לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-23 04:04:14 Admin מספרה

הכן כלבך לקיץ – לכלבים שאוהבים


 
הכן כלבך לקיץ – לכלבים שאוהבים

הקיץ בפתח. כבר מתחילים להרגיש את הריחות הייחודיים לו, את הטמפרטורות עולות, את הזכרונות מהקיץ הקודם ואת תחושת ההתחדשות המלווה תמיד את חודשי האביב ותחילת הקיץ.
 
יודעים מי עוד מרגיש את תחילת הקיץ?

נכון מאוד, הכלבים. הקיץ הוא ההזדמנות המרתקת והמעניינת ביותר לכלבים לרוץ ולשחק, לרחרח ולפגוש כלבים אחרים מהשכונה. קיץ מביא עימו פריחה, שמש, מים, ים והרבה זיעה. נכון? זהו, שלא לכולנו. מנגנון ההזעה, הוא המנגנון המגן עלינו מפני מכת חום העלולה להסתיים בתוצאות הרסניות – קיים במידה מעטה מאוד בקרב חברינו הכלבים.   
מה גם שכלבנו האהוב קולט חום הרבה יותר מאתנו! צורת גופו המוארכת מגדילה את "שטח הפנים" ומגדילה את כמויות החום הנקלטות מהשמש במהלך ימי הקיץ. בקיץ הקרב, בכל פעם שחם לכם – זכרו שלכלב חם עוד יותר. כיצד נוכל להקל על האהובים עלינו כל כך בימי הקיץ הלוהטים? מולי חיות מחמד מגיש לכם את הטיפים שישמחו את הכלב שלכם ביום חם ויגרמו לו להודות לכם בהמון אהבה!

"מילא החום, אבל הלחתה?"

אתם כבר הלחתם היום? טוב, נו, אתם אולי לא, אבל הכלב שלכם הלחית את עצמו כדי להתקרר, זה בטוח. הלחתה היא הפעולה המסייעת לכלבנו האהוב להתקרר בימי הקיץ הלוהטים, בה הכלב מוציא את לשונו ומתנשם. מתחת להררי הפרווה שלו, יקירינו המהלך על ארבע עלול לסבול רבות מהחום ומסיבה זו חשוב ביותר לאפשר לו להלחית בנוחות. אם אתם שמים לכלבכם מחסום – דאגו שתהיה לו האפשרות להלחית ללא מאמץ.

"וואו, אצל מי הסתפרת?" (אצל מולי כמובן)

תספורת כלבים מגניבה, אופנתית ומקצועית היא המומחיות של מולי חיות מחמד. אבל הרבה יותר מכך – תספורת כלבים מקצועית אצל מולי היא לפעמים ההבדל בין חיים למוות אצל הכלב שלכם. מתחת להררי הפרווה שלו הכלב עלול להעלות טמפרטורות לרמה גבוהה ולכן חשוב לספרו לקראת הקיץ. המלצה חמה: השאירו כחצי סנטימטר פרווה על מנת להגן על אהובכם מפני כוויות שמש.

פרעושים, קרציות, תולעת הפארק וחברים

הכלב הוא חברם הטוב של הפרעושים. כמה חבל שחברות זו אינה הדדית, שכן חברנו ההול על ארבע עלול לסבול עד מאוד מהמזיקים הקטנים. אם לא די בחום, הגירודים הופכים בלתי נסבלים והכלב עלול להידבק באינספור מחלות. על מנת להקטין את הביכוי להידבקות במחלות – חסנו את כלבכם האהוב והביאו אותו לתספורת קיץ מקצועית שתשמור עליו, תחדש את פרוותו המטופחת ותאפשר לו להתרוצץ ולשמוח כמו ילד בגן שעשועים

קום והתהלך בארץ – טיולים וכל מה שסביבם

טיולים בים, בגינה או בכל פארק אחר מחייבים אותנו לשמור על ערנות ולדאוג לפינה מוצלת. שלא כמו בני האדם, כלבים אינם מתהלכים עם נעליים וסופגים את כל חום השמש היישר אל כפות רגליהם הספוגיות והרכות. שמרו על כלבכם האהוב מפני חשיפת יתר לשמש ובדקו שתמיד יש צל באזור. בכלל, לטיולי פיפי רצוי לקחת את הכלב בערבים או בבקרים, לפני ואחרי שעות הלהט.

שמתם מים בששון!

למה מים בששון? כי בחום הלוהט וביובש – מים הם נוזל החיים וחיים מלאים הם חיים של שמחה. הניחו קערת מים זמינה כל היום עבור כלבכם, ורצוי שבקערה יהיו מים טריים. אפשר ורצוי להוסיף קרח למים .הכנת קרטיב עם מעדן לכלב שלנו מרענן וחטיף נפלא הגורם הנאה מרובה..

לטיפים נוספים כנסו לאתר או צלצלו לקבל יעוץ 03-9624844 
אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק