לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מזון לחתולים בוגרים

אצלנו מבחר מזונות לחתול מזון לחתולים בוגרים Adult  כל מה שחיפשת במחיר מטורף 


כפי שמזון בעבורנו הוא דרך קיום בסיסית, ועלינו להקפיד ולדאוג לאכול מאכלים מזינים שיועילו לתפקודנו ולבריאותנו, כך גם מזון לחתולים הוא דבר חשוב שיש לתת עליו את הדעת ולבחור אותו באופן הטוב ביותר. כאשר אנו בוחרים מזון לחתולים , יש לשים לב למספר דברים חשובים וקריטיים לצורך המשך קיומם למשך זמן רב, כמו מרכיבי המזון, התאמת המזון לגיל החתול ודאגה לחתולי הרחוב ועוד.


מזון לחתולים – חשיבותם של מרכיבי המזון

המרכיבים השונים של מזון לחתולים הם הדבר החשוב ביותר אליו יש לשים לב כאשר אנו רוכשים מזון לחתולים. בשנים האחרונות, עם תחילת האופנה של מזון בריא, החלו יצרני מזון באשר הם, בין אם מדובר ביצרני מזון לחתולים או ביצרני מזון לבעלי חיים אחרים, לשלב במרכיבי המזון חומרים שאינם בהכרח נחוצים לצורך שמירה על בריאותם של בעלי החיים, אלא בעיקר נראים טוב על גבי האריזה ובעיני בעלי חיות המחמד. לצורך העניין, קמח תירס, הינו בהחלט מרכיב שיכול להישמט באופן בלתי מזיק מרשימת המרכיבים של מזון לחתולים.
מעבר לזה, מדובר במרכיב שאף יכול להזיק להם, שכן הוא אינו טבעי ואינו נחוץ לצורך הישרדותם בעולם.

דבר נוסף שחשוב לשים לב האם הוא נכלל תחת רשימת המרכיבים של מזון לחתולים הוא צבע מאכל. צבע מאכל הינו דבר שנועד להעניק למאכלים מראה מפתה ואטרקטיבי יותר, ובהחלט אינו נחוץ ברשימת המרכיבים של מזון לחתולים , שאינם מתרשמים מצבע מאכל כזה או אחר.

אל מול כל זה, קיים עוד דבר אליו יש לשים לב בשעת רכישת מזון לחתולים, והוא ההתאמה של המזון לגיל החתול. גורי חתולים, בדומה לתינוקות, זקוקים למזון שיעזור להם להתפתח באופן תקין ובריא, ולכן מכיל רכיבים שונים מן הרכיבים שקיימים במזון לחתולים בוגרים, שכבר בגרו ואינם זקוקים לאותם רכיבים ספציפיים.וכמו כן דאגה אוכל לחתולי רחוב שמחכים לנו.

היכן ניתן לרכוש מזון לחתולים ?


מזון לחתולים ניתן לרכוש בהרבה מאוד מקומות, ביניהם סופרמרקטים, חנויות חיות מחמד וכמובן האינטרנט.
המומלצת ביותר מבין שלושת האפשרויות היא רכישת מזון לחתולים מחנויות חיות מחמד, מהסיבה הפשוטה שניתן להתייעץ עם המוכר בחנות, שסביר כי יודע להמליץ לנו על הטוב ביותר עבור החתול שלנו.

יחד עם זאת, רכישת מזון לחתולים באמצעות האינטרנט הפכה לשיטה נפוצה במיוחד, בעיקר לנוכח העובדה כי המחירים המוצעים באינטרנט מהווים תקדים ומאפשרים רכישה נרחבת בתשלום נמוך באופן משמעותי מרכישה המתבצעת בחנות חיות מחמד רגילה. מעבר לזה, רכישת מזון לחתולים באינטרנט, יגרום לכך שהמזון עצמו יגיע עד אליכם, דבר שמשחק תפקיד אצל לא מעט אנשים אשר בררנים לגבי המזון אותו הם רוכשים, אך במקביל מתעצלים לגשת לחנות חיות המחמד הסמוכה למגוריהם. אוכל לחתולים//
מזון לחתולים- ממש לא רק חלב !
יש הרבה מאוד חתולים ברחוב, אבל יש גם הרבה מאוד חתולים  בבית גם חתולים סיאמיים, פרסיים וגם מזן חתולי הרחוב החכמים. חתולים הם עם מפונק, /"אגואיסטי/" מאוד זללן שריח של טונה עושה להם חשק לגרגר מאושר, והם אכן מגרגרים מאושר ומחכים למנת הטונה הבאה...
כולם יודעים שכלבים מאוד משוגעים על כבד ושדגים זה המעדן המנצח של החתולים, אבל כאשר מגדלים חתולים בבית, יש לשים לב לתזונה שלהם, כזו שמספקת להם את כל אבות המזון שהם צריכים ושומרת על הבריאות והפרווה שלהם. פרווה של בעלי חיים היא היא הקטליזאטור שמאבחן בעיות בריאות אצל חיות מחמד ובעצם אצל כל חיה. בעיות בריאות, אלרגיה, רגישות כלשהי ועוד, ישר מתאפיינים בשינויים בפרווה ולכן מעבר לכך שהיא ראי של בעיות היא גם ראי של בריאות, ופרווה מבריקה שופעת וטובה מעידה על בריאות טובה של חתול.
היום חתולי בית ממש כמו כלבים מאוד אהובים ומפונקים וניתן לספק להם מזון בריא וגם טעים וכזה שגם מותאם לרגישות כלשהי אם יש להם.
מזון לחתולים מחולק היום לפי קטגוריות והקטגוריה הגסה הראשונה היא חלוקה לפי גילאים. יש מזון לחתולים גורים, יש מזון לחתולים בוגרים ויש מזון לחתולים קשישים שבדרך כלל כבר סובלים ממש כמו אנשים מבוגרים, מבעיות כלשהן במערכת השתן.
מזון לחתולים ניתן לרכוש מסוגים שונים, רובם מיבוא הכוללים מזון יבש וגם מזון רטוב המיועד לחתולים. רף מזון לחתולים מוסיף לעצמו כל שנה עוד כמה וכמה בחרות ומותגים וניתן לאכלס בו חנות ענק שתכיל רק מזון לחתולים.
אחרי שבוחרים את סוג המזון שמתאים לגיל החתול אפשר לבחור מזון לחתולים לפי הטעם שאתם חושבים שמועדף על החתול או החתולה שלכם. יש מזון לחתולים בטעם פירות ים, כבד, פתיתי חלב, מזון לחתולים עם עוף וירקות, מזון לחתולים בטעם עוף עם בקר, הודו ואפונה, בטעם ירקות, מזון לחתולים בשילוב בשר, עוף וירקות, בטעם כבש ודגים עם תירס.
ככלל גם לחתולים וגם לכלבים רצוי שלא לתת מזון טרי ובעיקר לא דגים או עוף חיים כיוון שהם מסוגלים לשאת עליהם מיני טפילים ונגיפים שעלולים לעבור לבעלי החיים שלכם. מזון לחתולים חייב להיות בריא, מגובש ובעל ערכים כדי שבעל החיים יגדל כהלכה וגם חתולי הרחוב לא אוכלים כל דבר שהם מוצאים, אלא שהם יודעים לזהות מתי יש מזון מקולקל או כזה שעלול לגרום להם לנזק משום שחתולים הם חיות מחמד מאוד חכמות ואף בררניות במזון.
מעבר לטעמי המזון לחתולים יש גם מזון לחתולים ייעודי שנועד להל או לפתור בעיות רגישות אצל חתולים כמו למשל מזון לחתולים עם רגישות בעור ובקיבה, מזון לחתולים עם בעיות בדרכי  השתן, מזון לחתולים הסובלים מכדורי שיער בקיבה (שמגרדים את עצמם ובולעים כמויות של שיער שעלולות לחסום להן את המעי), מזון לחתולים שכבר סובלים מחסימות בדרכי השתן בדרך כלל חתולים קשישים ויש מזון ייעודי גם לסוגי חתולים: לחתולים פרסיים, סיאמיים ועוד.
 מזונות לחתולים :רויאל קניןהילס סינס פלאן,, ארטבון ,לה קט,פריסקיס, פטקנייד ,מונז ,MONGE ,monge,וירבק,אדוונס,carnnilove

נמצאו 61 תוצאות סדר לפי: