לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2020-11-01 07:22:06 Admin מספרה

מספרת כלבים מולי -לכלב שלך מגיע את הטוב ביותר

מספרת כלבים מולי-
לכלב שלך מגיע הטוב ביותר

 מדוע חשוב לספר את הכלבים?


מספרת כלבים היא ממש צורך עבור כלבים ספציפיים – בעיקר עבור כלבים גזעיים כגון פודל, יורקשר, פקינז, מלטז ועוד אשר פרוותם ושיערם אינו מאפשר אחרת. אך מה עם שאר הכלבים? מומלץ לכל בעלי הכלבים לעבור לפחות פעם בשנה במספרת כלבים ולספר את כלבם, לא רק מטעמי אסתטיקה, היגיינה, טיפוח ומראה מסודר של הכלב, אלא מטעמי האקלים החם בו אנו מתגוררים. כלבים רבים אינם נועדו לגדול באקלים חם כל כך כמו הישראלי , רבים בעלי  פרווה חמה המגנה עליהם וגורמת לסבל רב במהלך הקיץ. סבל זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות ולקשיים רבים לכלבים, כך שבישראל ישנה חשיבות כפולה לתספורת כלבכם. הזנחה של נושא התספורת תוביל לסבל של הכלב ולכאב לב לכם.

על מה להקפיד כאשר מדובר במספרה לכלבים?

כאשר אנו הולכים לכל בעל מקצוע אנו מעוניינים שהוא יהיה, מקצועי, אמין ובעל ניסיון רב, מספרת כלבים אינה שונה בנושא זה. בנוסף למקצועיות הספר ולניסיונו כדאי שנוודא כי יש לו גישה ייחודית לכלבים והוא מתייחס אליהם ברוך ואהבה. ספר אשר לא מבין כי כלב הוא בעל אישיות לכל דבר ועניין לא נוכל לעולם לתת לו את כלבנו בביטחון מלא. ניתן להשוות את נתינת הכלב לספר לנתינת ילד קטן לגננת, הרי שמדובר בחסרי ישע שתלויים לחלוטין בנו ובבעל המקצוע אשר נתנו לו אותם. כלומר, עלינו לוודא כי הכלב ירגיש בטוח אצל הספר ושזה יתנהג אליו בהתאם ובכבוד ואהבה.

מדוע לספר את כלבנו במספרת כלבים מולי?

מספרת כלבים טובה היא עניין נדיר שיש להעריך אותו מאוד, אם אתם מעוניינים למצוא מספרת כלבים בראשון לציון בואו למולי חנות חיות מחמד ותזכו לתספורת הטובה ביותר. מולי הינו ספר מקצועי אשר מתמחה בתספורות לכלבים וחתולים מעל 20 שנה, מכיר את כל הסוגיות בנושא וישמח לייעץ לכם בכל הקשור לשיער כלבכם. בין אם כלבכם זקוק לטיפולי פרווה מיוחדים, לתספורות על בסיס קבוע או להברשות תכופות, או בין אם כלבכם פשוט זקוק לתספורת מגניבה, מולי ישמח להעניק לכלבכם את מיטב ניסיונו ואהבתו לחיות ולמקצוע. מספרת מולי לכלבים מקפידה לתת את השירות הטוב ביותר לכלביכם, מתוך אמונה כי הכלב שלכם זכאי לטוב ביותר ולשירות המושלם.
בואו להתרשם ממספרת מולי כלבים ותזכו לחוויה יוצאת דופן ומפנקת, לכלבכם וגם לכם, כי גם תספורת יכולה להיות מהנה וכיפית. 


ואנחנו פה בשבילכם
צוות
מולי חיות מחמד

שאלות ומענה על המוצרים 
משלוחים לכל הארץ
050-9008676

מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות



אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק