לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

אוכל בריא לגורים

גורים, ממש כמו תינוקות נמצאים בשלב הבנייה הקריטי של חייהם. עד שיהפכו לכלבים בוגרים, הגוף וכל המערכות הפיזיות והרגשיות נבנות ויהוו את הבסיס להמשיך כל חייו הבוגרים של הכלב. בדיוק כמו אצל בני האדם, ככל שניטיב להעניק לכלב את הבסיס הטוב ביותר עוד בשבלבים המוקדמים של חייו, כך נבטיח מאגרים ומשאבים שישמשו אותו עד לרגע האחרון של חייו.

אוכל לכלבים  הוא מה שיבטיח לכם כלב בריא לאורך שנים, כלב שיוכל לממש את מלוא הפוטנציאל הקוגנטיבי והרגשי שלו, כלב עם פרווה מבריקה ונעימה וכלב שיסבול ממינימום של הפרעות ובעיות במהלך חייו.

אם יש שלב בחיי הכלב שלכם שבו תעדיפו להשקיע את מקסימום התשומות- הרי שזה שלב הגורות, ממש כמו אצל הילדים.

אוכל בריא לגורים הינו אוכל מאוזן ואיכותי המורכב מחומרי גלם משובחים הכוללים את כל סך הויטמינים והמינרלים להם זקוק הגור במהלך התבגרותו. כדאי לדעת שמזון כלבים זול מיוצר בדרך כלל מחלקים לא איכותיים של בשר ושייארים ופעמים רבות אין בו את התרכובת המאוזנת והנדרשת לגור לצורך התפתחות תקינה ונורמאלית. על מנת להבטיח את מלוא הבריאות ואת חוזקה של מערכת החיסונית של הכלב שלכם- את תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

רכישת אוכל בריא לגורים באתר

אתר האינטרנט שלנו הינו אתר מסחרי המאפשר לבצע רכישות און ליין. האתר מאובטח באופן מקסימלי, כך שאין שום סיבה לחשוש מביצוע הרכישה הישר מעמודי האינטרנט. באתר תוכלו למצוא מזון לגורי כלבים מבית כל היצרנים וכל המותגים, כאשר בנוסף תוכלו להנות ממגוון עשיר של מוצרים נוספים לגורים כמו תכשירי ניקוי, מרככים ועוד.