לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מה חשוב לדעת כשקונים אוכל לחתול ?

מה חשוב לדעת כשקונים אוכל לחתול?

אם אתם עדיין מאמינים כי אתם מחליטים לחתול שלכם מה לאכול, כדאי שתבדקו את העניין. חתולים יודעים להגדיר טוב מאד מה הם אוהבים לאכול – אבל האם הם גם יודעים מה טוב להם?

מי לובש את המכנסיים בבית

העולם נחלק לשניים: אוהבי החתולים ואוהבי הכלבים. אם אתם מאוהבי החתולים, סביר להניח שכבר הכרתם בעובדה הברורה: לא אתם אלו המנהלים את הבית באמת, כי אם המייללים האציליים ההולכים על ארבע. אוהבי חתולים יודעים: אם החתול לא יאהב את האוכל שמגישים לו – הוא פשוט לא יאכל אותו. גם אם לא אכל כמה ימים – ייקח הרבה זמן לשכנע את הבחור. לא טעים – לא אוכלים!
אבל טעם הוא לא הפונקציה היחידה לבחירת מזון לחתולים. על מנת שהנסיך שלנו יתהדר בפרווה מבריקה, כדי שיאריך ימים ויהיה חתול מאושר, יפה ומפונק כמו שרק אנחנו יודעים, חשוב לבחור עבורו מזון אהוב עליו, המכיל את היסודות התזונתיים הדרושים לו ומסייע בשמירה על בריאותו.

איך קונים מזון יבש לחתולים?

חתול חדש? מזל טוב! אם מדובר בגורון הראשון שלכם, סביר להניח שתתפתו לרכוש עבור הנסיך החדש בבית מזונות ממותגים מוכרים, שלא בהכרח מתאימים לילד שלכם. אנחנו במולי חיות מחמד מאמינים כי מזון איכותי, הכולל את כל אבות המזון הדרושים לחתול ומכיל את כל מה שהחתול שלכם זקוק לו באמת, הוא המזון המועדף והבריא ביותר.
בדיוק כמו שוק המזון המיועד לבני אדם ומלא בחטיפים טעימים, מתוקים או מלוחים ומלאי שומן – כך גם מותגי מזון לחתולים רבים עלולים להיות מוכרים, טעמים ואפילו כאלה הנחשבים למגניבים, אבל ממש לא מתאימים לחתולון שלכם. כדי לבחור מזון לחתולון, שאלו את עצמכם: בן כמה החתול? האם הוא שמן או רזה מדי? האם הוא חולה?

מזון גורים לחתולים

חתלתולים קטנים הם בדרך כלל יצורים פגיעים עד מאד ואם לא יקבלו מזון גורים לחתולים התואם את גילם ואת מצבם הרפואי, הם עלולים להתפתח באופן חסר. מזון לגורי חתולים קטנים הוא מזון התומך בהתפתחותם ומכיל כמות גדולה של קלוריות. בגילאים אלו רצוי להאכיל את הגור הקטנטן 3 פעמים ביום ואף יותר מכך.

מזון לחתולים בוגרים

אם נייר הטואלט מוחבא עמוק בתוך הארון, חוטי החשמל מוחבאים עמוק באדמה והנעליים היחידות שישנן בבית הן אלו ללא השרוכים, סביר להניח שכבר הבנתם עם מי יש לכם עסק. חתולים בגיל העולה על שנה נחשבים לחתולים בוגרים וצריכים לאכול מזון לחתולים בוגרים הכולל את כל המרכיבים המהותיים לשמירה על בריאותו. המזון המלא לחתול צריך להכיל אחוז גבוה של בשר. בקניית מזון יבש – היזהרו שלא לרכוש מזון בעלת תערובת המבוססת על דגנים בעיקרה, ואינה משלימה את תזונת החתלתול.

מזון לחתולים מבוגרים

בדיוק כמו מבוגרים הזקוקים ליחס רך ואישי יותר, חתולים מבוגרים שעברו את גיל 7 זקוקים למזון שונה מכל מה שניזונו ממנו  עד כה. על המזון להיות מותאם לתהליכי הזדקנות, להכיל פחות קלוריות, יותר חלבונים ונוגדי חמצון באופן מאוזן.

חתול שמן זה יפה?

נכון, חתולים שמנמנים הם היצורים החמודים ביותר שקיימים, אבל זה לא בהכרח מה שבריא להם. אם החתול שלכם מראה סימני השמנה זה הזמן להחליף לו את המזון לאוכל מופחת בשומן וקלוריות, הכוללים סיבים תזונתיים רבים לשיפור חילוף החומרים שלו וחומרים אחרים המסייעים להפחתה במשקל.
 
לחתולים רגישים במיוחד

חתולים, כבעלי חיים רבים אחרים הינם בעלי נטייה לפתח בעיות בריאותיות מזון רפואי מסוגים שונים ומגוונים. בעיות אלו כוללות דלקות בדרכי השתן, קיבה רגישה, הצטברות שיער ועוד. אם כדור הפרווה הקטן שלכם סובל מאחת מהתופעות הללו, אנחנו במולי חיות מחמד נמצא עבורו מזון לחתולים רגישים המתאים לו בדיוק.
בין המותגים שתמצאו אצלנו במולי חיות מחמד נמצאים:
לה קט - La Cat
רויאל קנין - Royal Canin
פריסקיז – Friskies
פרו פלאן - Pro Plan
מריק- merrick
טכניכל-
סיאנס פלן-
 
להסבר מפורט יותר על כל אחת מהחברות אתם יכולים להתקשר אלינו 03-9624844 לחנות של מולי ולקרוא במאמר הבא!

אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק