לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

כלבים למכירה \כלבים למסירה

כלבים למכירה - כלבים למסירה - מולי

 כלבים למכירה וכלבים למסירה

לאחר הדרכת גורים בדיקה ווטרינרית חיסון ותילוע רק אצל מולי חיות מחמד.
אם אתם מחפשים כלבים למסירה - כאן מטה תוכלו לקרוא מה הכתובת הנכונה עבורכם. באם תבחרו במולי חיות מחמד לשם רכישת כלבים גזעיים, אזי שאצלנו כל גור וכלב עובר טיפול מסור בטרם הגיעו אל הבעלים, כולם עוברים בדיקה וטרינרית, חיסון ותילוע, גם הדרכת גורים הינה חלק מן החבילה. זה הזמן רק לבחור את הכלב שלכם ולצאת לדרך. בחנות שלנו תמצאו גם את כל הציוד הנלווה והדרוש להחזקת כלב כולל מלונות, מיטות נוחות, קולרים, מזון עשיר לכלבים ועוד.

כלבים למסירה וכלבים למכירה – כל הדרכים לקבלת החיה הנאמנה מכל

חלקכם ודאי תוהים היכן מוצאים כלבים למכירה, ומה ניתן לעשות אם אין כסף בכיסכם. התשובה לכך היא כי ישנם ערוצים רבים כמו מכלאות עירוניות וארגוני זכויות בעלי חיים שישמחו למסור לכם את הכלב בחינם. הם מעוניינים שתיקחו אותו, שכן מימון אחזקת הכלבים במכלאות ממומן על ידינו – משלמי המיסים, ועל מנת שלא לאלץ את האזרח לשלם סכום נכבד עבור הפעולה, המכלאות מקציבות זמן לכל כלב שמוחזק. לאחריו הם ממיתים אותו באמצעות זריקת רעל וטרינרית.
תוכלו לגשת למכלאות אלה ולקחת כלב על מנת למצוא לו בית חם כן נשמח אם תבחרו בכך ובמולי חיות מחמד אף תוכלו לקבל רחיצה חינם לאחר אימוץ. ואם חשקה נפשכם לכלב מזן אחר גזעי וגור נשמח לתת לכם שרות אצלנו במולי חיות מחמד.
במולי חיות מחמד תוכלו לרכוש במחירים שווים לכל נפש זני כלבים קטנים גזעיים  כלבים קטנים המתאימים לכל בעלים – כאלו אשר חלקם אינם משירים פרווה, קטנים בגודלם אך גדולים בהתנהגותם: פודל, מלטז, שי-צו, קבלייר יורקשייר, פקינז, צ'יוואווה ועוד. ואף הדרכת גורים אשר תסייע לכם לקבל את הגור בצורה טובה עבורכם ועבורו לבל נשכח גור זה הולך לגדול לכלב ולשהות איתכם כעשרים שנה בערך לכן חשוב לנו שתדעו את מה שהוא זקוק ומה אתם חייבים לו על מנת ששהייה זו תהפוך לחוויה וכייף .

טיפולים שגרתיים לגור הכלב

טיפולים אלו נועדו לאפשר לכלב שלכם להיות חסין מפני מחלות שונות. טיפולו הראשון של כל גור כלב הוא נגד תולעים. הטיפול אינו מצריך זריקה וניתן על ידי וטרינר מוסמך. טיפול תילוע נעשה כל חצי שנה בממוצע. הטיפול שלאחריו הנו חיסון משושה. אשר ניתן  פעמים בשנה. החיסון מחסן את הכלב אל מול רוב המחלות שהוא עלול להידבק בהן, להוציא כלבת שכנגדה יש לחסן בנפרד. בבואכם לקבל כלב מחנותנו – היו בטוחים כי האו כבר עבר טיפול תילוע בנדרש, בדיקה וטרינרית וכי התחסן לפי גילו, כמו כן, הגורים שאנו מוסרים הינם באחריות מפני מחלות ויראליות למשך 14 הימים הראשונים.  
לפרטים נוספים אודות מכירת כלבים וכל ציוד העזר לכלבים כולל מזון – מוזמנים לאתרנו מולי חיות מחמד או ליצור קשר עוד היום בטלפון 03-9624844 - נשמח לעמוד לשירותכם!