לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גור כלבים -מדריך לגור חדש בבית חלק ב

גור כלבים -מדריך לגור חדש בבית   חלק  ב

,גור כלבים – שותף לחיים/ חלק ב'



אנחנו במולי חיות מחמד מאמינים כי כל גור כלבים ראוי לקבל את מלוא האהבה ותשומת הלב ולכן קיבצנו עבורכם את כל הטיפים לימים הראשונים עם הגור החדש שלכם. כמובן, לכל שאלה או תהייה אחרת שעולה בראשכם, אל תהססו לצלצל – אנחנו כאן למענכם.
בחלק א' של המאמר עסקנו בתנאי ההתייחסות בימים הראשונים ובתנאי ההאכלה הראויים לכל גור כלבים קטן ומתוק. בחלק הזה נעסוק באילוף גורים ההתנהגותי ובחיסונים הנדרשים לשמירה על בריאות הגור הקטן שלכם.

אילוף התנהגותי


כמו כל תהליך חינוכי אחר, אילוף גורים הוא תהליך שאורך זמן. לפיכך, לא כדאי להתייאש אם כבר בימים הראשונים  הכלב לא מקשיב לכם, עושה את צרכיו בכל מקום או מסרב פקודה. גם אם גור כלבים חוזר על פעולות שצרחתם עליו, ביקשתם ממנו, בכיתם לו והשבעתם אותו שלא יעשה שוב – אל תתייאשו. אילוף הוא תהליך האורך זמן ומצריך התמדה ועקביות. חשוב לציין כי סוגי כלבים קטנים  בעלי נטייה לתוקפנות או בעלי אופי דומיננטי אולי לא יסתפקו באילוף ביתי ויצריכו שירותים של מאלף מקצועי.


טיפים לאילוף

גם אם הכלב הקטן שלכם עושה מה שבא לו, חשוב לומר את המילה "לא" בטון מיוחד (לא אלים) מיד לאחר ביצוע הפעולה הלא רצויה. אין לפנק או לתת אהבה בסמוך לעשיית המעשה האסור שכן פעולה זו תיצור התניה מוטעית. כמו כן – חשוב לא לכעוס עליו או לנזוף בו ברגעים אלו על מנת ששמו לא יקושר אצלו לרגשות שליליים.
 
כדי שתוכלו ליצור קשר ישיר עם כל גור כלבים בימיו הראשונים – הרבו בקריאת שמו. לימוד השם וקריאה בשמו של הגור מעניקים לו תחושת שייכות ובטחון רגשי. מומלץ לקרוא בשמו של הגור בזמן האוכל וכשאתם מלטפים את הבטן שלו או מפנקים אותו בכל דרך אחרת.
 
 בכל הנוגע לכרסום ואכילת נעליים, רהיטים, רגלי כסאות וחפצים אחרים – יהיה קשה מאד למנוע מכל גור כלבים ללעוס חפצים. גיל זה הוא מהותי לצמיחת השיניים של הכלבונים הקטנים ולכן – אם אינכם רוצים שיהרוס לכם את הרהיטים - אין די באילוף ויש צורך באספקת חלופות ראויות ללעיסה. אצלנו במולי חיות מחמד תוכלו למצוא את כל החפצים והמשחקים הכי מגניבים ללעיסה על ידי הגור  הקטנטן שלכם ולכל גור כלבים חדש. היזהרו לא לקנות משחקים קטנים מדי העלולים להיבלע על ידי הגורים הקטנטנים.להתאים את המשחק לגור החדש ,ולהחליף משחקים במשך היום לא את כל המשחקים ביחד.משחקים לגורים קטנים.

מתי מחסנים?


חיסונים הם אמצעי הגנה החשוב ביותר השומר על הכלבונים הקטנטנים שלכם מפני מחלות מסוכנות ומפני הדבקה של בני הבית בתופעות שונות ולא נעימות. רצוי לקחת את הכלב הקטן כבר ביום הראשון להגעתו הביתה. אצלנו במולי חיות מחמד כל גור כלבים מטופל באהבה ומחוסן אולם מרגע הרכישה הגור עובר לטיפולכם המסור.

חיסונים בשנה הראשונה

אצלנו במולי חיות מחמד ההורים מקבלים את כל ההנחיות לחינוך וקליטה של הגור החדש וכל גור כלבים מקבל חיסון משושה, חיסון הכולל את ששת החיסונים המשמעותיים ביותר. כעבור חודש, מומלץ להביא את הגור  שלכם לחיסון נוסף הנקרא משושה דחף – חיסון המיועד לנוגדנים שנותרו בגופו של הכלב. החיסון השלישי והאחרון לכל גור כלבים קטן מתבצע בגיל 5 חודשים, כאשר לאחריו מתבצע חיסון זה אחת לשנה. 


טיפים נוספים
      
גורים למכירה

סוגי כלבים גזעיים קטנים


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844


אנחנו פה בשבילכם
מוצרים לגורים
מולי חיות מחמד-לשאלות נוספות
03-9624844
אהבת  שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי