לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

שמות לכלבים


יש לך גור חדש ? אימצת כלב ? מחפש שם לכלב ? מחפש מאגר שמות לכלבים ?

שמות לכלבים-א-י          שמות לכלבים כ,צ-ת         שמות לכלבים צ ק,ר,ש ת

חשבו: שם של הכלב זה לא רק שם, זה גם הפקודות הנפוצות ביותר שנצטרך לתקשורת איתו. משום כך שמות של כלבים הופכות להיות אות חשובה עם המשמעות - /"תשומת לב/". מבחינה זאת  בחירת שם הכלב - פעולה חשובה מאוד. שם לכלב צריך להיות ברור, רצוי קצר וקל להגייה. הוכח שכלבים מבחינים טוב יותר מילים עם שתי הברות, רצוי עם דגש על ההברה הראשונה. רצוי גם ששם יכיל עיצורים קוליים, לדוגמה: באדי, רקס, דורי, פאני. כל זה אינו שולל שמות כלבים ארוכים לצורך הצגת החניך שלכם בפני החברים ובכל מיקרה רשמי, למשל:
/"פרופסור, פיקצ/'ו, פרדיננד/", הרי תמיד בסיטואציה ביתית תוכלו לקצר וללטף: /"פרופי, פיקי, פרדו/"

בחירת שם לכלב
ילווה אותו ואתכם למשך כל החיים מ/"גיל הרך/" בהיותו הגור ועד /"התבגרותו/", רצוי ששם של החמוד שלכם יתאים הן לגודלו והן לטמפרמנט שלו בכל הגילאים.שם יכול להשתנות בהתאם לכלבים קטנים,גזעי כלבים  קטנים ,וגדולים ,ישנם שבוחרים שם לפי צבע :הלבן ,כמו שלג  וסנואוי .שחור ,יקבל בלאקי וחום יקבל חומי.יש גם גינגי .שמות של מלכים ונסיכים קינג ופרינסס .כלבים קטנים כמו טוי .כדי לבחור שם לכלב צריך להתחבר לשם ולאהוב ולהרגיש אם מתאים
אם לדבר על האופי: לכלבים  כמו לבני אדם – אחד לא דומה לשני. אם השם ישקף את אופיו של כלב – אתם תרגישו עם זה נוח מאוד. הרי לא לחינם אומרים שעם הזמן הכלב מתחיל להיות דומה לבעלים ורוכש את אופיו, מה יתאים לכלב – יתאים גם לכם.
כלב דקורטיבי קטן יכול לקבל שם אציל ארוך, אבל בבית יהיה מרוצה להגיב לשם צעצוע: פאפי טוסי, פוך - שם כל כך רך ודומה לבעלים שלו. משום שנתנו חשיבות לאורך שם, סידרנו מילים בהן תשתמשו לבחירת שם הכלב לפי אורכם.
לפני שתבחרו סופית את השם אל תשכחו קצת לשחק במילה שבחרתם: אלכס, אלכסיכו, אלכסוש, אלכי, לכס, בדקו עד כמה נוח לכם להשתמש בו בכל הסיטואציות. 
לפינכם מאגר שמות של כלבים  לפי אלפבית שמות לכלבים זכרים ושמות לכלבות



  

שמות לכלבים-א-י          שמות לכלבים כ,צ-ת         שמות לכלבים ק,ר,ש 

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: