לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2020-10-01 06:25:35 Admin מספרה

מצאת פרעושים וקרציות על הכלב מה עושים ?

מצאת פרעושים וקרציות על הכלב מה עושים ?
אצל מולי חושבים על בריאות כלבכם

 
מולי חיות מחמד מספרת כלבים בראשון לציון פועלת תמיד מתוך שיקולים בריאותיים ואסתטיים של הכלב.
ישנו קשר בן פעילות מוגברת על הכלב מפרעושים כתוצאה של שינוי מזג האוויר עם סיום החורף והתחממות האוויר ישנה עלייה בטפילים אשר פוגעים בחיות החמד שלנו וגורמים לבעיות רבות כמו גירוד ללא הפסקה הגורם למטרד לפצעים העור, איבוד דם ,ישנם מקרים קשים שיכולים להגיע לאובדן מוות. כמו כן פרעושים פוגעים גם בבני אדם ,ויכולים להעביר לנו מחלות. גזעי כלבים ספציפיים זקוקים לתספורות ייחודיות על מנת לשמור על חיוניות הכלב ועל בריאותם לאורך זמן. כלבים מעורבים אף הם יזדקקו לקיצור פרוותם ראשית כל כדי להתאימו לאקלים החם ושנית כדי לסייע להם להימנע מקשרים בשיער גופם ולהקטין את חוסר הנעימות בעת הברשתם. בנוסף התספורת חשובה כפי שנראה בהמשך בכדי שלכלבכם לא יהיו פרעושים אשר יזיקו לו ויסכנו אותו.

כשפרעושים ומזיקים אחרים מתיישבים על הכלב

 
פרעושים הם צרה צרורה כאשר הדבר מגיע לכלבים, הבעיה היא שהם אינם מזיקים רק לכלב אלא פעמים רבות הם מתפשטים בבית ויכולים להזיק לבני המשפחה השונים. כמובן זאת עוד לפני שהזכרנו את הקרציות אשר יכולות להוביל אף לנזקים קשים עוד יותר. מזג האוויר בישראל הוא כה  פורה לכל המזיקים הללו ואין ביכולתם של התכשירים הרבים לטפל באופן מושלם בבעיה זו. הפתרון הטוב ביותר לטפל בבעיית הפרעושים והקרציות הוא הפתרון הטבעי - לספר את הכלב. ביצוע תספורת לכלב תמנע מהפרעושים לשגשג ויתרה מכך, במידה והפרעושים מוצאים דרכם אל הכלב, הרי שתוכלו להיפטר מהם בקלות רבה יותר כאשר כלבכם מסופר. כך תוכלו להימנע משימוש רב בתכשירי הדברה שיכולים להזיק לעתים לנו ולכלב.
פרעושים
פרעושים הם טפילים ללא כנפיים שמסתובבים בחופשיות על פרוות הכלב ,ישנה מחזוריות של פרעוש ביצה, זחל גולם ובוגר. הפרעוש מתפתח מהגולם יכול גם להיות רדום מספר חודשים ולפרוץ כשיש שינוי בחום הסביבה או להרגיש בשינוי חום גוף הכלב. הפרעושים מתקיימים ממנות דם קבועות. הזחלים מתפתחים בסביבת הכלב. ועל כל פרעוש ישנם תשע גלמים וזחלים בסביבתו.
קרציות
קרציות הם טפילים הזקוקים למנות דם כדי ליצר ביצים וגם להם יש גלגל  ביצה זחל נמפה ובוגר הקרצייה עולה על הכלב מוצצת את דמו נופלת ומטילה כשלושת אלפים ביצים בשלושה שבועות הקרציות יכולות להעביר מחלות גם לבני אדם.

איך אנחנו מולי חיות מחמד מטפלים בפרעושים וקרציות ?

 
מולי חיות מחמד חנות חיות  ומספרת כלבים בראשון לציון, אנו מונעים מתוך האהבה שלנו לבעלי חיים והרצון לתת להם את הטוב ביותר
 ראשית נטפל בסביבת הכלב
מרבץ הכלב מיטה, ניקוי של מצע הכלב.וכן נטפל בסביבה בתכשירים עמידים לטווח של שלושים יום
שנית נגיע למספרה לכלבים
נטפל בכלב נתחיל ברחצה עם שמפו נגד פרעושים וקרציות כמו סרגנ'ט נשאיר את הכלב עם החומר כשלוש דקות . טיפוח ולאחר מכן טיפול יופי בהתאם לדרישת הלקוח תספורת מעוצבת או תספורת קצרה אצלנו הכלבים מקבלים יחס מקצועי בהתאם לדרישת הלקוח ומצב הכלב  בתספורת. אנו מתייחסים לכל כלב כאילו הוא הכלב שלנו . אנו עושים הכול בכדי להפוך את מספרת הכלבים לחוויה נעימה ומקבלת עבור כלבכם ועבורכם.
טיפול קבוע ומניעתי
סרוק הכלב במברשת יום יומי מברשת ומסרק המתאימים לכלב מטפחים אותו ונותנים לנו מגע ומעקב לפעילות הכלב ויצירת מגע חיובי עיסוי  וגם להפחתת הנשירה
חומרי הדברה לכלבים
יומיים לאחר התספורת נשתמש בחומרי הדברה שונים כמו אמפולות וספריי נגד פרעושים אמפולות מסוג: אדוונטז', פרונטליין, סרג'נט ,אפיפרו, פרוניל, שהם מוצרים כימים ומלכודת נגד פרעושים מוצר אקולוגי ללא כימייה . המוצרים כימים ששמים על הכלב אחת לחודש כדי לשמור על הכלב מטפילים הכמות בהתאם לפי משקל כלב  . כמו כן לשים על הכלב קולר נגד קרציות מוצר כימי ספוג בחומר שנתאים בהתאם למשקל כלב ופעילות מונעת מקרציות להתישב על הכלב לתקופה של חצי שנה מומלץ קולר קילטיקס או דאבלאקשיין.ישנו מוצר שמשלב טיפול מונע נגד פרעושים וקרציות אדוונטיקס.
מולי חיות מחמד
בואו למולי מספרת כלבים בראשון לציון במולי חיות מחמד, כאחת ממספרות הכלבים הוותיקות בראשון לציון, צברנו ניסיון של מעל 20 שנה בכל סוגי התספורות. אנו עושים את הכול בכדי לעזור לכלב שלכם להיראות במיטבו וגם להרגיש במיטבו תוך התמודד עם איומים עליו. ותזכו במוצרים שנתאים במיוחד לכלב שלך וכן לתספורת מושלמת לכלבכם, אשר כוללת רחצה וטיפוח וגם תכין את כלבכם לקיץ וגם תקשה על פרעושים והקרציות להתגורר בפרוותו!
 חייג03-9624844 נשמח לתת מענה לכל שאלה ו


אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה

       קולר סרסטו לכלב,קולר נגד קרציות  ,קולר נגד פרעושים, מוצרי הדברה לכלב נגד פרעושים לכלבים קטנים