לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גור כלבים -מדריך גור חדש בבית חלק ג

גור כלבים -מדריך לגור חדש בבית   חלק  ג

גור כלבים – שותף לחיים/ חלק ג'

אימאל'ה, זה חי!


אז יש לכם גור קטן וחדש בבית, אבל סביר להניח שלא תכננתם למתקפת פרעושים או מתקפת תולעים בלתי נשלטת, נכון? תולעים ופרעושים הם בני לוויה טבעיים של כלבים, אם לא שומרים עליהם כראוי. אנחנו במולי חיות מחמד מלווים את ההורים החדשים של הגורים שלנו לאורך כל הדרך ונמצאים כאן לכל שאלה או תהייה שעולה.

תולעים אצל כלבים


כלבים יכולים להוות מקום מגורים נפלא לשני סוגים של תולעים: תולעים עגולות המועברות עם יניקת חלב אם ותולעים שטוחות המועברות בשל בליעת פרעושים במהלך ההתנקות וההתלקקות של הכלב. אצלנו במולי חיות מחמד תקבלו גור כלבים מטופח ומטופל – אולם במקרים של תולעים שטוחות – אלו יכולות להופיע גם לאחר שגור הכלבים הקטן יוצא מהחנות שלנו. כיצד מטפלים?

טיפול בתולעים


טיפול בצולעים כולל חומר המיועד למיגור שני סוגי התולעים ומגיע בצורת כדור. את הכדור מניחים על הלשון ומסייעים לכלב לבלוע או שמפוררים לו את הכדור לתוך האוכל, בהתאם להוראה של ווטרינר. על הטיפול יש לחזור כעבור 10 ימים עד שבועיים.

טיפול בפרעושים


הפרעושים מאוד נהנים גם הם מגופו של גור כלבים קטן או מכל כלב אחר. ולמה לא? יש להם צל ומזון, סביבה משתנה, דשא בפארק וחברה. מצד שני, גור הכלבים הקטן שלכם יסבול מגירויים ודלקות, פצעים בעור ונשירת שיער, אלרגיות ואי נעימות כללית.
הטיפול בפרעושים מצריך התייעצות קודמת עם ווטרינר אולם בכל מקרה – גור כלבים הסובל מפרעושים לא ייפטר מהם ללא טיפול סביבתי בנוסף לטיפול הגופני. תכשירים ומוצרי הדברה לכלבים לטיפול בפרעושים ניתן לרכוש אצלנו במולי חיות מחמד כמו אמפולות נגד פרעושים  אדוונטד, פרונטליין ,,ספרי פרונטליין תכשירים ששומרים על הכלב מפני הפרעושים  לחודש ימים וחייבים לחזור על הפעולה מידי חודש אולם כאמור -  כדי להתאים את סוג הטיפול האולטימטיבי המתאים לגור שלכם – רצוי להתייעץ מולי או עם וטרינר קודם לכן.

טיפול בקרציות


קרציות אמנם נפוצות בעונות האביב והקיץ אבל ביכולתן להעביר מחלות העלולות להתפתח ולגרום למותו של גור הכלבים הקטן. קדחת הקרציות, היא הארליכיוזיס מועברת לכלב במהלך מציצת דמו. אין צורך להיבהל – המחלה אינה עוברת לבני אדם אולם בהיעדר טיפול הולם בכלבון הקטן שלכם – כאמור, עלולה להתפתח הדלקת ולהביא תוצאות קשות.גם כאן נעשה טיפול מקדים נשתמש בקולר נגד קרציות קילטיקס או פשוט נטפטף אמפולה נגד פרעושים וקרציות שנקראת אדוונטיקס .

היגיינה וניקיון  זמן מקלחת

ממתי רוחצים גור כלבים? רוחצים כלב פעם בחודש עם שמפו גורים ,אין הכרח לרחוץ גור כלבים בתדירות גבוהה שכן רחצות מרובות מנטרלות את השומניות הטבעית שמפריש העור ומגנות על פרוותו של כל גור כלבים מפני רטיבות, חיידקים ושאר מרעין בישין. הרחצה עם שמפו מתאים ולאחר מכן קונדישינר  מנגבים היטב ומייבשים את הגור בעזרת מייבש שיער כשמסרקים את השיער נגד הכיוון עם מברשת.
אין להשתמש בשמפו של בני אדם! בעלי גורים רבים רוחצים את פרוות כלביהם בשמפו אנושי העלול לייבש את העור. ניתן לחפוף בשמפו מיוחד לכלבים שמפו גורים שאינו מכיל חומרים נגד קרציות ופרעושים.  מוצרי טיפוח וניקוי לכלבים

צחצוח שיניים


מי שחשב אי פעם את אפו לפי של גור כלבים או כלב בוגר, יודע לומר כי ניתן בקלות להסיק את מצב ההיגיינה של הכלב מריח פיו. צחצוח שיניים אצל גור כלבים מסייע בשמירה על שיניים בריאות ובמיוחד לאחר שלב החלפת השיניים בגיל 4-6 חודשים. אין צורך בצחצוח של משטח הלעיסה כמו אצל בני אדם אלא רק את שטח השן החיצוני. צחצוח זה מסייע למניעת הצטברות אבן שן, ריח רע, נסיגת חניכיים ועוד.ישנם משחות שניים לכלבים כמו ג'ל דנטלי הנותנים פיתרון לשמירת הגיינת שיניים ,מי פה חטיפים דנטלים חשובים לשמירת השניים וחלל הפה..אסור להשתמש במשחת שיניים לבני אדם. מוצרי הגיינת הפה לכלבים

טיפים נוספים

גור כלבים חלק א  
          
גור כלבים חלק ב

גורים למכירה

סוגי כלבים גזעיים קטנים






חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק
אנחנו פה בשבילכם
מוצרים לגורים
מולי חיות מחמד-לשאלות נוספות
03-9624844


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי