לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-24 23:53:14 Admin

לאמץ גור או כלב בוגר

לאמץ גור או כלב בוגר

.
הבחירה בגור – יתרונות וחסרונות

  • גור, ברור שגור! ...באמת?
רבים מעדיפים לאמץ גורי כלבים ולו בשל האפשרות לחנך ולאלף אותם לפי ההעדפה האישית. בל נשכח כי אילוף וחינוך מצריכים את השקעת הזמן הראויה על מנת לאפשר לגורון לקלוט את המסרים ואת דמותנו כדמות לחיקוי. האם יש לכם די זמן לאלף ולחנך גור כלבים? חשבו על כך טרם שאתם לוקחים הביתה כלבון קטן.
  • לחיי ההפתעות שבדרך
אימוץ גור כלבים מאפשרת אומנם השפעה ואילוף גור כלבים לפי צרכינו אבל האם באמת יש לנו את היכולת לעצב את הכלב שלנו בדיוק לפי מה שראינו בדמיון שלנו? ובכן... לא ממש. בדיוק כמו שלכל ילד קטן יש תכונות ייחודיות לו, עמן הוא נולד או שאותן פיתח בתהליך ההתבגרות – כך בדיוק גם כל גור כלבים הינו בעל תכונות אופי שאינן מושפעות מהסביבה ואותן אתם עלולים לגלות לאחר שנה או שנתיים של אילוף הכלב. האם אתם מוכנים להפתעות שבדרך?
שינוי נוסף אליו יש להיערך בהכנסת גור כלבים הביתה הוא הגודל. אמנם כאן מדובר בשינוי צפוי יותר, אולם גם לשינוי בגודלו של הכלב יש להיערך מראש ולקחת זאת בחשבון בהתחשב בגודל הבית.

בחירה בכלב בוגר – יתרונות וחסרונות
  • מי הוא כלב בוגר?
כלב בוגר עבר את השנה הראשונה לחייו. סביר להניח שכבר גדל אצל משפחה או בא במגע עם ילדים קודם לכן. כמו כן, הוא כבר פיתח תכונות אופי מסוימות, חלקן דומיננטיות יותר ואחרות פחות. חלקן יישארו עימו לכל החיים, אחרות ניתנות לעיצוב ושינוי. כשאתם לוקחים הביתה כלב בוגר, קחו בחשבון שאתם מכניסים אליכם בעל חיים עם אישיות מובנית, חבר לחיים.
  • יציבות וקביעות
כלב בוגר מצמצם את טווח אפשרויות ההתפתחות שיש לו בעתיד. אופיו כבר עוצב בשנה הראשונה ולכן הוא מעניק תחושת יציבות ולא יפתיע אותנו עם תכונות שיתפתחו בהמשך.
  • בטיחות מקסימלית
כלב בוגר מבין את האיסור והחשיבות שבשמירה על ילדים קטנים, זאת בניגוד לכל גור כלבים שעדיין לא מכיר את מערך יחסי הכוחות בין האדם לבין הכלב.

אין ספק כי האפשרות ליצור קשר חם ואוהב עם ההולכים על ארבע במהלך השנים הקריטיות לזהותנו, הן שנות פיתוח הזהות האישית שלנו, מעניקה לחיים ערך מוסף ומשמעות רגשית עמוקה. אנחנו במולי חיות מחמד מלווים את לקוחותינו לכל אורך תהליך הבחירה בין הכלבונים היפהפיים שבחנות וההתלבטות באשר לבחירה בין כלב בוגר לגור כלבים. על מנת להקל את הבחירה לאלו שאינם מגיעים לחנות, ריכזנו עבור קוראינו את השיקולים המהותיים ביותר בבחירה בין כלב בוגר לבין הבחירה בגור כלבים קטן.