לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

אילוף וחינוך גורים מקצועי

אילוף וחינוך גורים מקצועי
 ערכים מרכזיים באילוף


אילוף גורים הוא איננו משימה קלה כלל. למעשה, אילוף גורים הינו בין המשימות המורכבות והעמוקות ביותר המצריכות ערנות מתמדת ונכונות להשקעה מתמשכת. זאת מדוע? גור כלבים קטן שנולד הוא בדיוק כמו תינוק ואינו יודע דבר. אילוף גורים מצריך נכונות להתמסרות לתהליך. לחנות של מולי חיות מחמד מגיעים מדי יום לא מעט הורים מבולבלים שלא יודעים איך מאלפים גורי כלבים. כדי להקל על ההורים שלא מגיעים לחנות אבל מבולבלים, אם אתם מתכננים קניית גור או אם האילוף לא מצליח כל כך – אליכם מיועד המאמר הבא.

חשוב להוציא את הגור לטיול מיד עם ההשכמה בבוקר ולאחר כל ארוחה

באמצעות הטיול יבין הגור הקטנטן שלכם את חשיבותה של הטלת הצרכים מחוץ לבית ולא בתוכו. גם אם אתם רואים שהגורון עומד להטיל את צרכיו – קחו אותו מהר החוצה עם החגורה. גורי כלבים לומדים הכי טוב מפעולות מיידיות. למדו אותו לעשות צרכים גם כשהוא לידכם. זכרו – הגור ילמד להתאפק רק אם יידע שיש לו למה להתאפק. אם הגור יחכה בבית ויידע כי ברגע שנגיע – הוא יזכה להתפנות, יהיה שווה לו להתאפק. אולם אם הגור לא יזכה להקלה זו – סביר להניח שהמוטיבציה שלו לאיפוק תרד עקב אכזבה.

גישה מקובלת בנוגע לענישה

בחנות של מולי חיות מחמד אנחנו שומעים הורים המתלוננים ומבולבלים באשר לסוגיית עשיית הצרכים בבית. לא אחת אנחנו מתוודעים להורים שמאמינים כי ענישה הינה חלק מקובל וראוי בתהליך האילוף. ענישה אינה תגובה חינוכית נכונה לטווח הארוך. אם חזרתם הביתה וגיליתם שהקטנצ'יק עשה נזקים לספות, אם גיליתם שהנעליים היקרות שלכם אכולות, אם הגורון עשה את צרכיו על הספה או בכל מקום אחר בבית – כעס פשוט לא יעזור.

לא לפעול מתוך כעס

לא משנה כמה אתם זועמים, לא משנה כמה יקרות היו הנעליים או כמה אתם עייפים מהעבודה. לסוגים שונים של גורי כלבים יש זיכרון קצר ולכן סביר להניח שהם בכלל לא יקשרו בין המעשה לבין התגובה שלנו. סביר יותר להניח שהקישור יחול בין חזרתנו הביתה לבין הכעס, מה שיצור זכרון לא נעים אצל הגור הקטנטן בקשר אלינו. זכרו – לכלבון הקטן שלכם יש זכרון של 30 שניות לכל היותר ולכן כל תגובה שתגיע מאוחר יותר תגרום נזק ולא תועלת. אם אתם רוצים להגיב – עשו זאת מיד במסגרת תהליך אילוף גורים או שלא תעשו זאת כלל.

חשיבותה של סבלנות

אמנם בעת החזרה מהעבודה כולנו עייפים וחסרי סבלנות, נכון שאנחנו מאמינים כי יש תקופה מסוימת במהלכה הגור הקטנצ'יק כבר צריך להיות אחרי תהליך אילוף גורים – אבל עלינו לזכור כי כל גור הוא בעל קצב התפתחות משלו ולכן עלינו להיות סבלניים כמו הרבה גורי כלבים. בכל תהליך חינוכי יש עליות וירידות, לא תמיד הכל קורה  "לפי הספר" וגם כשבפעם המיליון הכלבון עדיין עושה פיפי בבית – אל תתייאשו. כי לפעמים גם לגור בן חודש וחצי קשה להתאפק שבע שעות – כמו גורי כלבים אחרים.

רוצים גור קטן ומתאים למשפחה
גור פודל
גור מלטז
גור שי צו
גור יורקשייר
גור קבלייר


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי