לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

כלבים למכירה|כלבים למסירה

 
כלבים למכירה – גורי כלבים
אם אתם מחפשים כלבים למכירה, הגעתם אל המקום הנכון – מולי חיות מחמד מטפחת גורי כלבים קטנים וזעירים, מוזמנים לבחור את הכלב הכי מתאים עבורכם ולהתחיל ליהנות כבר עכשיו. את כלבי המכירה שלנו מטפח צוות מיומן של עובדים עם אהבה ומסירות אינסופית. אצלנו גורי הכלבים מקבלים חיסונים, עוברים תהליכי אילוף ראשוניים ומכינים אותם לחיים בוגרים ומלאים באושר ובריאות. בטרם תבחרו מתוך הכלבים למכירה, כדאי שתכירו מספר נקודות חשובות:
בירור אודות חיסוני הכלב מימי העבר
החיסונים שעבר הגור מתועדים בפנקס חיסונים שתקבלו כמובן עם הגור. בבואכם אל הווטרינר בפגישה הבאה, הצטיידו בפנקס זה על מנת לוודא כי הגורים לא יקבלו מנה כפולה, דבר שעלול להחלישם ואף לגרום להם לתופעות לוואי ארוכות טווח.
 בירור סוג המזון המועדף על הכלב
בצוות מולי חיות מחמד יוכלו לסייע לכם בכל מה שקשור למזון הכלבים בין אם אימצתם הרגע כלב או רכשתם. המזון שגור חייב לקבל בשלבי החיים הראשונים – הינו מזון גורים בלבד. מזון הגורים הינו משובח ועשיר בכל מה שהגור זקוק לצמיחה והתפתחות תקינים. יתרה מכך, החלפת מזון יכולה לגרום נזק לגור, על כן, במידה ומחליפים, אזי ההחלפה חייבת להיות קודם כל הדרגתית ושנית, רק למזון משובח יותר – עם בדיקת מרכיבים והתאמת המזון לגילו וגודלו של הגור.
בירור סוגי ממתקי הכלבים המועדפים
ממתקים אלו אינם דומים לממתקי בני האדם ואינם למאכל אדם. אלו שיירי בשר העשויים מאותם חומרים מהם עשוי המזון אך בעלי ריח שיוצר גירוי ראשוני אצל הכלב ברמות גבוהות מאלו של האוכל הסטנדרטי. את הממתק מומלץ לתת לכלב כפרס לאחר שעשה מעשה טוב: עשה את צרכיו במקום המיועד לו, הפסיק לנבוח כאשר ביקשתם ממנו או נענה למאמציכם לאלפו ונשמע להוראותיכם.
השלמת החיסונים החסרים
יש לסור לוטרינר ולקבל את סל החיסונים אשר חסרים לכלב: חיסוני משושה, תילוע וחיסונים נוספים אשר גילתה הספרות הוטרינרית, עליהם המליץ רופא החיות שלכם.
טיפולים וחיסונים בשלביו האחרונים של הכלב כגור – לקראת התבגרותו
טיפולים אלו הם הטיפולים הקריטיים ביותר לכלב שלכם וידועים כטיפולים מצילי חיים, אשר רובם באחריות ישירה של משרד הבריאות:
א.       שבב זיהוי – נחשב לטיפול כואב, שכן מדובר במתכת זעירה אשר מוזרקת לכלב לתוך גופו באמצעות מחט מזרק עבה. בטרם ההזרקה, מוטבע על השבב   מספר זיהוי יחודי לכל כלב אשר דרכו ניתן לאתר את בעליו  לדרישת הרשויות. שבב הזיהוי מוזרק לכלב בגיל 3 חודשים.
ב.       חיסון נגד כלבת – ניתן בדרך כלל במעמד הזרקת השבב. חיסון זה ידוע כחיסון מציל חיים, שכן הכלבת היא מחלה שעלולה להדביק ולהרוג בני אדם, בנוסף לכלבים החולים בה.
ג.        סירוס כלבים זכריים– פעולה שאינה בגדר חובה, אך הרשויות המקומיות והעיריות – בכפוף לתקנות עזר העוסקות ברשויות מקומיות, גובות אגרה גבוהה יותר מבעליו של כלב שנמצא משוטט לבד אם הוא לא מסורס. סכום הגבייה עבור כלב לא מסורס גבוה במאות שקלים מהסכום האקוויוולנטי של כלב מסורס. בנוסף, ידוע כי כלב לא מסורס עלול להעלות את סף עצביו וגירוייו העצמיים, ולנקוט בתופעות אלימות כמו סימוני טריטוריה בעזרת שתן, וניסיונות לתקוף כלבים גדולים וחזקים ממנו. פעולת הסירוס נעשית בדרך כלל בהגיע הכלב לגיל 7 חודשים.
ד.       עיקור כלבות נקבות- כלבות נקבות עדיף לעקר לפני תקופת הייחום הראשונה המתרחשת בין 6-9 חודשים ועל כן הגיל המומלץ לעיקור הינו חצי שנה. לעיקור יתרונות עבור הכלבה עצמה, העיקור מקטין את סיכוייה לחלות בדלקות רחם ובגידולים של רחם ושחלות. כמו גם מופחתת הסכנה לחלות בגידולי עטין כשהעיקור מתבצע לפני הייחום הראשון. עיקור מונע העברת מחלות ויראליות אשר יכולות להוביל לסרטן במגע מיני ואף תאונות אשר מתרחשות פעמים רבות עקב תוקפנות הזכרים כלפי הנקבות בתקופות הייחום. כמו גם היתרון של מניעת הריונות לא רצויים. פעולה המומלצת על ידי מולי וכן על ידי הרשיות המקומיות הן מעודדות וגובות אגרה שנתית מופחתת למי שעשה עיקור .
מולי חיות מחמד מציעה לכם מגוון כלבים למכירה - כלבים קטנים גזעיים כגון פודל שיצו, פקינז, מלטז, יורקשר קבליר קינג צאלס צ'יוואווה ועוד. כבר היום תוכלו לקחת הביתה גורי כלבים שיעניקו לכם אהבה אינסופית יחד עם הדרכה לקליטת הגור והנאה של שנים רבות  (כלבים ללא ריח כלבי, ללא נשירת שיער, בהתאמה מלאה לבעלים).
למידע נוסף על מכירת כלבים וכל מידע נלווה על טיפולים וטיפוחם, מוזמנים ליצור קשר בקישור הבא או בטלפון 03-9624844!

מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק