לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-03-02 16:49:03 Admin

מדוע חשוב להקפיד על מזון לכלבים מאיכות גבוהה?

כיום, רוב בעלי הכלבים יודעים כי מה שטוב ובריא לבני האדם לא בהכרח בריא לכלב. יתרה מכך, לא מזין אותם כראוי, ודווקא בעידן של היום, בו גוברת המודעות לתזונה נכונה ובריאה, לשימת לב למרכיבי המזון ולמה שאנחנו, בסיכומו של דבר, מכניסים לתוך הגוף שלנו- הוא הדבר גם בנוגע לתזונת חיות המחמד שלנו: מזון לחתולים ומזון לכלבים. אפרופו מודעות הולכת וגוברת זו, מזון שמיועד לבני אדם, לא רק שאינו בריא ונכון לכלב שלכם אלא גם יכול לפגוע בבריאותו, בפרט אם הכלבים שלכם קשישים. מצב אחד, אין ספק שזול יותר להזין את הכלב שלכם בשאריות האוכל של בני הבית, מצד שני חשוב שתדעו כי העובדה שתזונה שכזו אינה מספקת לכלב את כל המרכיבים החיוניים לגופו, הרי שתוחלת החיים שלו עלולה להתקצר בעקבות דיאטה מסוג זה.

אז איך בוחרים מזון לכלבים

אנו ב"מולי חיות"- חנות חיות בראשון לציון" מקפידים לעבוד רק עם חברות ידועות, מוכרות ובעלות מוניטין בתחום תעשיית אוכל לכלבים. חברות אלו צברו את שמן הטוב ואת המוניטין שלהן בעבודה קשה ומאומצת, הכרוכה במחקר, פיתוח ובקרה. המזון המיוצר לכלבים שלכם מיוצר תחת סטנדרטים גבוהים ומחמירים, ותוך הפעלת בקרה ופיקוח נוקשים, המבטיחה, בסיכומו של דבר, מזון לכלבים מסוג איכותי ומשובח.