לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

כאשר אתה רואה את הכלב שלך יושב ומתגרד בלי סוף עם הרגל האחרוית באזור הצוואר או כאשר כשאתה רואה את הכלב שלך נושך באובססיביות את אזור הזנב והגב התחתון , עליך לבדוק אם יש לו פרעושים או קרציות או שפשוט יש לו בעיית אלרגייה לאוכל למזון שהוא אוכל ישנם כלבים שרגישים לעוף על כן ישנם תחליפים מזון מותאם על בסיס כבש ואורז או על בסיס דגים אפשר להיוועץ עם ווטרינר או עם חנות בעח שמבינה ולהחליף את המזון לארת'בון על בסיס דגים, ללא דגנים ארת'בון קוסטל קייצ , לטכניקל היפו אלרגני,יוקנובה דרמטוזיס פרופלן סנסיטיב .פרופק כבש ואורז,פרופלן כבש ואורז,וישנם מקרים קיצוניים שאנו זקוקים לאוכל רפואי דרך ווטרינר. במידה ואכן יש לו בעיית פרעושים עליך לדעת שהוא נמצא תחת מתקפה של פרעושים , ייצורים קטנים אלה מתמקמים על הכלב נושכים את בשרו ויונקים ממנו דם טרי , במקומות שבו נשכו את הכלב הם משאירים רוק כדי שהפצע לא יקרש וזה גורם לגירוי מטורף שגורם לכלב סבל רב ועצבנות . לכן יש להדביר את הכלב שלך מפני הפרעושים כדי שהכלב שלך לא יסבול .

ישנם מספר דרכים כדי להדביר את הכלב

ישנם אמפולות אשר מטפטפים אותם על עורף הכלב והם מגינות עליו למשך של כחודש ימים . ישנו ספריי אשר מרססים את הכלב וגם הוא מגן על הכלב למשך ימים בודדים ולכן צריך לחזור על פעולה זו פעמיים בשבוע .פרונטליין פלוס,ספריי\אמפולות,אדוונטיקס,אדוונטג',קולר נגד קרציות קילטיס ספריי אולטרה שילד מוצרים אלה נמצאים באתר שלנו תחת הדברה ישנם גם אבקות הדברה ותרסיסים סביבתיים וגם יש כאלה ששמים על הכלב כ-פעמיים בשבוע העיקר לאהוב את הכלב שלך ולדאוג לבריאותו . להתראות מולי , ממולי חיות מחמד .

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: