לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מולי חיות - חנות חיות בראשון לציון : מה בחנות? גורים

מולי חיות - חנות חיות בראשון לציון : מה בחנות?


חנות החיות מרכזת עבורכם כל מה שמגדלי חיות המחמד זקוקים לו, הן ברמה ה"מאסט" והן ברמת הלוקסוס והפינוקים.  היתרון שלנו בא לידי ביטוי שבני מישורים: האחד, כל המוצרים שאנו מוכרים בחנות הם מוצרים איכותיים ומשובחים בלבד. בין אם מדובר בסוגי מזון ובים אם בצעצועים, כלובים, חומרי הדברה והיגיינה וכדומה. שנית, העובדה כי מולי חיות מרכזת הכל במקום אחד הופכת את בטיפול בחיות המחמד שלכם לנוח ויעיל. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או התייעצות, מקושרים עם וטרינרים מובילים בתחומם, ומאפשרים לכם להימנע מרכישת המוצרים שלכם בכמה מוקדי רכישה.

הכל זה פשוט הכל!

מגדלים כלבים?


"מולי חיות" מציעה לכם מגוון רחב של סוגי מזון לכלבים. החל משני סוגי המזונות על פי החלוקה למזון רטוב ולמזון יבש, וכלה באיכות המוצר. אנו עובדים אך ורק עם חברות מוכרות ובעלות מוניטין, ובאמתחתנו מפרט עשיר של אוכל לכלבים המותאם לגילאים שונים, לגזעים שונים וגם לכלבים בעלי דרישות מיוחדות בעקבות אלרגיות, רגישויות או משקל עודף.  רכישת המזון, על פי דרישת הלקוח, מלווה בייעוץ ובהחיות בנוגע לכמות, בנוגע לדרכים לשינוי זוג המזון או שינויים אחרים בתפריט ועוד. בנוסף למזון, אנו מספקים בגדים לכלבים זעירים, מלונות בגדלים שונים, מזרנים ומשטחי רביצה, קולרים, רצועות, משחקים, צעצועים, ממתקי בריאות ומוצרי טיפוח והדברה באיכות גבוהה. מוצרי הטיפול שלנו כוללים שמפואים ומרככים , לרבות שמפואים ומרככים לכלבים בעלי עור רגיש או עור הנוטה לקשקשת. מוצרי ההדברה שאנו מוכרים מאושרים ע"י משרד הבריאות ונמכרים לכם תוך הנחיה על כללי השימוש , מינונים נדרשים ושמירה על כללי זהירות.  מוצרי הטיפוח שלנו כוללים תרסיסי פה, מברשות ומסרקים. חנות חיות בראשון לציון מאפשרת לכם ליהנות משירות מספרת כלבים . מספרת כלבים זו מנוסה במתן תספורות לכל סוגי הגזעים, לרבות כלבים גדולים במיוחד ו/או בעלי מזג תוקפני ולא צפוי. אם אתם בעלים של כלבים מהקטגוריה השניה, בוודאי נתקלתם לא אחת במספרות כלבים שהעדיפו להפנות אתכם למתחרים... הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם כל כלב ולהתאים לו את התספורת הנכונה לו הן מבחינת סוגו וגודלו והן מבחינת סוג הפרווה שלו. חנות חיות בראשון לציון  מאפשרת לכם גם לרכוש  גורים  זעירים וגזעיים.

חנות החיות שלנו קיימת כבר למעלה מ 25 שנה. הודות לניסיון הרחב בשטח אנו בקיאים במגוון המוצרים שבשוק ומצוידים בידע הרלוונטי לצורך ייעוץ במקרה של דילמה, התלבטות או בעיה. הניסיון הרב שלנו, תודעת השירות הגבוהה שלנו והעובדה כי אנו החנות היחידה שמספקת כל מה שהכלב שלכם זקוק לו או עתיד להזדקק לו תחת קורת גג אחת היא שמייחדת אותה על פני חנויות אחרות לחיות מחמד.

אנחנו פה בשבילכם
מוצרים לגורים
מולי חיות מחמד-לשאלות נוספות
03-9624844