לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

איך לבחור את הכלב הנכון עבורנו

שלום כאן מולי , ממולי חיות מחמד .
זהו טיפ נוסף בו אני אשתדל לעזור לכם להגיע להחלטה:
איזה כלב ברצוננו לגדל בבית ?

גודל הכלב
ראשית אנו חייבים להתייחס לגודל הכלב: גדול או קטן
כלב גדול כמו סאן ברנרד או דני ענק הם כלבים מדהימים שצריכים מרחב מחיה גדול ולא בטוח שהדירה העירונית שלנו מתאימה לגידול של כלב כזה בדרך כלל.
כלב קטן או בינוני יהיו נוחים יותר לגידול בדירה בעיר.

סוג שיער הכלב
שנית אנחנו צריכים להחליט כלב בעל שיער ארוך או קצר ?
כלבים קטנים בעל שיער ארוך צריכים טיפוח וסירוק יומיומי למשל : שיצו , פודל , בישון פריזה יורקשייר טרייר  מלטז  כלבים אלה לא משירים שיער  
לעומתם כלבים בעלי שיער קצר לא מצריכים טיפול רב בפרווה למשל :פוינטר , פינצ/'ר , בוקסר.

פעילות ספורטיבית
ישנם כלבים שאוהבים יותר פעילות ספורטיבית ומצריכים יציאות ארוכות מהבית כדי שהכלב יוכל לפרוק את האנרגיה שמצטברת אצלו , ומתאימים לאנשים שהם ספורטאים ומסוגלים לאתגר מסוג זה .

ישנם כלבים שלא מצריכים פעילות רבה והם מתאימים לאנשים רגועים ושקטים .

עלינו לזכור שבעבר פותחו
גזעי הכלבים בגלל הצורך של האנשים שהשתמשו בהם כמו ציד , רעיית צאן ,שמירה על רכוש , ולכן בבואנו להחליט איזה כלב אנחנו רוצים אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל הנתונים שידועים על אותו סוג של כלב שאותו אנחנו רוצים .

נתון נוסף לכם ההורים לילדים שרוצים לקנות כלב עבור הילד שמאד רוצה , עליכם לקחת בחשבון שדיבורים לחוד ומעשים לחוד, הילד יבטיח שהוא יטפל והוא ינקה והוא יוריד את הכלב למטה אבל בסופו של עניין הכל נופל עליכם .
ההחלטה לבחור גור נכון היא לפני הכל להבין שמקבלים הביתה בן משפחה נוסף עם כל המשתמע מזה , אז תבחרו לאהוב ולרצות בהגדלת המשפחה ותזכו !! כי רק אחרי שיש לכם כלב אתם מבינים למה אי אפשר בלעדיו !

מקווה שהצלחתי לעזור לכם איך לבחור את הכלב הנכון עבורכם להתראות מולי , ממולי חיות מחמד.

 

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: