לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים ללא טישטוש

מולי חיות מחמד –
כל מה שהחיה שלכם צריכה, כולל תספורת!

מספרה לחתולים
 
מולי חנות מחמד היא הקומפלקס המושלם לבעלי חיות מחמד וחיות עצמן. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מחלקות כלבים חתולים ציפורים ועד מכרסמים, אך גולת הכותרת שלנו היא המחלקות לחתולים ולכלבים. מולי מחזיקה במגוון עשיר של ציוד לחתולים ולכלבים ומאפשרת לבעלים למצוא במקום אחד כל מה שהם צריכים. אנו מציעים לכם לא רק ציוד לחיות מחמד אלא גם את האפשרות לספר את כלבכם וחתולכם בחנות עצמה. כך אתם יכולים לקנות ציוד, או להתחדש בחבר משפחה חדש, בזמן שידידכם על ארבע מסתפר ומתייפייף במספרת חתולים או מספרת כלבים שלנו, המספרה המובילה בראשון לציון. מולי - הספר המקצועי שלנו, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, אותו ניסיון מאפשר לו לספר את החתולים ללא הרדמה ואף גוזז את ציפורניהם!! תוך יחס אדיב ומכבד אל החיות המקסימות הללו, תוך הענקת אהבה אינסופית וביטחון מלא, החתולים מרגישים נינוחים ורגועים ומאפשרים לו לבצע את עבודתו נאמנה. עשרות לקוחות מרוצים חוזרים אלינו מדי כמה חודשים ומאפשרים לחתולים ולכלבים שלהם לנשום לרווחה.

מדוע יש צורך לספר חתולים?

דמיינו עצמכם עטופים בשכבה פרוותית עבותה בחודשי הקיץ החמים בישראל. כך בדיוק מרגישים החתולים שלכם כאשר אינם מסתפרים בחודשים החמים. תספורת לא רק שתסייע לאוורר את עורם של החתולים ותעזור לו לנשום, התספורת אף תקטין באופן משמעותי את תופעת נשירת השיער המתגברת בעונות מעבר – אתם תסבלו פחות משיער ברחבי הבית והחתול ייהנה ממחסור בגושי פרווה בגרון כמו גם ממחסור גושים בפרוותו ההולכת ומתארכת. תספורת לחתולים חשובה לא רק בעונות המעבר אלא בכל העונות והיא יכולה להקל עליהם באופן משמעותי, הן בשדה ראייה והן בהתנהלות היומיומית. תספורת יכולה להיעשות באופן רגוע ושליו במספרת חתולים מקצועית ובהחלט אין צורך להגיע אל הווטרינר שבדרך כלל מבצע זאת תחת הרדמה.
אז אם גם אתם רוצים להעניק לחיות שלכם את חוויית התספורת הרגועה ללא הרדמה, המקצועית והאולטימטיבית ביותר - מולי חיות מחמד - מספרת כלבים ומספרת חתולים בראשון לציון היא הכתובת עבורכם! 


אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק