לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

למה הכלב התגרד ?


למה הכלב מתגרד?!

רחש טורדני חוזר על עצמו במהלך היום. זה קורה בבוקר, בצהריים, בערב ובלילה. מה זה כבר יכול להיות? סביר להניח שהכלב שוב מתגרד. מזג האוויר הים תיכוני, הלחות גורמת לבעיות עור והתפשטותם של חברים קטנים כמו הפרעושים וקרציות – כל אלו יכולים להפוך את אהובנו המהלך על ארבע לעצבני במיוחד בשל הגירודים שאינם מניחים לו.

גירודים אצל כלבים – כל מה שרציתם לדעת ולא גרדתם לשאול

טיפול בגירוד אצל כלבים מחייב אבחון מדויק של התופעה. אצלנו במולי חיות מחמד יוכל כלביכם לקבל את היחס האישי המפנק והאוהב וכן את הפתרון האידיאלי לבעיה הגורמת לו לגירודים וסבל רב כל כך.

פרעושים וקרציות

מאוד חשוב לבדוק את הכלב לפשפש בן השערות ולבדוק שאין בסיבה פרעושים וקרציות שמתחבאים ומוצצים את דמו של הכלב וגורמים לו לאי נחת גרוד טורדני אשר מוביל אחריו לפצעים ולסכנת חיים ,תלוי באיזה מצב התחלנו טיפול וכמה הזנחה היתה .

מה עושים ? מה הפתרון לפרעושים והקרציות ?

ישנם חומרי הדברה שונים ,המותאמים לפי גילו ומשקלו של הכלב .חומרי הדברה :שמפו סרגנט' נגד פרעושים וקרציות,באבקה סביבתית כלפט בספריי ובאמפולות כמו אדוונט' ,פרונטליין ,אפיפרו ,פרוניל ,חומרים אשר מכילים חומרים המטפלים בבעיה ושומרים שלא תחזור .וקולר נגד קרציות בשם קילטיקס בכלב קבוע על הכלב החלפת פעם בחצי שנה .במקרה  והוא נגוע שלב ראשון מומלץ לרחוץ את הכלב בשמפו נגד פרעושים וקרציות מומלץ שמפו סרגנט' שמפו בעל פורמולה ורמת PH מותאמת לכלבים אשר עושה טיפול ראשוני לאחר מכן מומלץ  לשים אמפולה אחת לחודש תוך כדי פיסוק הפרווה ולשים ישירות על העור .הכמות לפי משקל כלב דרך זו מונעת את הפרעושים להזיק לכלב מומלץ לתת אמפולה מידי חודש .כמו כן ישנה מלכודת פרעושים העובדת ללא חומרים כימים מומלצת היותר עובדת בשעות הלילה .

מזון לכלבים

אם הכלב מתגרד ? יש מצב שהכלב זקוק לשינוי בסוג האוכל לכלב ,ישנם כלבים אלרגיים לעוף,לדגנים,לגלוטן כלבים עם בעיות עור ממולץ לשנות מזון ישנם סוגים שונים של מזון לכלבים שיכולים לפתור את הבעייה ואין צורך לעבור למזון רפואי שיוצא שמאוד יקר שיכבד לנו בכיס,מזונות ממולצים מזונות הוליסטים עם דגנים מלאים ללא תירס על בסיס כבש ואורז,או תפוח אדמה כמו כן ישנם מזונות עם דגנים מלאים אורז חום ויש גם מזונות על בסיס דגים והיפואלרגניים וכמובן המזון המשובח והמומלץ מזון איכותי הקרוב ביותר לטבע מזון ללא דגנים עם תוספת של פרות וירקות מזונות מומלצים:ארטבון גרין פרי,מריק,מזונות איכותיים


תספורת מקצועית אצל מולי

תספורת מקצועית בתחילתה של כל עונה יכולה לשמור על הכלב שלכם מפני קרציות, פרעושים ושאר מרעין בישין.  אם הכלב מתגרד, חשוב להתייחס לכך בהקדם. אמנם, תספורת אינה מבטיחה מניעה מהידבקות בפרעושים וקרציות, אבל לא תאמינו בכמה היא מצמצמת את הסיכויים לכך. אצלנו במולי חיות מחמד מתאימים לכלב שלכם את התספורת הייחודית עבורו בהתבסס על מינו המיוחד, גודלו, מראהו החיצוני והעדפותיו האישיות. כמו כן, תוכלו להשלים כל תספורת לכלבים בתכשירים מפנקים וייחודיים שיעניקו לפרוותו רכות של משי.
במולי חיות מחמד יעניקו לכלב שלכם חפיפה ייחודית וטיפול נגד פרעושים שיחסל את הבעיה כך שהכלב יחוש שוב רענן, נקי, שלו ובריא!

מה עושים???

אם כבר נתתם לכלבכם האהוב טיפול נגד הפרעושים המציקים כל כך, תוכלו לבדוק מספר גורמים פוטנציאליים נוספים העלולים להפריע את שלוותו של יקירכם. למעשה – לא חסרות לו סיבות להתגרד. אנחנו במולי חיות מחמד מעמידים לרשותכם את כל האבחנות האפשריות והתכשירים המפנקים ביותר שיחזירו לכלבכם האהוב את השלווה והכשכוש בזנב ויגרמו לו להכיר לכם תודה אין קץ.

אטופי

הכלב מתגרד? אולי הוא סובל מאטופי! אטופי הינה אלרגיה לפרעושים וקיימת בקרב 15% מהכלבים בישראל. כיצד תבחינו באטופי? אם אהובכם מתגרד בפנים או באזורי העיניים, אם הוא סובל מדלקת אוזניים מגרדת, קרחות מקומיות ודלקות עור כתוצאה מהגירוד אזי סביר להניח שמדובר באטופי.

אופן הטיפול

-
הטיפול הראשוני הוא אבחנה אצל ווטרינר אשר יציע מספר דרכי טיפול בהתאם למחלה עם היא כרונית באטופי ישנם דרכי טיפול שונים חומר נגד פרעושים הפסקת המזון החדש ולבדוק העברה למזון היפואלרגני ,טיפוח העור והפרווה באמצעות אנטי היסמינים, שמפו היפו אלרגי, תרופות נגד גירוד,ולעיתים סטרואידים  אנטיביוטיקה שאיבת האבק כדי למנוע את קרדית האבק עריכת ובדיקת טסטים למציאת הגורם יכול מאוד להיות שזוהי מחלה כרונית על כן בכל מקרה טיפול אבחנה אצל ווטרינר כמו כן רחצה אצל ספר כלבים עם שמפו היפוארגני וטיפוח יכול להוסיף במספרת כלבים ניתן להגיע למולי חיות מחמד ספר כלבים עם המון ניסיון מספרה לכלבים בראשון לציון
.
דלקת עור מסוגים שונים

דלקות עור נפוצות בקרב מיני כלבים רבים ויכולות להיות מסוג סבוראה, גירויים פתאומיים, אדמומיות בעור, מסה מוגברת באזור הגירוד וגירודים בלתי פוסקים ועוד.

אופן הטיפול
 
אנחנו במולי חיות מחמד ממליצים  לגשת לוטרינר על מנת לשלול בעיות או מחלה כרונית של דלקות בעור שזקוקה לטיפול רפואי,להביא  לאבחון בהקדם האפשרי. במידה ומדובר בפרעושים בלבד ,יש לנו תכשירי הדברה שונים אשר יכולים לתת מענה  לוודא שמדובר בפרעושים בלבד ולא מחלה יותר קשה בדלקת בלבד וכדי למנוע הדרדרות מהירה של המצב. הטיפול בדלקות עור כולל ניזורל או טיפול תרופתי אישי המותאם לבעיה שאובחנה. ישנם מקרים בהם נעדיף לתת לכלבכם האהוב אנטיביוטיקה ואפילו נוגדי דכאון, אבחון התנהגותי והתאמה אישית של מענה מקיף אבחנה תתבצע על ידי וטרינר בלבד .

נשמח לתת לכם שרות שרות לכל מענה ושאלה ניתן להתקשר למולי חיות מחמד 03-9624844 

אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק