לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

למה חשוב לחסן כלבים ? | מולי חיות מחמד


למה חשוב לחסן כלבים ?


בקניית כלב, אימוץ,או גור כלבים,איננו יכולים להרשות לעצמנו לסכן את בני המשפחה או אפילו להסתכן באהבה גדולה שעלולה להילקח מאיתנו בטרם עת, אם לא נגן ונשמור עליה כבבת עינינו. כל גור שמגודל בידיים האוהבות של מולי חיות מחמד זוכה לחום ולאהבה, לאכפתיות ודאגה נפשית, פיזית ורפואית – השומרת על שלוותו, על הבטחון שלו ובעקיפין – גם של ההורים העתידיים שלו.
מולי מעניק חיסון לכלבים ואת הטיפולים הדרושים. כדאי שתדעו גם אתם מה קיבל הילד החדש בבית שלכם:

משושה


כשמו כן הוא, מיועד לחיסון מפני שש מחלות שונות. מקביל לחיסון אותו מקבלים התינוקות בשנת חייהם הראשונה. כמובן, כלבים הינם בעלי נטייה למחלות שונות אולם העקרון זהה. שש המחלות מפניהן החיסון מגן הינן: הפטיטיס, כלבלבת, פארא-אינפלואנזה, פרוו-וירוס ושני סוגים של לפטוספירה.
גורים מחוסנים החל מ 9 שבועות כאשר את החיסון יש לתת 3 פעמים -  מדי שלושה שבועות. כלב בוגר יחוסן פעם אחת בשנה. אמנם מדובר במחלות התוקפות בעיקר גורים קטנים אולם במידה והכלב שלכם לא חוסן בזמן, הוא עלול לחלות בכל אחת מהמחלות המוזכרות.


תולעת הפארק


תולעת הפארק מועברת באמצעות חיפושית זבל שהכלב יכול לבלוע. מקרים אלו מתרחשים כאשר הכלב מרחרח מזון או שאריות מזון, צואה וחומרים אורגניים אחרים. למעשה, הכלב יכול לבלוע את החיפושית תוך דקות ספורות ובלי להראות כל סימן. לא בכדי, מהווה תולעת הפארק את אחת המחלות הנפוצות ביותר בארץ.
מדובר במחלה שעלולה להיות קטלנית לכלבכם האהוב, העלולה לגרום לנזקים ולקרעים בכלי הדם, פגיעות שונות בעמוד השדרה וגידולים העלולים להיות ממאירים. סימנים שיעזרו לזהות את קיומה של תולעת הפארק הם: הקאות, קשיי בליעה, הרזייה, שלשולים וקשיי נשימה. המחלה עלולה אף לגרום למוות פתאומי. על מנת להימנע מתולעת הפארק יש להגיע אלינו מדי שלושה חודשים ומולי יעניק לכלבכם האהוב טיפול מונע.

כלבלבת


מחלה ויראלית המועברת באמצעות נשיכה או מגע של רוק עם עור פגוע ואפילו באמצעות שריטה. אמנם, מדובר במחלה נדירה יחסית אולם היא מהווה סכנה ממשית. בשנים האחרונות נמצאת הכלבת בעיקר באזורי הפריפריה והיא פעילה בקרב שועלים, תנים וחיות בר אחרות – ולכן יכולה להגיע גם לכלבי בית בזמן טיולים. מאחר והמחלה פוגעת במוח, היא באה לידי ביטוי בפגיעה עצבית ומרגע ההידבקות – המחלה מתחילה במסע הרס כשהמוות צפוי תוך ימים ספורים. חיסון לכלבים הראשון בכלבת יש לבצע בגיל 3-4 חודשים ובמקביל לבצע החדרת שבב. חשוב לחזור על החיסון מדי שנה.
הפטיטיס

דלקת בכבד המועברת באמצעות מגע עם חיה חולה אחרת. מדובר בוירוס מדבק ולכן חשוב ביותר להגיע לביצוע חיסון לכלבים בגיל צעיר. אצלנו תקבלו את הגור מחוסן כחלק מחיסון המשושה המוזכר לעיל. תופעות וסימפטומים של הוירוס הינם נמק בכבד, דלקת עיניים, שטפי דם, בעיות בעצבים ואף מוות.
תולעי מעיים

תולעים המועברות על ידי פרעושים. יכולות לגרום לתת תזונה ולאנמיה, לרזון והיעדר התפתחות. תולעי המעיים עלולות לעבור אל בני המשפחה אם לא יטופלו בהקדם! התולעים הנפוצות ביותר מזכירות גרגרי סומסום ואלו הפחות נפוצות מזכירות חוט מסולסל. הטיפול הניתן הוא כדור אחת בהתאם למשקל כלב לחצי שנה על ידי וטרינר בחנות של מולי.

פרבו וירוס

מחלת גורים ידועה ונפוצה בארץ, הגורמת לדלקות מעיים. ההדבקה עוברת דרך הצואה של כלב נגוע. מדובר בוירוס עמיד שיכול לשרוד מחוץ לגוף הכלב עד 7 חודשים! הווירוס עלול לגרום לנמק, דימום ומחסור בכדוריות דם אדומות. הסימנים לקיומו הם שלשולים דמיים או הקאות והתייבשות, חוסר תאבון ואפתיות. המחלה לעיתים מסתיימת במוות אולם לרוב מחלימים ממנה באמצעות טיפול תומך אינטנסיבי.בקניית גור כלבים או אימוץ חייבים לוודא שעבר את חיסון . 


שמחתי לתת לכם כלים למה הגור זקוק בשלביו הראשונים
כמו כן יעוץ נוסף כנסו למוצרים בהרחבה בלחיצה

ואנחנו פה בשבילכם
צוות
מולי חיות מחמד

שאלות ומענה על המוצרים 
משלוחים לכל הארץ
050-9008676

מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות


אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

 

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה