לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

אוכל לחתולים-עשה ואל תעשה

1.      אוכל לחתולים – עשה ואל תעשה:

המרכיב העיקרי שקיים בסוגים שונים של אוכל לחתולים, יבש או רטוב, הוא חלבון. מזון לחתולים מסוג זה ניתן לרכוש בכל חנות חיות, כאשר אנשי הצוות ישמחו לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם איזה מזון לחתולים מתאים ביותר לחתול שלכם בהתאם לגילו, גזעו ומשקלו. חתולים זקוקים לכ 40 אחוז חלבון בתפריט היומי שלהם, כאשר אתם יכולים, בנוסף למזון הקנוי להוסיף ולגוון גם  במזון תוצרת בית: למשל, בשר אפוי או צלוי עשיר בחלבונים וטוב לחתול שלכם. רצוי לחתוך את הבשר לקוביות קטנות על מנת להקל על החתול את הלעיסה והבליעה.
מוצרי בשר , מזון לחתולים והיגיינה:
חנות חיות בראשון לציון מספקת מזון לחתולים שמיוצר ע"י החברות המובילות בעולם. עם זאת, מוצרי בשר שאתם מוסיפים לתזונת החתול שלכם על תקן גיוון או צ'ופר, חשוב לוודא שהם נקנו במקומות היגייניים (גם לכם וגם לחתול). עם זאת, חלק מבעלי החתולים אוהבים לפנק את החתול שלהם בשאריות בשר , או מה שנקרא "פסולת בשרית"- גם שאריות אלו יש לרכוש אך ורק במקומות שאתם יודעים שהם נקיים, כמו למשל אטליז שאתם סומכים עליו, ולא לשכוח לבשל את השאריות הללו. בישול הבשר מבצע פעולת חיטוי. צוות חנות חיות בראשון לציון מדגיש ומחדד כי בנוסף לבישול הבשר חשוב להקפיד להימנע מלהגיש לחתול שלכם בשר עם עצמות. יש לנקות את הבשר המבושל מעצמות ממש כשם שהייתם עושים לו האכלתם תינוק או ילד קטן. תוספי חלבון ניתן לקבל גם מביצים- רצוי לבשל אותן  ולחתוך אותן לחתיכות קטנות או לתת את החלמון עצמו בלבד כשהוא לא מבושל. צוות חנות חיות מציע לא להגזים עם כמויות הביצים ממש כשם שאנו, בני האדם, אינן אמורים לאכול מהן יותר מידי.
אוכל לחתולים ומוצרי חלב:
כולנו מכירים את החתולים מהסרטים המצוירים, המלקקים קערת חלב עד תומה. ניתן לתת לחתול שלכם חלב, אולם יש להקפיד שהחלב לא יהיה קר מידי. כמו כן, יש לעקוב ולוודא כי החלב אינו גורם לחתול לשלשל. בנוסף לחלב, ניתן ורצוי להעשיר את תזונת החתול במוצרי חלב כגון גבינה לבנה, גבינה צהובה מגוררת וכדומה.
אוכל לחתולים ודגים:
אם אתם מגוונים את התפריט של החתול שלכם באמצעות דגים, הקפידו עשרת מונים שהדגים יהיו טריים. אל תקנו "שאריות לא טריות". למרות שהחתולים בסרטים המצוירים נוהגים להכניס לפיהם את הדג בשלמותו ולשלוף אך ורק את האדרה באופן עצמאי- אנא, הקפידו  לנקות את הדג היטב מעצמות, ולהגיש אותו כשהוא מאודה או צלוי. אגב, אם החתול שלכם סובל מכדורי שיער בקיבה, אכילת דגים שמנוניים עשויים להקל עליו מאוד. צוות חנות חיות בראשון לציון מדגיש:  אוכל לחתולים שמכיל אך ורק דגים אינו מספק להם את כל המרכיבים התזונתיים הם  זקוקים. שלבו דגים בתפריט אך הימנעו מלהזין אל החתול שלכם רק בהם.