לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים
במיוחד בעונות המעבר, בתקופות שבהן מתחילים להתכונן לקראת הקור המובהק של החורף, או החום הבלתי נסבל של הקיץ בעלי החיים שלנו עוברים שינויים מהותיים.

 הפרווה מתחלפת ומשתנה לפרווה מותאמת יותר לעונה, כך שבחורף הופכת להיות סבוכה ואטומה יותר- לאספקת ההגנה המירבית מפני הקור, ובקיץ תהיה הפרווה אוורירית וקלילה יותר, כזו שתקל את ההתמודדות עם חודשי הקיץ הקשים.


               צפו בסרטונים של לקוחות שמספרים את החתולים שלהם      -לחץ      

                                במספרת מולי ללא הרדמה     
בדרך הקלה ביותר


                                              03-9624844   -קבע תור למספרה

מספרה לחתולים תקפה לכל עונות השנה

חתול

במהלך ימות השנה קיימת כמובן נשירת שיער, וזו מתגברת בעוצמות בעונות המעבר. מספרה לחתולים תסייע לכם בהתמודדות עם עונות אלה, שכן בעזרת תספורת זרירה תוכלו להקטין באופן משמעותי את כמות השיער שנשאר על הרצפה והספות בבית.

תספורת לחתולים חשובה לא רק בעונות המעבר, אלא בכל שלב שבו השיער מתחיל להיות ארוך מדי- שכן במקרים אלה הוא נוטה להסתבך ומתחילים להיווצר כדורי שיער שפוגעים לא רק במראה הפרווה של החתול, אלא עלולים אף להזיק לחתול. שיער ארוך מדיי מפריע לשדה הראייה שבמילא מוגבל והוא גם עלול להפריע לתנועה.

 מספרת חתולים מקצועית תהפוך את התספורת- שעלולה להיות חוויה מאתגרת מעט- לחוויה מהנה, נעימה ונינוחה לכולם. אנשי מקצוע יטפלו וידאגו לחתול ולהורים כך שהחוויה תהיה נעימה מאי פעם.

במספרת החתולים של מולי כמו גם באתר תוכלו להצטייד במוצרים שיסיעו לכם להתמודדות עם הפרווה גם בבית, כמו תכשירי ניקוי וטיפול - שמפו וסבון, מסרק שיסיע להקטין את היקף השיער שנושר ועוד.

על מנת להבטיח שהפרווה של החתול שלכם תהיה מבריקה ויפה הקפידו להזין אותו במוצרים איכותיים ואף לשלב בתזונה שלו תוספי מזון בהתאם למידת הצורך.

לקוחות ממליצים על מספרה לחתולים   - לחץ

                                                                                                                   03-9624844   -קבע תור למספרה

צפו בסרטונים של לקוחות שמספרים את החתולים שלהם במספרת מולי ללא הרדמה בדרך הקלה ביותר

מספרת כלבים וחתולים- אל תנסו את זה בבית !
מאז שכלבים וחתולים חיים בתוך הבית ולא בטבע, השתנו תנאי הגידול שלהם ומאידך גם התגובות שלהם לסביבה ביתית, ולהם יש השפעה על גופו של הכלב ובעיקר על פרוותו.
כלבים וחתולים משירים את פרוותם באופן טבעי בעונות מעבר. אם הם היו חיים בטבע וחווים עונת מעבר, פרוותם הייתה נושרת כולה, אבל העובדה שהם גדלים בבתים, ופעמים רבות בתנאים של קירור וחימום מלאכותי, הם לא חשים את התנודות של הטמפרטורה בעונות המעבר ולכן פרוותם נושרת כל השנה.
טיפול בפרווה של כלב או חתול, הוא עניין מקצועי שצריך להיעשות בכל מספרת כלבים מקצועית, למרות שיש בעלי כלבים וחתולים רבים "חסכניים", שטועים לחשוב שהם יכולים לעשות לבד תספורת לחתול או לכלב שלהם, מה שעלול להתברר כפעולה חובבנית למדי עד לגרם נזק ממשי לעורו של הכלב ולהיזקקות לטיפול וטרינרי שעולה קצת יותר מתספורת...
לכלבים יש לעשות תספורת רק במספרת כלבים מקצועית שספר הכלבים שלה הוא בעל ניסיון ומיומנות ורצוי גם המלצות. רק כך תוכלו להבטיח כי אתם מפקידים את בעל החיים האהוב עליכם בידיים טובות שיגרמו לו להרגיש בנוח, להסתפר בנחת ולצאת מרוצה...
נשירת פרווה מוגברת אצל כלבים מתבררת פעמים רבות כבעיה שקשורה בלחץ, תזונה לקויה או בעיה רפואית וכל ספר כלבים מקצועי של מספרת כלבים יוכל לזהות שיש בעיות כאלה, וליידע אתכם, כך שתוכלו לטפל בבעל החיים כנדרש. גם אם אתם מאוד אוהבים את הכלב או החתול שלכם, מגדלים אותם נפלא ודואגים לשלומם, עדיין אין להם את היכולת לעשות להם תספורת כמו כל מספרת כלבים מקצועית, או לזהות בעיות עוריות הדורשות טיפול.
ספר מקצועי של מספרת כלבים יוכל לגלות אם לכלב או לחתול שלכם יש קרציות, פרעושים, אם הם סובלים חלילה מזיהום פטרייתי או דלקתי. מסוגים שונים של אלרגיות הגורמות לנשירה מוגברת של פרווה אצל כלבים וחתולים. לזהות אם יש לכלב עור יבש הגורם להם לנשירה ולגירודים, מה שעלול להתגלות כחוסר בשומנים.
ספר מקצועי של מספרת כלבים ידע לזהות ולאתר את הבעיות, ולחסוך מכם הסתבכויות של דלקות עור וזיהומים העלולים לגרום נזק מקיף לכלב או לחתול.
לעיתים רבות מגיעים כלבים עם אלרגיה הגורמת להם לנשירה חזקה והסובלים ביותר מאלרגיות הם גזעים גדולים כמו זאב, גולדן רטריבר ועוד. אם ידוע לכם כי כלבכם אלרגי לפרעושים, עליכם לפנות לספר מקצועי של מספרת כלבים עוד לפני תחילת עונת המעבר ולעשות לו תספורת לפני התקפות האלרגיה שעלולות לגרום לו להתגרד עד זוב דם, עד להיזקקות לטיול וטרינרי.
נשירת פרווה אצל כלב או חתול, היא כאמור טבעית. אך מכיוון שכלבים וחתולים חיים היום בסביבה אורבנית ולא מסוגלים להתמודד עם בעיית גירודים ונשירה בטבע,כי הם פשוט כבר לא בטבע על הבעלים שלהם לדאוג להפוך אותם לחסינים וחזקים בתנאי הגידול בבית ואם צריך אז לגשת עם הכלב או החתול, לספר מקצועי ומיומן של מספרת כלבים ידועה ולפנק אותו בתספורת שהיא מסתבר, לא רק לשם היופי אלא גם תורמת לבריאות הפרווה וזקיקי השיער שלהם.
  
                                                                   
                                                                  03-9624844   -קבע תור למספרה

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: