לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

    מספרה לכלבים וחתולים


https://youtube.com/playlist?list=PL177363937DD25930



נמאס לך מהפרעושים? מהשיער בבית?
 חייג 050-5267084 03-9624844
לקוחות ממליצים ומרוצים מולי חיות מחמד מציעה לכלבך:
מספרת כלבים חדישה עם נסיון של למעלה מ - 25 שנים,
המשתמשת בתכשירים איכותיים
ומעניקה יחס חם ואוהב!!!
תספורת חתולים ללא הרדמה!!!
ספר כלבים מקצועי עם המון ניסיון
מולי חיות מחמד מטפלת
בפרעושים בפרעושים בבית וכמובן הדברת פרעושים
מספרת כלבים בראשון לציון
תספורת לכלב כוללת
טיפול מקצועי מתאים לכלב ודרישת הלקוח







מה כולל הטיפול:

 תספורת בתאום עם הלקוח בהתאם לגזע.
 שמוש בשמפו ומרכך לצורך רחצה.
♦ הברשה של הכלב בצורה יסודית.
 גזיזת שערות מן האוזניים לפי הצורך.
♦ לכלבים בעלי פרווה ארוכה תבוצע פתיחת הקשרים.
 גילוח אזורים שצוברים ריחות וליכלוך.
 גזיזת ציפורניים.
 יבוש יסודי של הכלב.

טיפוח חיות מחמד

טיפוח חיות מחמד הוא חלק בלתי נפרד משמירה על בריאותם ואושרם של חיות המחמד שלנו,
אך עם זאת טיפוח חיות מחמד לא תמיד ניתן ומומלץ לעשות בכוחות עצמנו

ובמקרים רבים עדיף להשאיר את העבודה
לידיים מקצועיות ומפנקות.

לקוחות ממליצים על המספרה-לחץ
קבע תור למספרה-03-9624844


אולם בעלי כלבים רבים שוכחים שטיפוח מידי אדם אינו תמיד נעים ומקובל על הכלב,
ולכן חשוב להרגיל את הכלב בהדרגה
לקבל טיפול מידכם ובכך להקל על הטיפוח המקצועי של הכלב.
על מנת להקנות לכלב תחושה נינוחה ורגועה בעת טיפוחו,
תוכלו להתחיל אט אט בכוחות עצמכם להבריש את פרוותו,
בעדינות ותוך חיזוק חיובי,
על ידי ליטופים וצ'ופרים.
הקפידו לעבור בעדינות בכל גופו של הכלב,
ובמקרה של התנגדות, האטו את ההברשה ופנקו את הכלב
עד שירגע. כך תבטיחו שכלבכם ירגיש נוח בעת טיפוחו ותוכלו בראש שקט להשאיר את
טיפוח הכלב לידיים מקצועיות, בידיעה שכלבכם נינוח ומתפנק.



טיפוח הכלב חשוב מאוד לבריאותו, אך תורם גם למערכת היחסים בינו לבין בעליו.
אולם מהם בכלל המרכיבים החיוניים בטיפוח הכלב? על מנת לשמור על כלבם מטופח ובריא, חשוב להקפיד על סירוק והברשה
של הפרווה, תספורת לכלבים בעלי פרווה ארוכה, גזיזת ציפורניים מעת לעת וכמובן טיפול נגד פרעושים וקרציות.


בעוד את פעולת ההברשה תוכלו בקלות לבצע בעצמכם, את יתר שגרת הטיפוח מומלץ להשאיר למומחים. פרוותו של כל גזע שונה
ודורשת טיפול המותאם לפרווה הייחודית של הכלב, כמו כן גזיזת ציפורניים באופן עצמאי יכולה לפצוע את הכלב
ולגרום לו כאב מיותר.


חשוב לבחור במספרה מקצועיות שתעניק לכלבכם טיפול איכותי ומתאים, מומלץ לבקר במספרות השונות ולהתרשם ממידת
המקצועיות שמפגין הצוות, מידת הניקיון במספרה ולא פחות חשוב, היחס שאותו מעניקים עובדי המספרה לכלבים במקום.


לאחר שבחרתם במספרת כלבים המיועדת, מומלץ להתגבר עם הצורך להישאר ולהשגיח על הכלב בזמן הטיפול.
מרבית הכלבים יהיו רגועים יותר ונוחים יותר לטיפוח ללא בעליהם בסביבה. נוכחות הבעלים גורמת למרבית הכלבים
לגונן על בעליהם ומונעת מהם להירגע.


הקפידו לטפח את כלבכם לאורך כל השנה ומעת לעת, הדברת פרעושים בעיקר בתקופת הקיץ

למסור את כלבכם לטיפולם המסור של ספרי הכלבים.


וכמובן להגיע לטיפול במספרת כלבים מספרת כלבים בראשון לציון

                    לקוחות מרוצים ממליצים -לחץ
חזוננו הוא להעניק ללקוחותיו מקצועיות ושירותים ברמת חווית הקניה

ומתן מענה לכל שאלה או בקשה בתחום בעלי החיים,

וזאת בכדי להבטיח לחיות המחמד שלכם את הטוב ביותר עבורן.

כתובת: סחרוב 18 א.ת חדש ראשון לציון.
טלפון:03-9624844.
נא לקבוע תור מראש

יש חנייה במקום
ויש גישה לנכים
מחכים לכם...
צוות מולי חיות מחמד

מספרת לכלבים ראשון לציון

מספרת  כלבים ראשון לציון מיועדת כדי לטפח את מראהו של הכלב וגם לדאוג לתחושותיו ולבריאותו, בייחוד בתקופת הקיץ החמה. בהקשר זה, חשוב מאוד להקפיד על מספרה לכלבים ראשון לציון שהיא מקצועית מספיק. שכן, כשם שאתם חרדים לשערכם, כן עליכם להיות חרדים לפרוותו המטופחת של כלבכם.


יתרה מכך, לספר הכלבים צריכים להיות ניסיון והכשרה בתחום, כדי שהתוצאה תצא מושלמת והכלב חלילה לא יפגע או יחתך מהמספריים או מכל אביזר תספורת אחר. היום ניתן למצוא מגוון מספרות לכלבים שיעשו את הכול כדי שכלבם יהיה מטופח ומאושר, אך חשוב ביותר להקפיד למצוא מספרת כלבים בראשון לציון שהיא מקצועית מספיק בתחום.

מספרה לכלבים ראשון לציון – חשוב לדעת

כדי שתוכלו ללטף את פרוותם הנעימה של הכלבים בחופשיות וכדי שהם ירגישו אהובים, עליזים ומטופחים, חשוב מאוד להשקיע בטיפול מתאים, ולהגיע אל מספרה לכלבים בראשון לציון אחת לכמה חודשים. שהרי פרווה מוזנחת ולא מטופחת מתחילה תוך זמן קצר להדיף ניחוח לא נעים ואפילו דוחה. לעיתים אף מתפתחים קשרים בשערות הפרווה, שבסמוך לאוזניים, ובמקרים חמורים יותר מופיעים אפילו פרעושים מטרידים וקרציות מגרדות, העלולות בנסיבות מסוימות לעבור גם אלינו, אל בני האדם.

בדיוק מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד ולבקר במספרת כלבים, כאשר בכל מספרה לכלבים ראשון לציון, בנוסף לתספורת, יזכו הכלבים למקלחת מקצועית ולטיפולי טיפוח נלווים. הגעה קבועה אל מספרה לכלבים ראשון לציון תשפר לא רק את איכות חייו של כלבכם אלא גם את איכות החיים שלכם, ותבטיח אווירה נעימה והיגיינית מאוד.

כיצד לבחור מספרה לחיות?

כמו שאנו משקיעים בשערות ראשנו, כך אנו צריכים להשקיע גם בפרוותו של כלבנו. מסיבה זו, חשוב מאוד לא להתפתות לפנות אל מספרה לחיות המציעה תספורות זולות אך איננה מקצועית מספיק. מספרה לחיות, כמו מספרה לבני אנוש, צריכה להיות איכותית ולהתנהל בצורה מקצועית מאוד. בהקשר זה, ישנם מספר קריטריונים לבחירת המקום המתאים:

היגיינה וניקיון – מספרה לחיות חייבת להיות נקייה ומטופחת, בגבולות האפשר. אמנם, ייתכן כי במספרה יהיו מעט שערות פרווה על הרצפה, אך חשוב שבמקום ישמרו על כללי היגיינה קפדניים. שכן, במרבית המספרות ניתנים גם טיפולים נלווים, כדוגמת: ניקוי אוזניים, הדברת פרעושים וקרציות וגזירת ציפורניים.

תעודה – כמו בכל מקצוע אחר, כך גם בתחום התספורות לחיות מחמד נדרשת הכשרה מתאימה. בהתאם לכך, צריכה מספרה לחיות להעסיק רק ספר כלבים שעבר קורס, שבסופו הוענקה לו תעודה של משרד המסחר והתעשייה. תעודה זו מבטיחה כי הטיפול והתספורת של הכלב יהיו מושלמים, והוא לא יפצע או יגרם לו נזק.

מקלחת – רבים מהכלבים אינם אוהבים להתקלח. מסיבה זו, מציעה מספרה לחיות, שהיא מקצועית, גם מקלחת לכלב. מקלחת זו כוללת שימוש בשמפו ובמרכך מותאמים לכלבים, שימוש בחומרי הדברה נגד פרעושים או קרציות והברשת השיער והתרת הקשרים שהצטברו בו.
מספרת כלבים בראשון לציון - עצות וטיפים על רחצת כלבים וחתולים !
ספר הכלבים וחובב החיות המושבע מולי נמצא כל יום במספרת כלבים בראשון לציון, ומניסיונו בתספורות של כלבים ופגישות עם הפאציינטים שלו על ארבע וכן... גם על שתיים... מנדב כעת שלל עצות וטיפים הנחוצים מאוד לכל מי שיש לו חתול או כלב, ולא ממש יודע איך ומתי לרחוץ אותם. עם מה ? באיזו תכיפות ומתי ואיך להיזהר.
מספרת כלבים בראשון לציון זה מקום מצוין לדוקו על כלבים, חתולים ואנשים. אם אתה יושב במספרת כלבים בראשון לציון, אתה מכיר כמעט את כל ההולכים על ארבע ואת בעליהם, שהופכים להיות הלקוחות הכי מתוקים והחברים הכי יקרים לך בעולם.
מספרת כלבים בראשון לציון, או בכל מקום אחר, היא יופי של לוקיישן לסיפורים על אנשים וחיות. על אהבה, קשרים וחברויות. על היצורים הכה מתוקים האלה של הטבע שנכנסים למספרת כלבים בראשון לציון כמו גדולים, כמו ילד שנכנס לחנות ממתקים ויוצאים עם שמחה בעיניים הכלביות שלהם, וכל מה שחסר זה שהם יפתחו את הפה ויגידו: אני רוצה ללכת למולי למספרת כלבים בראשון לציון...
והנה כמה עצות וטיפים חשובים בנושא רחצת כלבים וחתולים של מולי ממספרת כלבים בראשון לציון.
·         חתול שהתלכלך בבוץ, או כזה שלא יודע לעשות לעצמו ניקוי יסודי, אפשר לרחוץ, אבל כיוון שחתולים לא ממש אוהבים ומתחברים למים, יש לעשות זאת במהירות ובזריזות כדי לא לעצבן את החתול, וגם לא לחשוף אותו ליותר מדי מים כי חתולים מטבעם נוטים להצטנן ולהתקרר בקלות.
·         ברחצת כלבים או חתולים יש להשתמש רק שמפו מותאם כלבי או חתולי ולא של בני אדם, משום שעור הכלב אינו דומה לעור האדם ומגיב אחרת לרכיבים הנמצאים בשמפו, ושמפו של בני אדם עלול לגרום לגירויים, אדמומיות ועד חלילה לדלקות עור.
·         אם הכלב סובל מבעיית עור ידועה, יש היום בכל חנות לציוד בעלי חיים, תכשירים המותאמים לסוגי בעיות שונים כמו אלרגיות עור, קשקשים, אדמומיות, רגישות ועוד ויש לרחוץ אותו רק עם שמפו ייעודי לבעיה ממנה הוא סובל.
·         לכלבים עם בעיית עור, יש להתייעץ עם רופא וטרינר לגבי מספר הרחצות המותר לכלב, משום שיש בעיות שעודף מים או מגע עם מים עלול להחמיר אותן.
·         לברדורים וגולדן רטריברים מתים על מים, ואפשר לעשות להם רחצה אפילו כל כיום, אבל להימנע משימוש יום-יומי בשמפו, שכן הוא מכיל רכיבים שונים שעודף מהם על עור הכלב, עלול לגרום לתגובה לא נחוצה.
·         ברחצת כלב ובעיקר כלבים הרגישים לכניסה של מים לתעלת האוזן כמו למשל זאב וגולדן רטריבר,  יש להיזהר מזרימת מים לתוך האוזן, למרות שכאשר הגולדנים שוחים בים, הם לא בדיוק יודעים לשמור, ומשום כך אכן רבים מהם סובלים מבעיות ודלקות באוזניים.
·         יש כלבים שמאוד רגישים לחול על העור או למי מלח ולכן, אם לקחתם את הכלב שלכם לים ואתם יודעים שהוא רגיש לזה, יש לשטוף אותו מיד אחרי החזרה מהים כדי לא להותיר מלח או חול שעלולים  לייבש את עורו ולגרום לו לגירודים ועד חלילה לדלקות עור.
·         גם כלב וגם חתול ובעיקר בעונת החורף, יש לייבש טוב טוב במגבת נקייה ולשמור שלא יחשפו אחרי הרחצה לרוח ולקור.
כל הטיפים באדיבות מולי ממספרת כלבים בראשון לציון שדואג לחיות המחמד שלכם, לא פחות ממה שאתם דואגים להם.
רחצה נעימה.
כלבים וחתולים אוהבים שמברישים אותם- והם נקשרים אליכם. טיפים ועצות  !
כל בעלי החיים הפרווריים משירים את שערותיהם באופן קבוע ובעיקר בעונות המעבר ומתכוננים לקיץ. החתול מדלל את פרוותו ומכין את גופו לתקופה החמה וכך גם נוהג הכלב.
הפרווה התחתונה של הכלב נושרת באופן מוגבר יותר בעונות המעבר והופכת לפרוות קיץ. משום השינויים הפיזיולוגיים שעוברים על חיות המחמד הביתיות קרי: כלבים וחתולים יש לטפח את פרוותם והטיפוח הזה לא רק משפיע על מראה הכלב, כי אם גם על בריאות העור ובריאותו של הכלב בכלל, שכן ישנם סוגים של טפילים שמתגלים רק כאשר מברישים את הכלב ועלולים ליצור נזקים פנימיים כמו למשל פרעושים שגורמים לתולעים וכו', ולכן הטיפול בפרוות הכלב או החתול חשובים מאוד למנוע גם בעיות עתידיות בהם.
·         כלבים עם שיער ארוך יש להבריש כל יום, על מנת למנוע היווצרות קשרים שאחר כך גם גורמים לקרחות בעור הכלב.
·         יש להתאים את סוג המברשת לסוג שיער הכלב. לא כל מברשת וחומר ממנו עשויה המברשת מתאימים לו.
·         כלבים בעלי שיער קצר ניתן להבריש גם רק פעם בחודש, אם כי בעונת המעבר בהן מנשיר הכלב הרבה שיער רצוי מאוד להבריש אותו בתכיפות רבה יותר שכן ההברשה מסלקת את השיער המת, מאווררת את פרוות הכלב וגורמת לו לנוחות. בנוסף הברשה תכופה בעונות המעבר מאיטה את קצב נשירת השיער.
·         כלבים עם שיער בינוני יש להבריש כל שבוע וגם לרכוש עבורם מברשת המתאימה לסוג השיער שלהם ובעונות המעבר להגדיל את קצב ההברשות בהתאם לכמות נשירת השיער.
·         נשירה מוגברת אצל חתולים מעידה על חוסר בויטמינים ובסידן, ועל כך בהמלצת רופא וטרינר יש להשלים להם עם תוספות מזון מותאמות לחסר הקיים.
·         אם במהלך ההברשה מתגלות קרחות ואזורים מגרדים יש לפנות לוטרינר ולקבל המלצה על תוספי מזון לבריאות שיער הכלב או החתול.
·         חתולי בית  בעלי שיער קצר יש להבריש אחת לשבוע וחתולי בית עם שיער ארוך זקוקים להברשה של פעמיים בשבוע.
·         חתול יש להבריש לתוך הגוף- לתוך העור, ולא מהעור החוצה ומסלול ההברשה הוא מהאף עד הזנב.
·         בהברשת חתול אם נתקלים בקשרים יש להבריש אותם על מנת לשמור על מראה אחיד ושלמות השיער.
 
באופן כללי תרבות הטיפוח של כלבים וחתולים מאוד התפתחה בשנים האחרונות. במיוחד כאשר בבתים רבים הכלב או החתול הם חיה אהובה במיוחד שמאפשרים לה להיכנס למיטות, לשבת על ספות ולהתהלך חופשייה בבית. כל הביות הזה גורם לתחזוקה נכונה של בעל החיים משום שעדיין מדובר בבעל חיים פרוותי המשיר שיער והגורם להרבה חולות ניקיון בעלות כלבים לצאת מדעתן. הברשת השיער לא רק מרכזת את עודפי השיער הנשיר במברשת אלא שהיא מחויבת המציאות כדי להאט את קצב נשירת השיער ולסלק את השיער המת מפרוות הכלב.
 
 
מספרה לחיות  מספרת כלבים  מספרת  חתולים   לקוחות מרוצים ממליצים


 


נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: