לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

איך לחנך את הגור?


 
  איך לחנך את הגור?
 
חינוך גורים
 איך לחנך את הגור?
 אהלן שלום לכם יש לכם גור חדש הדבר הכי כיף בעולם כשיש לך גור חדש בתוך הבית עם אף קטן וכפות רגליים מתוקות.
גור זה דבר קסום ויוצא מן הכלל והכי כייף כשהוא יתחבר לחיים שלך יש כמה דברים שמגיעים עם הגור ואנו שוכחים לדבר עליהם:
 דבר ראשון-
זוהי התמודדות עם נושא היללות בכי צרכים קקי ופיפי בבית. בבית הגור מחפש כל דבר במטרה לנשוך כל מה שנראה  לנו חמוד ואנו מתייחסים בסלחנות זה גור ויעבור אנחנו נותנים לכך פחות משמעות ונהנים מהגור הקטן שנמצא איתנו ובחינוך הגור.
 מה עושים עם הצרכים?- הוא נגמל מפיפי ורק קקי נשאר או להפך ? הגור נושך אותי ?
הוא הורס ונושך רק את השידה ?
רק את הגרביים של הילד הוא תופס כשאנו צועקים לעזרה ממקומות שונים – שואלים שאלות את השכנה עם הרועה גרמני שלה, את הווטרינר, החבר שיש לו כלב ורק כך צריך לנהוג.
זה לא עובד אתה חייב דרך לפנות סדר יום כמו ילד  בוקר ,צהריים, ערב., אנו חייבים לבנות הרגלים מתי יהיו יציאות של הכלב וליצור מצב של משמעות בסיסית ובנוסף ליצור שפה עם הכלב: שב, בוא, אלי, תגיע.
אם תעשו כך תמנעו את כל בעיות ההתנהגות.
בעיות התנהגות-
בהתחלה כשהוא גור מאוד חשוב לתת לו הרגלים שיכנסו לאורך החים בבית הגור קופץ עליו אתה מרוצה ומעודד אותו איזה יופי שקפץ אבל גור כזה ישקול 50 קג ויקפיץ כל מי שנכנס ואז יהי פחות נעים ולכן צריך לשים לב מגור קטן וחששן שמחפש את מקומו בחברה הלהקה שלנו לכלב בוגר בטוח בעצמו עם תקשורת נכונה.
ישנו מוצר כלוב לכלב רשת אילוף וחינוך שנקרא בגדר גורים, הנותנת לגור טריטוריה ששם מותר לו לשחק לעשות צרכים בשלב הראשון לנשוך מה שיש בתוך כלוב רשת משחקים,חטיפים ועצמות, הגור צריך לנשוך ובהחלט צריך לנשוך אבל אנחנו ננתב אותו מה לנשוך  ואיפה מותר לו לנשוך.
צריך לעבוד עם צעצועים ולנתב אותו שמותר לו לנשוך צריך ליצור תלות חיובית ולא תלות שלילית. אל תשכחו שהגור שהבאת הביתה הולך ללוות אותך 10-15 שנה זמן  לא מבוטל. מאוד חשוב לעשות את חינוך וניתוב  הגור ולצורך העניין אילוף הגור בשלב מוקדם להיכנס למסגרת יצור  מצב שיקל עליך בחיים קדימה וכל תגובה של הכלב שלך היא תוצאה של והרגל ויש לכן סיבה ולכן צריך להבין איך הכול עובד.
 מה שחשוב שהבעיה שלך היא לא בעיה רק שלך לכל מי שיש גור נתקל בבעיות אלה חשוב לנתב את הגור וליהנות ממנו ב 15 שנה שאתה הולך להיות איתו
 
 
עם יש לו פחד קיצוני יש להתרחק –
 
ולהתקרב בהדרגה לגור המפוחד.
גם כשאנחנו עושים משהו מפחיד כמו הפעלת מקדחה או רשרוש גדול לתת לו במקביל חיזוק  הוא מבין שהכול תקין זה רעש נרמלי ולא מפחיד  על כן חשוב שהכלב יבין מהיא אינטואיציה ומה הכלב אוהב ואז נצא החוצה ונתמודד עם גרגורים  בחוץ עם הדברים שעשינו בבית  כמובן לא להסתובב עם הגור בכל מקום ולהרגיש שעשינו חשיפה אלא –דרך להתייחס מה הגור מרגיש כשאנחנו חושפים בפניו את העולם הגדול.
אם אנחנו נתייחס לפחד שהוא מגלה הוא ימשיך לפחד והפחד הגדול על כן צריך לקשור בראש של הגור הקשר חיובי לפחדים של הכלב ממצבים ורעשים מסויימים.
 
לתגובה שלנו יש משמעות רבה.
 
אם הכלב מפחד –בולם או נמנע ולא מוכן ללכת ואנחנו נסתובב אליו נלטף אותו אנחנו מלמדים אותו שהפעולה שעשה גורמת לנו לפעול וכך אנחנו מחזקים לו את הפחד והפחד גדול
אל כן אנחנו נמשיך ללכת משיכה קצרה ברצועה וקדימה ולהגיד לו הכול בסדר וכשהוא מתמודד להגיד לו טוב מאוד קדימה מצוין- לחזק התקדמות ולא עצירה
חשוב מאוד להעסיק את הכלב עוד בשלב במוצרים לגורים הגורות ולחשוף אותו לריגושים שונים ואז התוצאה תהיה כלב שלב פתוח לרעשים  חברה וידידותי.
בקיצור תחשפו אותו לעולם האמיתי עם עידוד וחיזוק.
אהבתם את הטיפ
ספרו לחברים
שתפו בפייסבוק    ועשו לייק ב-מולי חיות מחמד         רוצים טיפים נוספים באתר
  http://www.dogs-cats.co.il/
 ביוטיוב    http://www.youtube.com/mulipets5
להתראות בטיפ הבא
מולי
מוצרים לגורים  |אילוף הגור לצרכים|ספרי אילוף מנטרל ריח שתן|כלוב אילוף |
גדר אילוף |מוצר נגד לעיסה |משטח לפדים | פדים לכלבים |


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי