לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

חנות חיות-מולי חיות מחמד

מולי חיות מחמד - חנות חיות מובילה בראשון לציון מזה 25 שנים
המקום המושלם לכל מה שתצטרכו בתחום חיות מחמד

מולי חנות חיות בראשון לציון מציעה לכם את המקום המושלם להרחיב את משפחתכם בחבר חדש תוך מתן כל הפתרונות לציוד נלווה מגוון.  

ידידו הטוב של האדם

מולי חיות מחמד מעודדת אתכם לאמץ חיות ממכלאות ועמותות ובבואכם לעשות כך, נשמח להעניק לכם במתנה אף שטיפה לכלבכם. אך אם אתם מתעקשים על כלבים גזעיים קטנים בהתאמה אישית לצרכיכם המיוחדים, אנו הכתובת המושלמת עבורכם. אצלנו תמצאו כלבים גזעיים מסוגי כלבים כמו : פודל, שי צו, יורקשייר, צ'יוואווה, מלטז ועוד. נשמח לספר לכם על כל אחד מהם, יתרונותיהם וכיצד יש לטפל ולטפח אותם. לרגישים שביניכם לפרוות כלבים ועדיין רוצים בחיה המקסימה הזו בסביבתם נוכל להסביר על כלבים שאינם משירים שיער ועל כן מהווים את בני הלוויה הטובים ביותר עבורכם. הגורים מבית מולי חיות מחמד יוצאים לאחר כל הטיפולים הנדרשים – טיפולי תילוע, חיסונים לפי גיל, ביקור אצל הווטרינר ובנוסף עם התחייבות לחוסר מחלות ויראליות למשך 14 ימים. באם בחרתם לצאת עם גור הביתה, תקבלו הדרכה מלאה לשלבים הראשונים של האילוף, הדרכה לגבי אופי התזונה, סדר יום מומלץ, הסבר על צרכיו וכל המידע הנחוץ בכדי שכלבכם יצמח מאושר ובריא ואתם יחד עמו.

אילו חיות ניתן למצוא במולי?

במולי חנות חיות ניתן למצוא מגוון רחב של חיות ומינים. אצלנו תמצאו מספר מחלקות ראשיות- מחלקה המתמקדת בציפורים :ציפורי שיר, האכלת יד ,וציפורים מדברים .ואף במכרסמים כמו ארנבים שמוטי אוזניים ארנבים ננסיים הולנדים. שרקנים ,אוגרים ,וצי'נצילה. ומחלקת חנות כלבים ובה גורי כלבים גזעיים ללא תעודות הנבחרים בקפידה ברמה גבוהה .ומתקבלים עם חיסון תילוע בדיקה ווטרינרית החנות נמצאת תחת פיקוח ווטרינרית ותמיד נמצאת עם ציוני שבח על טיפולה רמת ניקיון וטיפוח .במחלקות השונות תוכלו לרכוש חיית מחמד ולהביא חבר חדש למשפחה ובמקביל לאבזר אותו מכף רגל ועד ראשו בכל ציוד נדרש – במזון לכלבים, אוכל לחתולים, חול לחתול,  מזון וציוד לבעלי חיים ,כלובים לנשיאה, קולרים, ,מיטה לכלב, צעצועים לחיות המחמד, משחקים, חטיפים, ויטמינים, חומרי הדברה, אמפולות נגד פרעושים, ממתקים ועוד... במולי ניתן למצוא הכול לחיית המחמד שלכם, כולל מספרת כלבים ומספרת חתולים המתמחה בתספורות גם לחיות גזעיות ובטיפולים מיוחדים ששיערם יכול להזדקק להם! 25 שנות ניסיון מוכיחים כי לוותק, לידע ולמגוון הרחב שאנו מציעים אין תחליף. גם אם אתם חדשים בתחום החיות – נשמח להעמיד לשירותכם את מיטב הידע והניסיון שלנו ומוצרינו שבחנות.  
מבחינתנו חנות חיות היא חנות לחיים טובים ויפים יותר, אם אתם מעוניינים בחיים כאלו הרי שמקומכם אתנו, בואו עוד היום למולי ותזכו לחוויה ייחודית.

אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק