לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו בגדים לחג..וארוע לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2020-11-01 07:36:36 Admin

מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד? גור כלבים למכירה

 

מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד?גור כלבים למכירה


מעוניינים לקנות כלב אוהב, נחמד ונוח אשר לא תפסיקו להתפעל מיופיו החיצוני והפנימי? מעוניינים להכניס עוד ילד הבייתה, ילד עם נשמה מיוחדת ואופי בלתי נשכח? אנו ממליצים על כלבים למכירה מבית מולי חיות מחמד. רק במולי חיות מחמד תוכלו למצוא גורי כלבים גזעיים במחירים נוחים לכל כיס - מלטז, פודל יורקשר, פקינז, צ'יוואווה, שי-צו ועוד – כלבים קטנים וזעירים המושלמים לגידול במרחב הביתי ומתאימים לכל סוג בעלים, גם אלו הרגישים לנשירת פרווה. בואו לגלות על משמעות אחזקתם של כלבים גזעיים וכן על האמצעים השונים בהם ניתן לתחזקם ולגדלם בהנאה ובקלות:

כלבים גזעיים

כלבים גזעיים כמו פודל מלטז שיצו יורקשייר הינם סוגי כלבים המשתייכים לגזע מסויים הנחשב לנדיר ויוקרתי ממשפחת הכלבים הקטנים. הסיבות לכך נובעות בעיקר מהמראה החיצוני האותנטי של הכלב אך גם מנוחיות הגידול שלו. כלבים גזעיים הם סוגי כלבים שונים הכלבים הקטנים בדרך כלל משילים פחות שיער ואופן תחזוקתם אינו מסובך. ניתן להיעזר בצוות המקצועי של 'מולי חיות מחמד' על מנת לקבל הדרכה מלאה בקליטת הגור החדש בבית, הדרכה בנוגע לחינוך ואילוף ראשוני באמצעות קבלת חוקים וסדר יום, הדרכה לחינוך הגור לעשיית צרכים על ידי צוות מאלפים, הדרכה בדרכי טיפול של פרוותו (אנו מומחים בתחום ואף בעלי מספרת כלבים). במולי חיות מחמד תוכלו להתאים את הגור המושלם עבורכם, תוכלו ללטף גורים קיימים ולאחר הבחירה תוכלו להעשיר את עולמו בכל מה שהוא זקוק לו מוצרים לגורים – מזון עשיר ומותאם לגודלו וגילו, מיטה לכלב, רשת אילוף וחינוך הגור ,כלוב אילוף,גדר אילוף ,משטח פדים ,מעשיית צרכים בבית  ,פדים לעשיית צרכים במקום אחד צעצועים וכל ציוד נלווה אחר.

טיפול בכלבים

טיפול בכלבים מחייב סדר יום ארוחות קבועות השארת המזון לעשר דקות ולקחת את המזון ,מים כמובן כל שעות היום .לגבי מזון גורים תלוי בגודלם ובגילם של הכלבים. גורי כלבים או כלבים מבוגרים המשתייכים לגזע קטן – יקבלו מזון מותאם לפי גודל הכלב גילו וסוגו מזון יבש ואיכותי סופר פרימיום .כמו רויאל קנין מיני גוניור יוקנובה גורים פרופק פטקנייד,ספורטמיקס ארתבון מריק ועוד,, כאשר תבחרו גור ממבחר הכלבים למכירה, מולי חיות מחמד תוכל להמליץ לכם על סוג המזון המועדף והמתאים ספציפית לכלב שלכם אותו תוכלו גם לרכוש אצלנו לצד כל הציוד הנלווה הדרוש להחזקת כלב בביתכם.מומלץ לתת לגור חטיפי אילוף כפרס על התנהגות טובה חיזוק חיובי עצמות לחיכוך ומשחקים להנאה וחיזוק השניים כמובן שאלה ימנעו מהגור לחפש משחקים יקרים יותר כמו ספה נעליים לכן נעודד בעצמות ומשחקים לכלב לפרוק הזמן משעמום ולמתן הנאה מרובה . אנו מחזיקים באוכל איכותי בלבד. כלבים מבוגרים, לעומתם, יוכלו לצרוך מזון כלבים לבוגרים. בנוסף לנושא המזון, ישנם טיפולים בהם חייב הכלב: ביקור תקופתי אצל וטרינר, חיסונים, טיפול תילוע, וכן חיסון כלבת ושבב בו שמכם כבעלים, ומספר הזהות שלכם מוטבעים בתוך גופו של הכלב לצורכי זיהוי החל מהגיעו לגיל 3 חודשים.
להתעניינות ראשונית בכלבים למכירה – גורים, פנו עוד היום למולי חיות  מחמד גם בטלפון 03-9624844!

גור פודל   ,גור מלטז   גור ציוואווה   גור  שיצו   גור פומראניין     גור יורקשייר  גור קבליר קינג צרלאס   גור בישון פריזה      גור שפיץ

מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844
שמחתי לתת לכם כלים למה הגור זקוק בשלביו הראשונים

כמו כן יעוץ נוסף כנסו למוצרים בהרחבה בלחיצה

ואנחנו פה בשבילכם
צוות
מולי חיות מחמד

שאלות ומענה על המוצרים 
משלוחים לכל הארץ
050-9008676

מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק



כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש