לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-19 05:10:38 Admin

גורים למכירה- לכל מי שיודע כי הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם

  גורים למכירה - לכל מי שיודע כי הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם
גורים למכירה הכלב -חברו הטוב של האדם
חובבי כלבים כבר יודעים כמה נתינה וקבלה יש בגידול כלב. אימוץ כלבים רווח בכל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים, החל מחבר'ה צעירים ששוכרים דירה ראשונה ועוזבים את קן הורים, זוגות צעירים, משפחות, ומבוגרים החיים בגפם. כל מי שגידל או מגדל כלב מכיר היטב את התחושה העזה לתת לו, לפנק אותו, לטפח אותו, ואת ההנאה הצרופה של לקבל ממנו אהבה ללא תנאי. הוא פשוט אוהב אתכם!
 
בהחלט! הקשר שנוצר בין הגור לבין בעליו טומן בחובו ערך מוסף שלא יסולא בפז. לכן, יותר ויותר הורים לילדים בוחרים לצרף לחיק משפחתם כלב. אי אפשר לתאר במילים את עוצמת החוויה של ילד הגדל עם חיית מחמד. זו אחת הסיבות, אגב, שעליה מתבססת טכניקת טיפול בעזרת בעלי חיים, בה נעזרים לטיפול בבעיות שונות: הפרעות קשב, מוטוריקה, חרדות, חוסר ביטחון וכדומה. גור כלבים תורם באופן משמעותי להתפתחות תקינה של הילד, מעשיר את העולם הרגשי שלו ומסייע בהתמודדות עם קשיים. 
 
אנו מציעים גורים גזעיים זעירים, המתאימים גם למשפחות עם ילדים קטנים. אם אתם אוהבים כלבים קטנים, אשר גם בבגרותם הם עדיין בעלי חזות "גורית" ומתוקה, תוכלו למצוא את מבוקשכם במחלקת גורים למכירה של "מולי חיות". 
אנו מקפידים על מכירת גורים גזעיים בלבד. גורים שאנו יודעים מאין באו- מי הבעלים או מאיזו חוות גידול הם מגיעים. היות ועלותו של גור גזעי אינה נמוכה, הרי שפרט זה הוא בעל ערך רב משמעות בין אם אתם רוכשים גור אצלנו ובין אם במקום אחר.
 
מכירת גורים ב"מולי חיות" מלווה בייעוץ מקצועי צמוד לאורך כל הדרך. החל מייעוץ בנוגע לסוגי המזון, וכלה בהנחיות לחינוך הגור לעשיית צרכים מחוץ לבית, קבלת מרות מכם, הבעלים, 
וכדומה. 
 
קניית הגור ב"מולי חיות" מעניקה לגור החדש שלכם רחצה במתנה. כמו כן, מקבל הגור שלכם עצם ומשחק במתנה (אתם בכל זאת מעדיפים שהוא יעסיק את עצמו במשחק שמיועד לגורים מאשר בריהוט או בזוגות הנעליים שלכם, נכון?). גורים למכירה מבית "מולי חיות" מתקבלים לאחר קבלת חיסון ובדיקה קפדנית של ווטרינר. לאחר חודש, מספרה לכלבים של "מולי חיות" מעניקה לגור שלכם תספורת המתאימה לגילו, גודלו וסוג הפרווה שלו.
  
אתם מקבלים מאיתנו ספרון העוסק בחינוך וטיפול בגורים. ספרון זה מאפשר לכם לקבל מידע רלוונטי אולם ללא כל קשר למתן הספרון- אנו איתכם ולשירותכם בכל שאלה, בעיה או התייעצות. נשמח לייעץ לכם כבר בשלב בחירת הגור. חשוב שתבחרו גור שיענה על הציפיות שלכם על מנת שתיהנו ממנו.רכישת גורים ב"מולי חיות" מלווה בהדרכה צמודה ואישית ללקוחותינו, תוך התייחסות למקום המגורים שלכם, סגנון החיים שלכם, תנאי המגורים שלכם והנפשות המתגוררת בבית. 


מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק



כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש