא דל יחסית, ואיכות המוצרים לא תמיד משובחת.
חנות חיות בראשון לציון פורשת בפניכם מגוון עשיר ורחב של אופציות: מגוון של מכרסמים, סוגים שונים של ציפורים ותוכים, מגוון עשיר של דגים, מכירת גורי כלבים גזעיים (מהסוג הזעיר), ציוד ותזונה לכלבים ולחתולים, לרבות שירותי מספרה, ייעוץ והדרכה. למעשה, חנות החיות שלנו מספקת לכם תחת קורת גג אחת כל מה שדרוש לטיפול נכון בחיית המחמד שלכם.
צוות עובדים מקצועי עומד לשירותכם בכל דילמה, שאלה והתלבטות:
 
איזה גור לאמץ?
 
מה כרוך בגידול גור? (כדאי להיות מוכנים ולתאם ציפיות טרם האימוץ).
איזה מזון מתאים לכלב או לחתול שלכם? למותר לציין כי אנו מספקים אך ורק מזונות איכותיים בעלי מרכיבים תזונתיים עשירים.
באיזה תכשירי הדברה כדאי להשתמש? חלק ממקצועיותה של חנות חיות היא לא רק לספק מוצרי הדברה שמאושרים ע"י משרד הבריאות אלא גם לדעת להתאים את המוצר לחיית המחמד, ולהנחות את הבעלים בשימוש נכון במוצר זה מבחינת מינון ותדירות שימוש.
 
 
אוהבים מכרסמים? ציפורים
 
משפחות רבות ש"אין להן סבלנות" לטפל בכלב או בחתול , ובכל זאת מעוניינות להעניק לילדיהן את החוויה של לגדול עם חיית מחמד ולחוות גם את הפן האחראי של הטיפול בה- מעדיפות לגדל דגים או מכרסמים. במה לבחור? מה עדיף? במה כרוך הטיפול? אלו הן בדיוק השאלות שיש לקבל עליהן תשובה מדויקת על מנת למנוע אכזבות או עוגמת נפש בהמשך. כך למשל, מכרסמים דורשים החלפת נסורת בתדירות מסוימת (בהתאם לסוג המכרסם ולסוג הנסורת שרכשתם), האם לאמץ זכר ונקבה? שני זכרים? שתי נקבות? איזה מכרסם מתאים לי לגדל? האם הוא "מתאים לילדים"? ועד שאלות כהנה וכהנה. 
אנו מייעצים לכם לשאול כל שאלה שעולה בדעתכם ואנו עומדים לרשותכם בכל עת.

חנות חיות בראשון לציון
 
היות וצוות העובדים של חנות חיות בראשון לציון חובב מושבע של בעלי חיים, גם לנו יש אינטרס שתהיו ערוכים לכל טיפול ומחויבות הכרוכים בטיפול בחיית מחמד. אנו רוצים שאתם תיהנו מהטיפול בה, ואנו רוצים שחיות המחמד שאנו מוכרים ייהנו גם הן מכם, ויראו בביתכם בית חם ואוהב.

מולי חיות מחמד

 
לכן, חלק מהייחודיות שלנו על פני חנויות חיות שונות היא פשוט בהלך הרוח וב"אני מאמין" שלנו: כן, אנחנו בהחלט רוצים למכור, אבל אנחנו רוצים למכור למי שבאמת אוהב חיות ורוצה לטפל בהן במסירות. זו הסיבה שאנו מעודדים את הלקוחות שלנו לשאול שאלות ולשתף אותנו בדילמות, בקשיים או בהתלבטויות.