לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2020-10-31 09:40:06 Admin

האם כדאי לעקר או לסרס כלבים ?

האם לסרס ולעקר כלבים ?


"הִמּוֹל לָכֶם, כָּל-כלב.  וסירסתם ועקרתם אֵת בְּשַׂר עָרְלַתְכֶם"


לא, הכלב שלכם לא עומד לעבור ברית מילה כך שאפשר להירגע. בניגוד לנהוג לחשוב, ניתוחי סירוס ועיקור אינם כואבים ליקרים לנו. בניגוד לטקס שנהוג לבצע בקרב בני האדם, כלבים מורדמים במהלך ניתוח הסירוס והעיקור. אנחנו במולי חיות מחמד מאמינים כי כל כלב וכלבה זכאים לחיות באורח חיים מפנק, נינוח, בטוח ואוהב. מסיבה זו, כלבים שמגיעים למרפאה נבדקים היטב לפני ההחלטה על עיקור או סירוס.
מאחר ומדובר בניתוח כירורגי בעל השלכות משמעותיות על חייו של אהובכם, אנחנו במולי חיות מחמד מיעצים וממליצים לשוקלים היטב את האפשרויות העומדות בפנינו ומשלבים אתכם, אבא ואמא של ההולכים על ארבע, בתהליך ההחלטה על העיקור והסירוס.

"איזה חמודה! זה הוא או היא?"


אפילו שכולנו מתייחסים לעיקור ולסירוס כאל תהליך כמעט זהה, המשמעות הבריאותית וההשלכות על אורח חייהם של הזכרים והנקבות שונות לחלוטין.  אם נשים קופחו במהלך השנים בקרב המין האנושי, המין הכלבי הנקבי זוכה ליתרונות משמעותיים בכל הנוגע לניתוח העיקור. בעוד שהיפות שלנו זוכות לחופש מהטרדות כלביות בגינת הכלבים ויכולות להיות רגועות בכל הקשור להתפרצות מחלת סרטן, הזכרים נהנים מבטחון רפואי מלא ממחלות שברובן אינן נפוצות ממילא בקרב זכרים.
מצד שני, כלבים עם אשכים טמירים (כאלה שלא ירדו לשק האשכים) שלא סורסו הם בעלי סיכוי גבוה למחלות אשכים שונות. אנחנו במולי חיות מחמד ממליצים לסרס את כלבכם האהוב אם אשכיו לא ירדו עד גיל שנה.

אז למה כדאי לסרס או לעקר את האהובים עלינו?

  • קשיי אילוף
משפחות רבות מחזירות או מוסרות את הכלב בשל קשיים באילופו. הכלב הוא בעל חיים החי בלהקה, וכל להקה צריכה מנהיג. הכלב שלכם לא מסורס? היכונו לקרב על המנהיגות, כן כן. פיפי על המיטה, אוכל מול הטלוויזיה ולא מעט מלחמות. כדי להימנע מדו קרב, רצוי לסרס את הכלבים מבעוד מועד.
  • חייל בצבא ההגנה לכלב
כלב לא מסורס הוא כלב הנוהג בסביבתו באופן תוקפני. הגנה על הטריטוריה, תוקפנות כלפי זרים והתנהגויות אלימות אחרות – כל אלו מעמיסים קשיים רבים על חיי הבוחרים להימנע מסירוס. אלימות פסיבית גם היא תוצר של התנהגות כלבים לא מסורסים. רוצים להימנע מאלימות מצד כלבי השכונה? סרסו את אהובכם.
  • לא, זו לא הצעה לדייט
ההתנהגות המינית של כלבים לא מסורסים יכולה להיות מצחיקה, מביכה, מכעיסה ואף כואבת. כלב לא מסורס ינסה למצוא את סיפוקו באמצעות רגליהם של האורחים וייעלם מהבית לכמה ימים כשיריח גברת מיוחמת. מקרים אלו עלולים להסתכם באי נעימות במקרה הטוב וכאב גדול במקרה הפחות טוב.
  • חיסכון בכיס
הרשויות המקומיות נותנות הנחה משמעותית למי שמסרס או מעקר כדי להמנע מבעיית עודף כלבים ללא בית בכלביות ואכן מי שעושה פעוה זו זוכה להנחה נעוד משמעותית בגדול השנתי של הכלב .
למה לא לסרס ולעקר את אהובינו?

כל כלב וכלבה הם עולם שלם בפני עצמם ולכן כל אחד מההולכים על ארבע הנכנס לחנות זוכה ליחס אישי ואוהב ובדיקה אישית של הצורך בסירוס ועיקור.
  • כלב גזעי
כלב גזעי מהסוגים שניתן למצוא אצלנו במולי חיות מחמד לרוב נהוג שלא לסרס ולעקר. אם הכלב היה שייך למגדל או שיש לכם ההורים כוונה להרבות אותו בעתיד, רצוי להימנע מהסירוס והעיקור.אנחנו ממליצים לסרס ולעקר ולא להתעסק עם המלטות זו פעולה עם מיומנות והמון סיכונים .
  • כלב רגיש או במצב סיכון
ישנם כלבים שהעיקור או הסירוס עלול להעמיד אותם במצב בריאותי רגיש. אנחנו במולי חיות מחמד מייעצים שלא לעבור את הניתוח בכל מחיר אלא רק לאחר בדיקה אישית אצל ווטרינר שיתן חוות דעת ויעוץ

אנו במולי חיות מחמד מציעים לעקר ולסרס אתם זוכים הכלב בריא ,כלב שכייף לגדל מבחינת התנהגות וחיסכון כספי.

אנחנו פה בשבילכם
גורים למכירה
מוצרים לגורים
מולי חיות מחמד-לשאלות נוספות
03-9624844