לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים- אומנות לשמה!

  מספרה לחתולים - אומנות לשמה!
מספרה לחתולים מספרה לחתולים- אומנות לשמה!
שירותי מספרה לחיות דורשת מקצועיות וניסיון בין אם מדובר בכלבים ובין אם מדובר בחתולים. אם ברור לכם שלא כל אחד יכול לספר את הכלב שלו, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחתולים. לכן, יש לא מעט מספרות לחתולים הנעזרות בחומרי הרדמה על מנת להיות מסוגלים לספר חתולים. 
 
למולי יש ותק רב וניסיון עשיר במתן שירותי תספורות לחתולים. הוא יודע ליצור קשר, להרגיע ולהביא אותם לכדי שיתוף פעולה. מולי אינו נזקק לשימוש בטשטוש או בחומרי הרדמה, ואין צורך להסביר לכם, בעלי החתולים, כי שימוש בחומרי הרדמה עדיף רק במקרים בהם פשוט אין ברירה, ובטח שלא מומלץ להיעזר בהם לצורך תספורת.  מספרה לחתולים של מולי חיות היא חוויה מהנה עבור החתול שלכם!
 
כל מי שמגדל חתולים מכיר היטב את "בעיית השיער". חתולים משירים שיער בכמויות גדולות, בפרט בעונות המעבר. הפרווה שלהם משתנה לקראת החורף על מנת לספק עבורם הגנה מהקור, והיא נושרת לקראת הקיץ ומשתנה על מנת לספק להם הקלה מעומס החום. כל שינויי השיער הללו מבאים לידי ביטוי בנשירות שיער בלתי פוסקות. למותר לציין כי שיער החתול נוטה "להידבק" לרהיטים ולבגדים בצורה מטרידה. שירותי מספרה לחתולים מציעה לכם פתרון שיקל משמעותית על בעיית השיער הזו. אמנם החתול שלכם ימשיך להשיר שיער (זו דרכם של חתולים....) אבל נשירת שיער זו תצומצם באופן משמעותי, ובמקביל תשמור על בריאותו של החתול, ניקיונו ופרווה בריאה ומטופחת. תספורת מקצועית ואיכותית תאפשר לכם ליהנות יותר מהחתול שלכם ולהשקיע פחות מרץ ואנרגיה בטיפול בשערות שלו הפזורות בכל הבית.
 
הנוחות היא לא רק שלכם (מזעור שיער החתול ברחבי הבית) אלא גם של החתול. שיער ארוך וסבוך גורם להיווצרות "קשרים" , ובעקבותם היווצרות כדורי שיער. כדורי שיער אלה משווים לחתול שלכם מראה מוזנח ומרושל, והם יכולים להזיק לו, כיוון שהם משבשים את שדה הראיה שלו ומערימים קשיים על יכולת התנועה הקולחת שלו. לכן, מולי ממליץ על ביקור תקופתי במספרה לחתולים- בשביל שגרת חיים נוחה ואיכותית לכם ולחתול.