לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-02-05 11:33:33 Admin

איך בוחרים מזון לכלבים?

השוק מוצף בחברות רבות המייצרות אוכל לכלבים, כאשר השוני בין שפע המזונות הוא במינון המרכיבים ובאיכותם, ובהתאם לכך, בדרך כלל, גם המחיר. ב - "מולי חיות" מאמינים כי תזונה נכונה ואיכותית מעניקה לכלב שלכם איכות חיים גבוהה , אנרגיה וחיוניות, שומרת על בריאותו ועל פרווה בוהקת ונעימה למגע, ממש כשם ששמירה על תזונה איכותית מעניקה לנו, חיות, עור בריא ואיכות חיים.

בחירת מזון לכלבים בהתאם לגיל, גזע ומשקלו של הכלב שלכם:

גורים זקוקים לתפריט המתאים לגילם, למנשך הלסת שלהם ועשיר ברכיבים התזונתיים שגופם הרך דורש. זה המקום לציין כי גורים גדלים ומתפתחים בקצב מהיר מאוד וכבר בגיל שנה הם נחשבים לכלבים בוגרים. לכן, דווקא בשנת החיים הראשונה שלהם חשוב להקפיד על מזון מתאים, שיאפשר להם התפתחות תקינה ובריאה. על אותו משקל, כלבים מבוגרים מאוד זקוקים לתזונה המתאימה ל"גיל הזהב",ומותאמת למנשך הלסת שלהם. כלב זקן זקוק לתוספי מזון, שתפקידים לספק לגוף את מה שהגוף לא מייצר באופן טבעי מפאת הגיל. רכיבים אלו מסייעים לשמור על בריאותו של הכלב הקשיש שלכם, להאריך את חייו ולשדרג את איכות החיים שלו. צוות העובדים של "מולי חיות" מייעץ לבעלי הכלבים בנוגע למזון המתאים עבורם. מעבר לגיל הכלב שלכם ולגודלו, ישנם כלבים בעלי רגישויות, אלרגיות או משקל עודף, ויש לקחת את זה בחשבון כאשר בוחרים עבורם מזון לכלבים. סוגי המזונות לכלבים שאנו מוכרים ב "מולי חיות" הם מהמשובחים ביותר . מזונות אלו מכילים מרכיבים איכותיים ומזינים, מאושרים על ידי משרד הבריאות ומיוצרים בתווי תקן גבוהים ומחמירים. בעלי קיבה רגישה או מעי רגיז יינו ממזון המותאם להם. כלבים בעלי רגישות לגלוטן יוכלו ליהנות ממזון טעים ומשביע ללא גלוטן. כלבים בעלי משקל עודף יכולים ליהנות ממגוון של מזונות דיאטטיים שישביעו אותם מחד ויסייעו להם לרדת במשקל מאידך.

לכלב שלכם מגיע הטוב ביותר!