לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

חתולים-דברים שכדאי לדעת על חתולים

חתולים – החיה והאגדה
דברים שכדאי לדעת על חתולים
בעיני רבים מלקוחותינו המחפשים מזון לחתולים בראשון לציון, העולם נחלק לשניים: אוהבי חתולים ו... אלה שפחות אוהבים חתולים. אופיים האצילי והאינדיווידואלי, הטריטוריאליות בחזקה בה הם מתאפיינים וחיבתם הלא מוסברת לחוטים היוו השראה לסיפורים מדהימים ומעוררי פליאה בקרב בני האדם. בעוד שבמצרים האמינו כי החתול הוא בעל חיים קדוש, גם בשנות ה-2000 חיים בינינו אנשים המאמינים כי החתול איננו אלא שליח האל.
מה לא אמרו על חתולים? חתולים רואים את העולם כמשחק משטח גירוד לחתולים ואת הדרישות של בני האדם כהמלצה בלבד, לכן לא פלא כי רבים מפתחים הסתייגות מבעל החיים הפתלתל והלולייני. יש האומרים כי ניתן לאבחן את אופיו של האדם לפי חיבתו לכלבים או לחתולים, בטענה כי אוהבי החתולים מצטיינים בנתינה ללא ציפייה לתמורה. במולי חיות מחמד זכינו לראות אינספור סוגי חתולים ולגלות אינספור סוגי מזון לחתולים בראשון לציון וכדי שגם אתם תיהנו כמונו, החלטנו להביא אליכם דברים שרצוי לדעת על חתולים.

יאמי, שוקולד!
רבים מבני האדם ידועים כחובבי שוקולד. חתולים, לעומת זאת, אינם מסוגלים לטעמים מתוקים וידועים כבעלי סלידה ממתוק בכלל. שוקולד עלול להיות רעיל לחתולים הקטנים. נכון, מדובר בעובדה מוזרה. אבל כשיודעים כי חתולים למשל, אינם מוכנים לשתות מים לא טריים, לא אוכלים מאכלים לא טעימים להם ואפילו מוכנים לשתות מהאסלה, מדלי או אפילו להימנע משתייה – ניתן להבין כי טעם משובח ודקדקנות קולינארית הינה אחת התכונות הבולטות של בעלי השפמים. ניתן למצוא מזון לחתולים בראשון לציון לפי התאמה אישית.
רואים אותי? לא רואים אותי!
חתולים רואים טוב יותר מכם פי שש פעמים בחושך. תופעה זו הינה תולדה של שכבה מחזירת אור הממוקמת בתוך עיניהם. זו הסיבה בגללה ניתן לראות צבעים בוהקים בעיניהם של חתולים כאשר מאירים לתוכן בשעות החשכה. חתולים לבנים בעלי עיניים כחולות הם ברובם חתולים חרשים, וגם חתולים בעלי עין אחת כחולה. החרשות תהיה באוזן הקרובה לעין הכחולה.
תרופות, סמים, מחלות וחתולים
אם החתול שלכם נראה חולה או שיש לו חום, אם הוא עייף או כבר לא מתגרד על משטח גירוד לחתולים שקניתם לו - אסור בתכלית האיסור לתת לו אקמול או כל תרופה אחרת הכוללת פרצטמול. לחתולים יש איידס מיוחד שאינו מדבק עבור בני האדם. ומה אתם חושבים על סמים קלים לחתולים? הקטניפ, שבטח הספקתם לשמוע עליו אם יש לכם חתול, הינו בעל השפעה זהה להשפעת המריחואנה על בני האדם. אמנם לא כל החתולים רגישים לקטניפ אבל אלו שכן נכנסים לטראנס מלעיסתו. לחתולים רצוי לתת אך ורק מזון לחתולים בראשון לציון.
איבר יעקובסון
חתולים נושמים באבר הנקרא "איבר יעקובסון" וממוקם בחלקו העליון של הפה.
חתולים ונהנים – על חיי ההורות של החתולים
הריון של חתולה נמשך בממוצע 63 יום. למעשה, חתולה יכולה להמליט בין 3-7 חתלתולים קטנים בכל ארבעה חודשים. מסיבה זו חשוב ביותר לעקר ולסרס חתולי רחוב! אגב, לזכרים יש עצם בפין.
שן, שן קשת ענן!
אתם עובדים, לומדים, יוצאים וחוזרים הביתה והחתול? הוא ישן. חתולים ישנים 2/3 מחייהם בשינה כשהם לא עסוקים בהתגרדות על משטח גירוד לחתולים. לצורך ההמחשה, חתול בין 9 שנים היה ער רק 3 מתוכן.