לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גורי כלבים גזעיים למכירה

גורי כלבים גזעיים למכירה- כי זה הכי גזעי !
יש היום בעולם כ-500 גזעי כלבים המחולקים לפי סוגים והשתייכות משפחתית. כלב גזעי הוא כלב שיש לו תפקיד וייעוד מסוים כמו למשל: צייד, עזרה בצייד, הצלה, רעיית עדרים, בן לוויה ועוד.
לכל סוג של כלב תכונות מסוימות שהפכו אותו לממלא תפקיד מסוים וזאת בשל תכונות פיזיות כמו: חוש ריח, יכולת צייד, כושר ריצה, סיבולת ועוד.
ואם תראו מודעה של גורים גזעיים למכירה בוודאי תתרגשו ותיהנו מכל גור, שכן אין דבר יותר מלבב, קסום ומרגש מגורי כלבים וגם מגורי כלבים גזעיים למכירה, ולמרות היותם גזעיים, תוכלו למצוא את ההבדלים בינים, את האופי, המראה השונה, הגודל והייחוד למרות שכולם יהיו מאותה המלטה, עדיין יהיו ביניהם הבדלים.
גורי כלבים גזעיים למכירה יפנו אתכם לבתי גידול העוסקים בהרבעת כלבים לצורך שימור גזע מסוים ובארץ ישנם בתי גידול לגורי כלבים גזעיים כמו: פודלים, קבליר קינג צ'ארלס, שיצו, מלטז, יוקרשייר, צ'יוואווה פקינז ועד לגורי כלבים גזעיים מסוג רועה גרמני, לברדור, גולדן רטריבר, רועה בלגי, קוקר ספאנייל ועוד ועוד.
ישנם אנשים המפרסמים מודעות של גורי כלבים גזעיים למכירה ומציינים כי הם נמכרים ללא תעודות יוחסין. תעודת יוחסין היא מסמך המציין את השתייכותו של הגור להורים מסוימים שיש להם תעודות הצטיינות, הישגים ויכולות כלביות מוכחות והם שייכים
"למשפחה טובה" שיש לה צאצאים שזכו בתחרויות ותצוגות ופרסים.
אבל כל מי שאוהב כלבים יודע שמודעה שרשום בה גורי כלבים גזעיים למכירה עם תעודת יוחסין, לא הופכת את הגורים הללו לעדיפים על פני גורי כלבים גזעיים למכירה ללא תעודות יוחסין שכן, מי שאוהב כלבים, ובעיקר מחפש גורי כלבים גזעיים למכירה, לא יעמוד בפניו של שום גור, אם או בעלי תעודת יוחסין.
מודעות על גורי כלבים גזעיים למכירה, מתפרסמות מעת לעת גם ע"י אנשים פרטיים שכלבת הפקינז או האקיטה שלהם המליטה ורצוי מאוד לפני שאתם רוכשים גור לבדוק את תנאי הגידול של האם הממליטה, לבדוק את הבריאות שלו, המראה, הפרווה, לשאול כמה שיותר שאלות ואז להחליט על רכישה.
ישנם מודעות המציעות גורי כלבים גזעיים למכירה, אבל למעשה זוהי המלצה שאיננה טהורה מבחינת גזע ומעורבים בה גזעים נוספים, ולעיתים רבות קשה מאוד להבחין בגזע המעורב הנוסף, ובעיקר כשמדובר בגורים שנראים כל כך חמודים עד שבעצם למי איכפת אם הם גזעיים או לא, אבל האמת היא שאם מישהו מפרסם מודעה של מכירת גורי כלבים גזעיים למכירה, זה צריך להיות אמין לחלוטין שהם אכן גזעיים, לפחות רק לשם האמת לאמיתה.
גורי כלבים גזעיים למכירה זה הדבר הכי מפתה ובעיקר ילדים, שדורשים מהוריהם לרכוש להם גור. אבל גור זה לא צעצוע, וישנם הורים רבים שהולכים וקונים גור ואחרי שהם מבינים שהם צריכים לנקות אחריו ולהשקיע בחינוך ובגמילה שלו, הם פשוט מרימים ידיים ומחזירים אותו.
זוהי התנהגות מאוד לא אחראית ומעידה על חוסר הבנה של מהו בכלל כלב. אם כך כלב ולא משנה באיזה גזע מדובר, הוא יצור רגיש, נקשר לבית ולבעלים, ומעבר בין בתים שונים עלול לגורם לו נזק. ואם אתם הורים שהילדים שלכם דורשים מכם גור, כדאי שתבדקו טוב טוב עם עצמכם אם אתם מסוגלים לגדל אותו, כך שאחרי שתרכשו אותו לא תחזירו אותו כאילו רכשתם צעצוע מקולקל...  

ועוד גורים- כתבות ומאמרים  
 

 לטיפים נוספים הנושא כלבים

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק

​-לחץ ותהנה