לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-02-05 11:46:15 Admin

מהו התפריט הנכון לחתול שלכם?

המודעות הגוברת לתזונה בריאה ואיכותית מחלחלת לתודעתנו גם בנוגע לתזונת חיות המחמד שלנו. תזונה בריאה ונכונה שומרת על בריאות תקינה, על איכות חיים גבוהה,מספקת לגוף אנרגיה וחיוניות ושומרת על משקל תקין. "מולי חיות" מציעה לבעלי החתולים מגוון של מזון לחתולים מהחברות המובילות. אוכל לחתולים המורכב מרכיבים משובחים, מזינים ועשירים, המספקים לחתול שלכם את כל הרכיבים התזונתיים להם הוא זקוק. כאשר אנו אומרים "חברות מובילות" אנו מתכוונים גם לחברות שמייצרות מזון לחתולים שמאושר ע"י משרד הבריאות, שתהליך ייצור המזון עומד בתקן גבוה ומחמיר, ושאריזות המזון מכילות אך ורק את מה שגופו של החתול זקוק לו ולא חומרים שאין בהם כל צורך. בסופו של דבר, מזון לחתולים נועד להזין ולא רק "לסתום את הרעב".

אוכל לחתולים: על רצוי להקפיד?

חשוב להתאים את סוג המזון לגיל החתול. גור חתולים זקוק למזון שונה מאשר חתול קשיש. צוות העובדים של "מולי חיות" עומד לרשותכם בכל שאלה, התלבטות או דילמה בנוגע לתזונת החתול שלכם, לרבות רגישויות, אלרגיות או משקל עודף שדורש התייחסות. אוכל לחתולים מגיע בפורמט יבש בצורה של גרגירים ובפורמט רטוב בקופסאות שימורים. בניגוד לכלבים, הזקוקים למזון קבוע, וכאשר משנים את סוג המזון יש לעשות זאת באופן הדרגתי, הרי שאצל חתולים רצוי לעשות את ההפך: לגוון ולהעשיר את התפריט שלהם ולהימנע מתפריט קבוע וחדגוני. יש לזכור כי חתולים הם בסופו של אוכלי בשר. חשוב, כאמור, לגוון את התפריט של החתול שלכם ולשלב בו חלבונים. את החלבונים ניתן לקבל מדגים, עוף ומוצרי חלב. רכיבים אלה יכולים להינתן בנוסף או בשילוב לאוכל הקנוי. יחד עם זאת, חברות שמייצרות מזון איכותי מקפידות להעשיר אותו בחלבונים.