לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

קולר נגד קרציות

קולר נגד קרציות


קולר נגד קרציות נחשב היום לאחת מהשיטות הטובות ביותר להילחם בנגע הקרציות בקרב כלבים. תופעת הקרציות, המתעצמת בעיקר בעונות הקיץ והסתיו, מוכרת לרוע המזל כמעט לכל בעלי הכלבים. הקרציות הן טפיל מטריד מאוד התוקף בין השאר יונקים, ניזון מדמם, מתרבה בקצב מהיר ועובר בקלות יחסית מבעל חיים נגוע אחד לבעלי חיים אחרים ופעמים רבות גם לבני האדם. "קרציית הכלב", הנפוצה מאוד בארץ, מחבבת בעיקר את דמם של הכלבים.
למרות שקרציות אלה הן לרוב אינן מסוכנות לכלבים, הן מתרבות על גופם, הופכות למטרד ממשי וגורמות לגרוד ולפגיעה בבריאותם. יתרה מכך, קרציות הכלב עלולות לעבור גם לבני אדם, לגרום לבעיות בריאותיות ולעיתים אפילו למוות. מסיבות אלה, חשוב ביותר לדאוג לפתרון לבעיה עוד לפני התפתחותה, ולרכוש עבור הכלב קולר נגד קרציות.

טיפול בקרציות – רכשו כבר היום קולר נגד קרציות

מטרתו של קולר נגד קרציות היא להילחם בנגע הקרציות הנפוץ כל כך בקרב כלבים. שכן, מעבר לגירודים שהן גורמות, ללא קולר נגד קרציות, הן עלולות להוביל להתפתחות אלרגיות. יתרה מכך, לפי סברות שעדיין לא הוכחו בוודאות, חושפות הקרציות את הנגועים בהן לסכנה ללקות בקדחת הקרציות.
קדחת הקרציות היא מחלה קשה, הפוגעת במחזור הדם ועלולה לגרום לתופעות בריאותיות קשות ביותר ובמקרים קיצוניים גם למוות. בשל כך, חשוב ביותר לרכוש קולר נגד קרציות אפילו טרם להופעתן, ולגונן מראש לא רק על בריאותו של הכלב, אלא גם על בריאותם של הסובבים אותו. קולר סרסטו מכיל חומר פעיל שמטרתו היא להרוג לחלוטין את כל הקרציות הנמצאות על גופו של הכלב. אמנם, קולר נגד קרציות מונח רק על צווארם של הכלבים, אך הכלבים נוהגים לשכב חלק גדול מהיום כשהם מכורבלים, וכך נחשפים כל חלקי גופם לחומר הפעיל שבקולר. היום ניתן להשיג בשוק מגוון קולרים נגד קרציות, כאשר המובילים מביניהם הם – קולר נגד קרציות מסוג סרסטו לכלבים  קטנים עד 8 קג   סרסטו לכלבים גדולים קולר סרסטו טוב לשימוש ע8 חודשים מאוד יעיל בשימוש ונח  מעל 8 קג "קילטיקס" או קולר נגד קרציות מסוג "פריבנטיק".אפיפרו,דאבל אקשן,  קולרים אלה יעילים מאוד לתקופה שבין חמישה חודשים לשבעה חודשים.
עם זאת, בשוק ניתן למצוא היום גם קולרים בלתי יעילים או אפילו מזיקים, כדוגמת קולר נגד קרציות המכיל זרחן אורגני. קולר זה עלול לגרום להרעלה, ואין לקנותו.

טיפולים אחרים נגד קרציות

בנוסף לקולרים ניתן למצוא בשוק טיפולים אחרים נגד קרציות. התרסיס נגד קרציות הוא האמצעי הוותיק והזול ביותר לטיפול בטפילים המציקים. עם זאת, התרסיס איננו נוח לשימוש, והכלבים לרוב נרתעים ממנו, בורחים ומגלים התנגדות אקטיבית לטיפול. שיטה אחרת לטיפול בקרציות הן טיפות מיוחדות אותן יש לטפטף אחת לכמה חודשים על עורפו של הכלב. טיפות אלה הן יעילות מאוד, נספגות בעור, נטולות ריח ולאחר הטיפול בהן ניתן ללטף ולפנק את הכלב ללא חשש.
אופן השימוש-רצוי להגיע למספרה לכלבים בראשון לציון לטיפול תקופתי אחת לשלושה חודשים,במספרה יעשה טיפול רציני להורדת הקרציות רחצה בשמפו מתאים כמו סרגנט נגד פרעושים וקרציות  ואת הקולר אפשר לשים על הכלב לתקופה של חצי שנה 
כמו כן ישנם אמפולות כמו אדוונטיקס שמתאימות לכלב יום לאחר רחצה שפרוות ועור הכלב יבשים לגמריי שמים אותם אחת לחודש עושות פעולה נגד פרעושים וקרציות יש בקופסא ארבע אמפולות כלומר לתקופה של ארבעה חודשים

גור פודל   ,גור מלטז   גור ציוואווה   גור  שיצו   גור פומראניין     גור יורקשייר  גור קבליר קינג צרלאס   גור בישון פריזה      גור שפיץ

 כלוב אילוף |גדר אילוף |אביזרי אילוף |כלוב טיסה |מוצרים לגורים  |אילוף הגור לצרכים|ספרי אילוף |מנטרל ריח שתן| 
|
מוצר נגד לעיסה |משטח לפדים | פדים לכלבים | 

אילוף גורים  חינוך גורים   שעורי אילוף גורים  

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844
אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה