לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

צעצועים ומשחקים לכלבים

צעצועים ומשחקים לכלבים

אבא תקנה לי! –הצעצועים הכי מגניבים לכלב שלכם


הקיץ אוטוטו בפתח, הכלב שלכם כבר מגרד את הדלת ונפשו יוצאת אל החצר ואל הכלבים המשחקים שם בחוץ. כל הכדורים שיש בבית כבר אכולים עד פירורים ואפילו כמה מהנעליים האהובות עלינו. זה הרגע בו רובנו מבינים כי הגיע הזמן לצעצועים חדשים לכלב. אנחנו מפנקים אותו באוכל הכי איכותי, לוקחים אותו לטייל בפארקים הכי מגניבים ומרעיפים עליו את כל האהבה שאפשר. אז מה עושים כשכבר מיצינו את כל הצעצועים לכלבים שהיו בחנות?
אנחנו במולי חיות מחמד אוהבים לראות כלבים שמחים ולכן מייבאים את הצעצועים הכי מגניבים מכל קצוות העולם. תוכלו להגיע לחנות שלנו ולבחור מתוך מגוון עצום של צעצועים ייחודיים ומעניינים. מה באמת מושך את הכלבים היקרים שלנו? אילו צעצועים לכלבים מעניקים ערך מוסף ולא רק שעשוע? סקרנו עבורכם דגימה נבחרת וגם ריכזנו

טיפים שיעזרו לבחור את הצעצוע המושלם לאהובכם:
  • הגודל כן קובע
בחירת צעצוע לכלב מתבססת ראשית וראשונה על גודלו. התאמת הצעצוע לגודל הכלב שלכם היא זו אשר קובעת בעיקרו של דבר את הבחירה בצעצוע שמתאים לו.
  • זה גם הגיל וגם התרגיל
גילו של הכלב הינו פרמטר שיכול לכוון אותנו לבחירת אופי הצעצועים. בעוד שגורים יחפשו צעצועים שאפשר להתרוצץ אתם, בוגרים יעדיפו ברוב המקרים צעצועים שיותר מצריכים מחשבה או תחכום כלשהו – כי  הם כבר מכירים את הצעצועים הישנים.
  • כדור על חבל
אחד המשחקים האהובים על כלבים מכל הסוגים ומכל הגדלים והגילאים. מאחר ולכדור יש חבל בצדו, הכלב יכול ליהנות ממגוון אפשרויות המשחק. מדובר בסוג צעצועים לכלבים המפתחים את המחשבה ואת יכולת המשחק עם חפצים מיוחדים.
  •  קונג עם חטיפים
את הקוביות ניתן למלא בכמה חטיפים שתרצו תוך כדי פעילות ספורטיבית. הקובייה מיועדת לפירוק מתחים ולהרגעה. גדולתו של המשחק היא בכך שהכלב לא יוכל להוציא את החטיף אם לא יפרק את הקובייה לפי הכללים.
  • מקל זריקה
מקל זריקה העשוי גומי הוא חלק ממגוון צעצועים לכלבים  קונג שיאפשרו לכם לחזק את הקשר עם האהוב שלכם ההולך על ארבע. מקלות זריקה אלו מעוררים עניין מאחר וכלבים אוהבים מקלות או כל דבר אחר שנוח לנשוך. רצוי לבחור מקלות גמישים ולעיסים המגבירים את האינטראקציה של הכלב עם המשחק והסביבה.
  • חבל עם קשרים ,חבל דנטלי
כלבים אוהבים לנשוך, זה ידוע. לא פלא כי צעצועים לכלבים המשלבים אלמנטים כגון חבלים ומקלות הינם הצעצועים האהובים ביותר על רבים מהכלבים בכל גודל ובכל גיל. צעצוע החבל מיועד לחיזוק השיניים ומאפשר לכלב לפרק את הקשר תוך הפעלת כוח ותוך ניסוי וטעייה. הצעצוע מתאים לכל סוג של כלב ומעניק שעות של הנאה


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי