לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

בגדים לכלבים- אופנה או הכרח?

 
      בגדים לכלבים- אופנה או הכרח?


אמנם נכון הוא חברות המייצרות בגדים לכלבים מקפידות על עיצוב טרנדי עכשווי ועל ביגוד מיוחד ומקורי. יחד עם זאת, בגדים לכלבים הם פיתרון מצוין לימות החורף הקרים- בעיקר לכלבים מגזע קטן אך גם כלבים מגזע גדול יכולים ליהנות מהיתרונות של ביגוד לכלבים.
ראשית, מה רע באופנה?
אנחנו אוהבים אסתטיקה, אנחנו מקפידים על החזות שלנו- למה שהכלב שלנו לא יהיה גם הוא אסתטי ומטופח? בשעה שביגוד לכלבים בימות הקיץ הוא בבחינת פריט אופנתי ומחמיא בעיקר, הרי שבימות החורף הוא מפנק את הכלב  שלכם, מחמם אותו ועוטף אותו ובד בבד מחמיא להופעתו.
בגדים לכלבים- האם זה נוח להם בכלל?
רבים טועים בשעה שהם חושבים כי כלב לבוש הוא כלב אומלל. צוות חנות חיות בראשון לציון מדגיש ומחדד כי בגדים לכלבים עשויים מחומרים רכים ואיכותיים, ותפורים בצורה כזו שגם מחמיאה לכלב שלכם וגם נעימה לגופו. כך למשל, סוודר גדול ומפנק לכלב מגזע גדול מפנק אותו כמו "כירבולית", מחמם אותו ובו בזמן גם מחמיא לו. שמלת קיץ לכלבה קטנה אמנם לא מחממם אותה אבל בהחלט משווה לה מראה חמוד ו"שיקי".
האם הפרווה של הכלב אינה מגינה עליהם מפני הקור?
צוות חנות חיות בראשון לציון מסביר כי אמנם נכון הוא שהטבע דואג להתאים את הפרווה למזג האוויר, אולם זה המקום לציין כי פעמים רבות אנו ובעלי החיים שלנו לא חיים בדרך הטבע. בסופו של דבר, הכלבים שלנו מבויתים. הם אינם כלבים משוטטים שנולדו ברחוב ופתחו כישורי הישרדות. מעבר לכך כל צוות חנות חיות יודע כי כלבים שהסביבה הטבעית שלהם היא ארצות קרות- חיים גם בישראל, וההפך. במילים אחרות, צוות חנות חיות בראשון לציון מזכיר כי שום כלב לא חייב לחוות "קור כלבים" בשעה שיש דרך לפתור את בעיית הקור בנועם.