לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 08:10:27 Admin מספרה

מספרת בעלי חיים- פינוק ובריאות במקום אחד!

  מספרת בעלי חיים - פינוק ובריאות במקום אחד!
גורים למכירה ספר כלבים מיומן מקבל את הכלב שלכם ללא קשר לסוג הגזע שלו, גילו או גודלו, וולא קשר למצבו ההיגייני באותו רגע, ומחזיר לכם כלב נקי, מטופח, ומסופר בתספורת שהולמת אותו.
החכמה היא לא רק לחפוף את הכלב ולגלח את כל גופו. החכמה היא לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה ויעילה. וזו עבודתו של ספר חיות מקצועי. לכל כלב מתאימה תספורת אחרת, המותאמת לגודלו, לגילו, ולסוג הפרווה שלו. כלבים בעלי שיער ארוך הנוטה לקשרים ולראסטות- יש לדעת כיצד לפתוח את הקשרים הללו בצורה קלה ונעימה, תוך שיתוף פעולה של הכלב, כמובן.
 
מספרת בעלי חיים בראשון לציון- לכלב שלכם מגיע הטוב ביותר!
 
הטוב ביותר גם במובן של ספר כלבים מקצועי, וגם במובן של שימוש בתכשירים באיכות גבוהה ולא בתכשירים זולים המיוצרים בחברות קיקיוניות.
מספרת בעלי חיים שמכבדת את עצמה שמה דגש על יחס חם ואישי. בסופו של דבר, יש לה עניין כי תהיו לקוחות קבועים שלה, ובנוסף, יש לה עניין שהכלב שלכם ייהנה מהפרוצדורה הזו, שבסופו של בר מביאה אותו לכדי מצב שהו הוא נקי, מסודר ומריח טוב.
 
מספרת כלבים מנחה אתכם, הבעלים, בין תספורת לתספורת:
 
באילו מוצרים נכון להשתמש? וכיצד? כאשר כל בעלי הכלבים מקבלים הנחיות וייעוץ התואם את הכלב שלהם, ולוקח בחשבון את גילו וגזעו.
באילו תדירות ספר חיות צריך לטפל בכלב שלכם? שוב, כל כלב לגופו של עניין בהתאם לגילו וגזעו.
באילו תכשירי הדברה מומלץ להשתמש? ובאיזה מינון?
 
כיצד תוכלו לשמור על היגיינה שוטפת של הכלב שלכם לאורך כל השנה?
 
בנוסף לידיו האמונות של ספר כלבים ולביקורים שוטפים אצלנו, מספרת כלבים, עדיין רצוי שבין ביקור לביקור תשמרו על "קו נקי". כך למשל, יש כלבים רצוי לספר באופן קבוע, הן לצורך מזעור כמויות השיער הנושר לאורך כל השנה, לרבות תקופות נשירה מואצות ומגברות יותר, והן לצורף מראה מטופח ופרווה רכה ונעימה למגע.
ספר חיות של מספרת כלבים בראשון לציון מעניק יעוץ והנחיה שוטפת לכל בעלי הכלבים.