לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2013-07-27 07:47:01 Admin

מזון לחתולים- כמעט בהתאמה אישית

  מזון לחתולים - כמעט בהתאמה אישית
גורים למכירה מזון לחתולים מיוצר באופן כזה שמותאם לגיל החתול, כאשר גור חתולים זקוק לתזונה שונה מזו שזקוק לה חתול בוגר.
בשנים האחרונות עולה וגוברת המודעות לתזונה בריאה ונכונה. יותר ויותר בעלי חתולים מעוניינים ליישם את עקרונות התזונה הזו גם על החתולים שלהם, ובצדק.
 
אם אתם חפשים מזון לחתולים מהסוג המשובח, ויש לכם עניין במרכיבים של המזון, זה המקום לייעץ לכם לשים לב גם ל"אותיות הקטנות": ישנם מזונות המכילים צבעי מאכל, המשווים למזון מראה אסתטי ועשיר יותר- למותר לציין כי צבעי מאכל אינם בריאים ואין להם כל משמעות "מפתה" עבור החתול שלכם.
הוא הדבר גם בנוגע למרכיבים שאינם נחוצים לתזונת החתול שלכם או חלילה יכולים להזיק לבריאותו התקינה (למשל קמח תירס ). חברות שונות מבססות את המזון על דגנים- חתולים אינם זקוקים לדגנים!
מעבר לגיל החתול , ניתן למצוא מזון לחתולים המותאם לזן מסוים, לסוגי פרווה או לבעיות בריאותיות כאלה או אחרות. למשל, אוכל לחתולים המעשיר ומעבה את הפרווה שלו, מזון לחתולים בעלי נטיה להשמנה או בעלי משקל עודף – שומר על בריאותם ומונע המשך השמנה מיותרת, אוכל לחתולים בעלי רגישות גבוהה לריחות- ישנם מקרים בהם המזון מכיל את הרכיבים הנחוצים לחתול שלכם אולם מלווה בריח שגורם לחתול שלכם לסרב לאכול, אוכל לחתולים המיועד לחתולים בוגרים (קשישים), ושומר על טונוס שרירים ומחזק את המפרקים.
 
אוכל לחתולים- רצוי לגוון:
 
אם כלבים זקוקים לתפריט קבוע ועקבי הרי שחתולים הם בדיוק ההפך.
ראשית, זה המקום לציין כי החתול, גם אם הוא חיית המחמד שלכם וחיית בית, בסופו של דבר הוא טורף...המשמעות של עובדה זו באה לידי ביטוי גם בתזונה לה זקוק החתול שלכם: חתול זקוק לבשר, או לפחות למקור עשיר בחלבונים. חלבונים מצויים גם בעוף ובדגים. ככל שהמזון לחתול מועשר בחלבון- כך הוא יותר עשיר.
 
 
רצוי כמובן לשתף ולהתייעץ עם צוות עובדי החנות, אולם אם אתם מעוניינים לקבל החלטה באופן עצמאי, קראו את ה"אותיות הקטנות". חברות שמשווקות אוכל לחתולים מחויבות לפרט מה הוא מכיל: המרכיב הראשון הוא המרכיב העיקרי של המזון. אם קראתם את המאמר עד לשלב הזה, אתם בוודאי יודעים שאריזה שעליה כתוב "קמח תירס" כמרכיב ראשון, סביר שלא תהיה ראויה לחתול האהוב שלכם ( כמובן, תלוי ביתר הרכיבים שמצוינים). עוף כמרכיב הוא מצוין. "שיירי עוף" לא. אותו הדבר בנודע ל"רכיבים מן החי" ללא כל פירוט על סוג אותו "חי".
 
מבלבל?
 
זו הסיבה שאנו ממליצים בחום בכל זאת לשתף ולהתייעץ עם צוות מקצועי. חשוב שתדעו מה אתם רוכשים. בסופו של דבר אתם מעוניינים בטוב ביותר עבור החתול שלכם, לא?