לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

חול לחתול

אצלנו תמצאו  מבחר חול לחתול במחיר מטורף משלוחים מהירים לכל מקום בארץ. חול לחתול, חול קריסטלי,אבייר קלין Ever Clean, חול מתגבש

עשיית צרכים הינה אחד מן הדברים הטבעיים ביותר שקיימים עלי האדמות, כאשר הדבר רלוונטי גם לגבי בני אדם וגם לגבי בעלי חיים. הרגלי עשיית הצרכים, מנגד, משתנה כמעט לחלוטין בין בעל חיים אחד לבעל חיים אחר.
כלבים, לדוגמא, מסמנים את הטריטוריה שלהם על ידי עשיית צרכים, ואינם עושים צרכים במקום בו כלב אחר עשה את צרכיו לפניהם. כלבים רבים לרוב יחזרו למקום בו הם כבר עשו את צרכיהם, וזוהי הסיבה העיקרית בגינה /"אסור/" להרגיל אותם לעשות צרכים בבית בו הם גדלים.
חתולים, לעומת זאת, עושים את צרכיהם בארגז המכיל חול לחתול (פירוט יגיע בהמשך) הממוקם בבית בו הם גדלים. כאשר הם מסיימים לעשות את אשר הם עושים, הם מכסים את הצרכים באמצעות ה חול לחתול, וזאת על מנת שלא ישאירו עקבות.


שני סוגים שונים ונפוצים של חול לחתול

אם ברצונכם לרכוש חול לחתול שלכם על מנת שיעשה את צרכיו בו, וישמש למעשה כמעין שירותים לחתול , חשוב שתדעו ותכירו את סוגי החולות השונים המתאימים לכך.

הסוג הראשון הוא חול קריסטלי – חול קריסטלי הוא מסוגים הפופולאריים ביותר של חול לחתול, והוא למעשה מורכב מגושים קריסטליים קטנים (לרוב בצבע שקוף או כחול) ובעלי כושר ספיגה גבוה מאוד. העובדה כי הם סופגים נוזלים במהירות וביעילות, הופכת אותם לאטרקטיביים במיוחד, שכן ארגז החול של החתול נותר ללא בקטריות, ויבש ושימושי למשך זמן רב.

סוג נוסף ואטרקטיבי של חול לחתול הוא חול מתגבש – החול המתגבש הוא חול רגיל בעצם, אשר בעת מגע של שתן (או כל נוזל אחר) או צואה מתגבש לכדי חתיכה אחת אותה ניתן לשלוף בקלות באמצעות כף מיוחדת, בעוד יתר החול- בו לא ניכר מגע מול צרכיו של החול נותר נקי ושימושי.

כיצד ניתן לדעת להתאים חול לחתול שלנו?

לשאלה איך ניתן לדעת איזה חול מתאים לחתול האישי שלנו אין תשובה חד משמעית. כאשר אנו בוחרים חול לחתול שלנו, עלינו לקחת בחשבון מס/' דברים עיקריים:

ראשית, שיהיה זה חול נוח בעבור החתול שלנו- שהוא המשתמש היחיד בו. חתולים רבים מוצאים את החול הקריסטלי לא נוח להליכה, ולכן נמנעים מלעשות בו את צרכיהם. עקבו אחר החתול שלכם וראו כיצד הוא מגיב לחול והאם הוא מסתדר איתו.

דבר שני שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו רוכשים חול לחתול היא התחזוקה. רבים טוענים כי חול מתגבש הוא נוח יותר מן החול הקריסטלי, אולם זה באמת עניין אינדיבידואלי של הרגלים.

נמצאו 25 תוצאות סדר לפי: