לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 08:01:22 Admin מספרה

מספרת בעלי חיים – עבודה מקצועית של ספר כלבים!

  מספרת בעלי חיים  - עבודה מקצועית של ספר כלבים!
גורים למכירה אם אתם מטפחים את הכלב שלכם, סביר להניח שאתם נוהגים לחפוף אותו בעצמכם אחת לכמה זמן, בהתאם לצורך (בפרט אם הכלב שלכם נמצא בתוך הבית רוב הזמן ולא בחצר). יחד עם זאת, חפיפה מקצועית, שלא לומר תספורת מקצועית, יש לה ערך מוסף. ספר כלבים יודע להסיר את הלכלוך בצורה יסודית, תוך הקפדה על העדר מגע השמפו עם העיניים, והעדר כניסת מים לאוזני הכלב. ישנם מקומות בגופו של הכלב הנוטים לצבור לכלוך דרך קבע. למשל, בתוך האוזניים, מתחת לזנב וכדומה ספר חיות בעל ניסיון יודע כיצד לטפל במקומות אלה תוך השגת שיתוף פעולה מהכלב שלכם ומבלי לגרום לו לטראומות או לעוגמת נפש. בסופו של דבר, מספרת כלבים בראשון לציון היא לא רק מקום שמטרתו לשמור על ניקיונו של הכלב שלכם אלא שניקיון זה מושג בצורה איכותית מקצועית ומפנקת.
בשעה שכלבים נוטים להתרגש בשעה שהם "מריחים" וטרינר או ספר כלבים- מספרת כלבים שלנו מציעה לכלב שלכם פינוק וחוויה נעימה. הוא ישמח לבקר אצלנו באופן קבוע, והרווח יהיה גם שלכם, כמובן: כלב נקי, מדיף ריח נעים, נעים למגע, וכמעט ללא נשירת שיער שנדבק לספות ולבגדים.
 
מה הסוד של ספר כלבים?
 
ראשית יש לדעת כיצד ליצור קשר עם כל כלב בהתאם לאופיו. יצירת האמון ומוטיב ההרגעה הם חלק חשוב מתהליך החפיפה והתספורת. ספר חיות זקוק לשיוף פעולה של הכלב, ויהיה קל יותר ונעים יותר לספר אותו תוך שהוא נהנה מחוויית החפיפה, התספורת, הגילוח, הסירוק והייבוש מאשר להתמודד עם כלב רועד ומפוחד. ספר חיות שזו המומחיות שלו, יודע להתמודד עם כל סוגי הכלבים, בשעה שלא פעם מספרת בעלי חיים מפנה כלבים "בעייתיים" לקולגות אחרות מכיוון שהן לא מסוגלות להתמודד עם הכלב.
עם מספרת כלבים בראשון לציון- לא תיאלצו להתמודד עם חוויות מסוג זה.
לאחר שיצר קשר והרגיע את הכלב, ספר חיות ממשיך בעבודתו, לפי הקצב של הכלב ובהתאם לאופיו. במובן זה, מספרת כלבים, על אף שהיא עובדת בשיטת הסרט הנע, אינה נותנת תחושה שיש זמן קצוב לכל תספורת ויש "דד ליין" שאין לחרוג ממנו. הסתפרות מתבצעת בקצב של הכלב שלכם, מבלי להאיץ בו, לנזוף בו או לגרום לו להרגיש לא נוח, מפוחד או חלילה מבועת.
וכמובן, התוצאה הסופית: כלב נקי בצורה יסודית, נטול טפילים, בעל פרווה רכה ונעימה, ובעל מראה מחמיא.