לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

חינוך גור לעשיית צרכים

חינוך גור לעשיית צרכים
כשאני נקי – אני מותק! / חינוך גורי כלבים לעשיית צרכים

אל החנות של מולי חיות מחמד מגיעים מדי יום עשרות מתעניינים בקניית גורי כלבים, המעוניינים לקנות גור כלבים קטנטן וחמוד. מדי יום אנו מתרגשים עם העיניים הכמהות, עם הידיים הפתוחות שרוצות ללטף, עם הלב החם שרוצה לאהוב ולקבל את האהבה האינסופית שיש לגורים האלה לתת. יחד עם זאת, רבים מאלו המגיעים לחנות אינם בקיאים בתנאי הגידול הרצויים לגורים או שהם בטוחים כי גור הכלבים מגיע מאולף, מחונך ומתוק תמיד וכי אין צורך במלאכת חינוך גור לצרכים.
רשת אילוף גורים
כגור מגיע הביתה ,כדאי להגדיר לו שטח טריטוריאלי רשת אילוף שמרשה לו לעשות את צרכייו .היות שבשלב הוא אינו מסוגל ויודע להתאפק כמו תינוק צריך עזרה ותמיכה גם כשעושה צרכים וקשה לנו .השלב הראשון עד שלא סיים את שלב החיסונים הראשוני משושה אסור לו להגיע במגע אם כלבים אחרים ,אם נגדיר לו טריטורייה שמותר לו לעשות מה שאין לו שליטה עליו ואנחנו מקבלים ללא כעס באהבה אותו לאחר יום עבודה .בתוך הרשת נניח עצמות ומשחקים להפגת השיעמום וחיכוך החנכיים .
הרשת מותאמת לפי גודל הגור וסוגו,

פדים לחינוך גורים
בתוך רשת אילוף שהוגדר בבית כמקום בטוח לעשיית צרכים מניחים שטיח עם נילון למטה שמוגדר פדים לאילוף וחינוך הגור לעשיית צרכים נותנת ביטחון לספיגת השתן שהינו חומצה שומרת ומסמנת לגור את הריח היכן לעשות את הצרכים מבלי שיכעסו עליו .עם מתן עשיית הצרכים חשוב לעודד את הגור עם מתן חטיף אילוף תוך כדי עידוד בטונצייה ,לאחר מתן כל החיסונים ניקח את הפד נוציא אותו החוצה מבעוד מועד נקח את הגור החוצה ונניח על הפד הספוג בשתן ובריח שלו עם מתן הצרכים על הפד נעודד אותו עם מתן חטיף קריאות עידוד וירגיש שיש כאן חיזוק חיובי למעשים ,כאשר הרשת תיהיה נקייה מצרכים היות והגור יחכה לטיולים היומיים ומתן החטיף בחוץ והכרה של הסביבה החצונית חברים על ארבע ושתיים יהיה אפשר לסגור את הרשת אילוף.


הדרכת אילוף וחינוך גורים
בחנות אנחנו מסבירים בסבלנות ובאהבה אינסוף לגבי אופן הטיפול הרצוי בגורי כלבים קטנים, על הצורך באילוף ועל ההכרח לחנך את הגורון להרגלים בסיסיים כגון עשיית צרכים במקום, הכרת מקומו בהיררכיה המשפחתית, צורות תקשורת, מה אסור ומה מותר ועוד. אילוף גורים הינו משימה שחייבת להתבצע בהתמדה כדי שתשיג תוצאות. לכן אנחנו בחנות בודקים היטב שההורים הפוטנציאליים אכן בשלים ומוכנים לגידול גור כלבים קטן.
השלב הראשון באילוף גורי כלבים הוא לניקיון וסדר. בדיוק כמו בני אדם, כל בעלי החיים סולדים משהייה באזורים מלוכלכים וכמובן שאינם ששים לחיות בתוך צואתם. לפיכך, אילוף גורים מצריך הגדרה מדויקת של מגורי הגור. אלו יסייעו לו לדעת את גבולותיו ולשמור על הניקיון באזור זה.
במסגרת אילוף הגור חשוב לשמור על כללים בסיסיים :
·         טיול מיד עם היקיצה.
·         תיחום שטח המחייה של הגורון בשבועות הראשונים.
·         חשוב להרגיל את הגור לעשיית צרכים באזור הקרוב אלינו.
·         חשוב להרגיל את הגור לעשות את צרכיו גם כשהוא ברצועה.
·         טיול לאחר האוכל – כחצי שעה מסיום הארוחה.
·         צ'ופרים על עשיית צרכים מחוץ לבית או ליטופים וחיוכים.
·         במידה והכלב עומד לעשות את צרכיו בבית יש לקחת אותו במהרה החוצה קשור ברצועה.
 
סוגיית אכילת הצרכים:
עד היום לא ברור בדיוק מדוע כלבים אוכלים את צרכיהם. הסברה המקובלת הינה כי בדיוק כמו ילדים – גורי כלבים קטנים בודקים את התוצר שלהם. אנחנו במולי חיות מחמד ממליצים להתמודד עם סוגיה זו באמצעות חינוך גור לצרכים באחת מהדרכים הבאות:
תגובה חינוכית
לעיתים כלבים "מחביאים" את הצרכים מבעליהם בשל הפחד מהתגובה לעשיית הצרכים בבית. אל תגערו בכלביכם, פשוט המשיכו בתהליך אילוף גורים.
בעיה תזונתית
אכילת הצואה בקרב גורי כלבים עלולה לנבוע ממחסור בתזונה הולמת הכוללת ויטמינים הולמים ותאית. על מנת לגשר על מחסור זה ניתן לתת לכלב במהלך הארוחה אננס, תרד או מלפפון. אלו הם מזונות עשירים בתאית. אלו מפרישים חומציות שידחו את אכילת הצואה.
פתרון חיצוני
תוכלו למצוא כדורים בעלי טעם ייחודי הנבלעים עם הארוחה ומפיצים ריח בעת עשיית הצרכים. ריח זה ידחה את כלביכם מאכילת הצואה. 


מוצרים לגורים


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי