לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים- מה מיוחד בה אצלנו?

  מספרה לחתולים - מה מיוחד בה אצלנו?
גורים למכירה פעמים רבות הדרך הנפוצה לספר חתול היא בעזרת שימוש בחומרי הדרמה או טשטוש, בעזרתם יכול לעבוד הספר באין מפריע. מספרה לחתולים שלנו מעניקה לחתול שלכם תספורת שמתאימה לסוג החתול ולסוג הפרווה שלו, ומבוצעת ללא כל שימוש בחומרי הרדמה. זהו יתרון חשוב ובעל ערך! אין צורך להכביר במילים כי שימוש תדיר בחומרי הדרמה אינו בריא לחתול או לכל חיה אחרת, וכי רצוי להשתמש בו אך ורק במקרים בהם אין ברירה, או בהם העדר חומרי הרדמה כרוך בכאב פיזי ובסבל רב לחתול.
 
מספרה לחתולים- גם תספורת וגם פינוק!
 
האג'נדה שלנו היא כי הענקת תספורת לחתול אינה צריכה היות מטלה שפשוט יש לעשות אותה, לסמן "וי" ו"ברוך שפרטנו"...כאשר יודעים כיצד לספר חתול, לא רק שאין צורך להרדים או לטשטש אותו, אלא שהחתול שלכם גם יכול ליהנות מכל העניין. מספרה לחתולים המשלבת מקצועיות, ניסיון מוכח בשטח, גישה נכונה לחתולים ויכולת ליצור קשר עם החתול טרם ביצוע התספורת, להרגיע אותו, להביא אותו למצב שבו הוא נינוח ומשתף פעולה- זה בעצם כל הסוד...
כל בעלי הכלבים והחתולים יודעים כי חיות מחמד אלו אינן נוטות לחוות חפיפה ותספורת כפינוק, ממש כשם שחיות מחמד אלו אינן ששות להיכנס לקליניקה של וטרינר. לעיתים, עצם הקרבה למקומות אלו גורמת לחיית הממד חרדה ואי שקט.
אנו מודעים לכך ולמודי ניסיון, ויחד עם זאת ברור לנו כי תספורת לחתול אינה רק עניין של אסתטיקה אלו גם עניין היגייני, שמטרתו לשמור על בריאות החתול, על עור נקי ומטופח ועל פרווה בריאה.
אנו מאמינים כי מספרה לחתולים צריכה לספק את השירות הזה בדרך נעימה לחוויתית לחתול שלכם, תוך יכולת הפחתת רמת החרדה שלו, וללא כל שימוש בחומרי טשטוש או הרדמה.
 
למה בכלל צריך מספרה לחתולים?
 
בסופו של דבר, רוב החתולים הן חיות בית שאינן מתפלשות בבוץ או בחצר, שלא לומר שחתול, בניגוד לכלב, היא חיה נקייה מטבעה. אז למה באמת צריך מספרה לחתולים?
פרוות החתול צומחת באופן מחזורי, כאשר בחורף היא צפופה יותר לשם הגנה מפני הקור, ואילו בקיץ היא דלילה יותר על מנת להקל על עומס החום. צמיחה מחזורית ופונקציונאלית זו מלווה בנשירת שיער "עודף" (בו אתם יכולים להבחין בנקל ברחבי הבית שלכם...). תספורת לחתולים כרוכה בחפיפה בשמפו המיועד לעורו של החתול ולפרוותו, סירוק והברשה שמטרתם לסלק חלק מן השיער העודף ופתיחת קשרים במידה הצורך (תלוי בזן החתול ובסוג הפרווה שלו), והשילוב של השניים עם התספורת- שומרת על עור בריא, פרווה בוהקת ונעימה למגע ולליטוף, ומאפשרת צמיחה מחודשת של פרווה בריאה וחזקה לקראת החורף, וכאמור, הקלת עומס החום על החתול לקראת הקיץ.