לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-11-20 04:26:47 Admin

סוגי כלבים קטנים למכירה

סוגי כלבים- כלבים קטנים- מולי

סוגי כלבים קטנים למכירה

מולי חיות מחמד מתמחה בכלכים קטנים וזעירים – אנו מגדלים אותם עבורכם ונשמח לסייע לכם לבחור את הכלב הכי מתאים עבורכם. ישנם כלבים אשר מתאימים ספציפית לבעלים הסובלים מנשירת פרווה, הסובלים מריח כלבי ועוד. הנה חלק מן הכלבים הנמכרים אצלנו בחנות:

כלב מלטז

כשמו – מארץ מלטה, מוצאו של הכלב הוא מאי אירופי זה. הכלב מתאפיין בערנות ונמרצות. צבעו לבן ופרוותו ארוכה. על כן, יש לנקות ולהבריש את הפרווה שלו ולקחת אותו למספרת כלבים כאשר ממדי הפרווה מגיעים לארוך. לכלב ישנה נטייה לדמוע מה שעלול ליצור כתמים על חלקי הפרווה שמסביב לעיין. באמצעות תכשיר אנגל אייז (Angel eyes) ניתן להסיר את הדמעות מן הפרווה וגם לטפל בעיין הדומעת. הטיפול אינו מפריע לכלבים. גודלם של כלבים אלה נשאר קטן גם בהגיעם לגיל מבוגר.

כלב קבלייר

כלב אנגלי אשר ניתן למצוא  בשני תתי גזעים: קבלייר קינג צ'ארלס ספניאל וקבלייר קינג צ'ארלס בלנהיים. הראשון – שחור בעיקרו עם מוקדים קטנים של לבן וחום, והשני הנו לבן עם כתמים חומים בהירים. המלך צ'ארלס הבריטי נהג להסתובב בחוצות ארמונו עם כלבים אלו ומכאן שמם. על ראשו של הבלנהיים בין שתי עיניו הצבע הלבן יוצר צורה של שעון חול אשר חלקו העליון במעלה ראשו וחלקו התחתון בקרבת האף. הרצועה הצרה ביניהם עוברת בדיוק בין שתי העיניים. זהו סימן ההיכר של גזע זה. כלבים אלו בעלי פרווה ארוכה, חלקה ורכה. הם כלבי צייד מעולים,  האילוף שלהם עשוי לארוך זמן מה.

כלב פודל

כלב שמוצאו מגרמניה. בישראל, נהוג לומר את המילה "פודל" בהקשרים לא מחמיאים כאשר מבקשים לדבר בגנותו של אדם ללא חוט שדרה אשר מתחקה אחר אדם אחר שלא במסגרת המשפחה או חוג המכרים הקרוב. למעשה, שימוש זה מוציא את המילה מהקשרה. מקור המילה מהמילה POODLE – להשתכשך במים. השם ניתן לו בשל מנהגו לבלות במקורות מים זורמים ועומדים. זהו כלב גזעי מהמעלה הגבוהה ביותר. ראשית כל, פרוותו נחשבת ליפה במיוחד ולאיכותית מאין כמוה: היא פשוט אינה נושרת ולא מצריכה טיפולים נגד נשירה! יחד עם זאת, חייב הפודל בטיפולים אחרים כמו סירוק והברשת השיער למניעת קשרים בו, וטיפול באמצעות תכשיר Angel eyes בעיניים בשל נטייתו לדמוע ובכך להכתים את הפרווה הקרובה לעיניו. יש לסור עמו להתייעצויות במספרת כלבים, שכן טיפולי השיער שלו רבים ומגוונים: בעל מקצוע יוכל להאדיר את תסרוקתו של כל פודל.  

כלב שי צו

שי צו הוא כלב גזעי קטן מהמזרח הרחוק. חבל טיבט הוא מקור מחצבתו של כלב זה. שי צו היא המילה הסינית לאריה. בסין מאמינים שכלב זה הוא חיה מקודשת ולכן דימו אותה לאריה. צבעו מגוון – ניתן לרכוש אותו בצבעים כמו לבן, אדום, שחור וטריקולור. הכלב הוא בעל פרווה ארוכה ופולשנית: הפרווה נמצאת בעיניים, בפלג גופו העליון והתחתון ונמצאת אפילו באף ובאוזניים. יש לקצץ את שיערות הפרווה שנמצאות שם, שכן איברים אלו מכילים חורים המובילים לתוך גופו של הכלב. הימצאות שיערות בהם עלולה ליצור זיהום. חשוב להתייעץ בנושא עם מספרות כלבים, מולי ספר הכלבים המיומן והמקצועי שלנו, ישמח לסייע לכם בכל שאלה.
בנוסף תוכלו למצוא אצלנו גם יורקשייר ציוואווה להתייעצות ראשונית אודות סוגי כלבים המוצעים למכירה – ניתן לפנות למולי חיות מחמד באתר או בטלפון 03-9624844!

 




מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק



כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש