לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

הכלב סובל מקדחת קרציות מה עושים ?

הכלב סובל מקדחת קרציות מה עושים ?

מהי קדחת הקרציות אצל כלבים?


בכדי להבין מהי המחלה הזו שזכתה לשם "קדחת הקרציות" כדאי קודם להבין מהי קרציה.
קרציה היא סוג של חרק ממשפחת הטפילים אשר נקרא ארליכיה קאניס, זהו טפיל הדם הנפוץ ביותר בעולם, נטפל בעיקר לבעלי חיים ולא לבני אדם ובייחוד לכלבים וחתולים.
קדחת הקרציות מצויה בעיקר בחודשי הקיץ החמים ולכולנו ידוע שבישראל חודשי הקיץ החמים לא רק שהם חמים במיוחד אלא גם שהם רבים מחודשי החורף והסתיו, הטפילים נטפלים לכלבים וגורמים להם לגירודים בלתי נסבלים, מציקים, מעיקים ואף יכולים לגרום לזיהומים במקרים מסוימים, על כן כדאי לשים לבן לתסמינים אשר מעוררים חשד שהכלב שלכם נדבק בקדחת הקרציות.

מהם הסימנים המחשידים אשר יעידו על קדחת קרציות בכלבים?


התופעה השכיחה והמוכרת ביותר לכולנו של קדחת הקרציות בכלבים היא גירוד בלתי פוסק, בנוסף יתכן ויהיו תסמינים נוספים כמו: אפאטיות,  חולשה ושינה מרובה, חוסר תאבון, דימום אשר יכולים להופיע לעיתים באזורים וחלקים שונים בגופו, אנמיה, אשר מתגלה בבדיקה פשוטה אצל וטרינר, תסמינים אשר מראים על חוסר רוגע כללי ועוד.
באם אתם רואים אחד מסימנים מחשידים אלו יש מקום לבדיקת האם הכלב הינו לוקה בקדחת הקרציות, כמובן שבדיקה וודאית תעשה אצל מומחה, יש לשים לבן לתסמינים בזמן, מאחר ותמיד גילוי מוקדם של הקרציות יביא לטיפול יעיל יותר.

האם ניתן למנוע לגמרי את קדחת הקרציות בכלבים?


התשובה לשאלה זו היא לא. למנוע לגמרי לא ניתן מאחר וזו תופעת טבע שלא ניתן לשלוט עליה אך הבשורות אינן דווקא כה רעות מכיוון שבהחלט ניתן להקטין באופן משמעותי מאוד את הסיכויים של הידבקות הכלב שלכם בה. אם כך, כיצד ניתן לעשות זאת? הרי איש אינו רוצה שכלבו ידבק בקדחת הקרציות, לפניכם מספר שיטות:
·         הדברה נגד קרציות- הדברה כמו מכל חרק אחר, היא יעילה ביותר להרחקת טפילים אלו, לעשות הדברה בחצר במידה ויש לכם.
·         טיולים באזורים נקיים עם צמחייה אשר אתם יודעים שהיא מטופלת ולא מוזנחת מאחר וצמחייה מוזנחת מזמינה אליה טפילים כמו קרציות, וכמובן הימנעות ממפגש פיזי עם כלבי רחוב אשר אינם מתוחזקים ונקיים.
·         שמירה על ניקיון והיגיינה של הכלב שלכם זה דבר חשוב ביותר כדי למנוע קרציות.

טיפול בקרציות במקום כמו מספרת כלבים:


השיטה הטובה ביותר לטיפול קרציות בכלבים במידה וכבר נדבק היא לקחת את הכלב למספרת כלבים ופשוט לתת להם לעשות את העבודה השחורה והבלתי נעימה הזו, הם מומחים מיומנים ומנוסים בנושא ומטפלים בו בצורה היעילה ביותר עם תכשירים מיוחדים, ניקיון יסודי ועוד.
אנחנו מספרה לכלבים בראשון לציון- מולי חיות מחמד מציעים לכם שירות מקצועי ואוהב לכלב שלכם! אנו מתמחים בהרחקת קרציות בשיטות יעילות אשר מבטיחות לכלב שלך את הטוב ביותר!
חייגו למספרה קיבעו תור ושאלו שאלות נוספות 03-9624844
ואנחנו פה בשבילכם
צוות
מולי חיות מחמד

שאלות ומענה על המוצרים 
משלוחים לכל הארץ
050-9008676

מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות



אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק



מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות



לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק 
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה