לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

כלובים לציפורים

ציפורים בכלל, ותוכים בפרט, הם בין חיות המחמד האהובות ביותר על מבוגרים ועל ילדים כאחד. ציפורים כחיות מחמד אהובות על ילדים רבים עקב גודלן הקטן, המאפשר לילדים רבים להרגיש אחריות עליהם, צבעיהן המיוחדים המשתלבים זה בזה באופן אקזוטי ויוצא דופן. על מבוגרים, מנגד, אהובות ציפורים בעיקר עקב לכלוך מועט שהן מייצרות, עקב תחזוקה קלה ונוחה, ועקב האהבה הרבה שהם רואים שמרעיפים עליהם הילדים.


כלובים לציפורים – כיצד לבחור את הכלוב האידיאלי ביותר בעבור חיית המחמד שלנו?

כאשר ברצוננו לרכוש כלוב לציפור שאנו בחרנו, עלינו להקפיד ולשים לב למספר דברים שאומנם עשויים להיתפס כשוליים, אך הם קריטיים מאוד לבריאות ציפורינו ולצורך תחזוקה נוחה.
הדבר הראשון אליו יש לשים לב כאשר בוחנים כלובים לציפורים הוא כמובן הגודל. כלוב קטן מדי, יפה ככל שיהיה, יגרום לציפור שלנו להרגיש כלואה, ימנע ממנה לשחק ובסופו של דבר עלול אף להוביל למותה עקב צער (כן, זה קיים). לעומת זאת, כלוב לציפור , אשר גודלו מרווח, יעניק לחיית המחמד האהובה שלנו להרגיש חופשיה וימזער באופן משמעותי את תחושת הכליאה הלא טבעית.

עוד דבר חשוב עליו יש לתת את הדעת כשאר בוחרים כלובים לציפורים הוא צורה הכלוב. המלצה חד משמעתית בנושא היא בחירת כלוב מרובע או מלבני, והימנעות מבחירת כלוב עגול. הסיבה- ציפורים בכלל, ותוכים בפרט, ישנים ברוב המקרים בפינת הכלוב, מכיוון שמיקום זה מרגיש הכי בטוח עבורם. כלוב עגול עלול לשלול מהם תחושת ביטחון, ולכן כדאי להימנע מלרכוש אותו.

דבר נוסף עליו יש להקפיד כאשר מתרשמים מ כלובים לציפורים, הוא החומר המצפה את סורגי הכלוב. לדאבוננו, לא מעט יצרני כלובים לציפורים משתמשים לצורך ציפוי הסורגים בחומרים רעילים, דבר שעשוי לפגוע בבריאות התוכי שלנו ואף להרוג אותו. כאשר הנכם רוכשים כלובים לציפורים , בקשו מן המוכר את מרכיבי הצבע, על מנת להיות בטוחים כי כלוב זה בטיחותי עבור חיית המחמד שלכם. בנוסף, וודאו כי מרווח הסורגים אינו מאפשר לתוכי שלכם להוציא את ראשו או הכנפיים שלו החוצה, שכן הוא עשוי להיתקע ואף לשבור חלק משמעותי מגופו.

כלובים לציפורים – נוחות גם עבור המטפל


מעבר לנוחות הציפור, דבר בהחלט חשוב שאין להקל בו ראש, כלובים לציפורים אמורים להיות נוחים גם עבור מגדלי הציפורים.
אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור לנוחות מגדל הציפור הוא החלפת המזון בצורה נוחה. החלפת מזון לציפור הינה פעולה שכיחה עליה יש לחזור לעיתים קרובות, ולכם חשוב מאוד שהיא תהיה נוחה, פשוטה וחסרת הכנות מיוחדות.

דבר נוסף וחשוב אליו יש לשים לב כאשר אנו רוכשים כלוב לציפור הוא הנוחות בניקיונו. ניקיון הכלוב הוא דבר עליו יש לחזור לעיתים לא מאוד רחוקות, ולכן חשוב שיהיו מגירות בכלוב אשר יועילו במלאכת הניקיון.

נמצאו 11 תוצאות סדר לפי: